آموزش کامل استفاده از کانسیلر

آموزش کامل استفاده از کانسیلر

کانسیلر یکی از مواد آرایشی ضروری برای ایجاد آرایشی روشن تر و صاف تر است. کانسیلرهایی که در سال های اخیر جایگاه خود را در ترندهای آرایش از دست نداده اند و استفاده از آنها بسیار آسان است، تقریباً جای خود را در کیف هر آرایشگری باز کرده است. به خصوص محصولاتی که به طور کامل حلقه های تیره زیر چشم را می پوشانند، مورد علاقه کسانی هستند که می خواهند هر لحظه بی نقص به نظر برسند! با ما باشید در بانو زی .

اگر می‌خواهید آرایش پوستی درست کنید که زیرساخت اصلی هر سبک آرایشی را تشکیل می‌دهد و بی‌عیب به نظر می‌رسد، می‌توانید مناسب‌ترین محصولات کانسیلری که حلقه‌های زیر چشم را می‌پوشاند، انتخاب کنید و آن را اعمال کنید. نکته مهم در اینجا این است که هنگام انتخاب کانسیلر به سراغ دقیق ترین و موثرترین محصولات برای خود بروید.

نکاتی وجود دارد که می تواند در این فرآیند به شما کمک کند. با پیشنهادات کانسیلر زیر چشمی که برای شما گرداوری کرده ایم، پیدا کردن کانسیلر رویایی بسیار آسان تر از آنچه فکر می کنید خواهد بود. در صورت تمایل، “چگونه از کانسیلر بازداشتی استفاده کنیم؟” و “چگونه کانسیلر زیر چشم انتخاب کنیم؟” بیایید با هم پاسخ سوالات شما را پیدا کنیم.

چه چیزی باعث تیرگی زیر چشم می شود؟

همه ما هر از گاهی باید با کبودی ها، دایره ها و لکه هایی که در زیر چشم ایجاد می شود، دست و پنجه نرم کنیم. خوشبختانه، کبودی زیر چشم را می توان با محصولات کانسیلر کنترل کرد. به این ترتیب، ما همیشه می توانیم بدون توجه به هر چیزی بی نقص به نظر برسیم.

اما هر چقدر هم که آرایش کامل باشد، به تنهایی کافی نیست. به هر حال، داشتن پوستی درخشان و سالم به محض بیدار شدن از خواب، حتی زمانی که صورتتان آرایشی ندارد، مهم است. به همین دلیل دانستن شرایطی که باعث کبودی دور چشم می شود مفید است. بنابراین می توانید از بروز آنها جلوگیری کنید.

دلایل سیاهی زیر چشم را می توان به شرح زیر برشمرد:

  • فشار
  • خستگی
  • بیخوابی
  • مصرف زیاد نمک
  • عادات غذایی نامتعادل و ناسالم
  • ایستادن در معرض نور بیش از حد خورشید
  • کمبود آهن
  • مصرف سیگار و الکل
  • بیماری های آلرژیک

اینها شرایطی هستند که باعث کبودی زیر چشم می شوند. علاوه بر این، فرم استخوان های زیر چشم می تواند باعث ایجاد حلقه در ناحیه شود. همچنین بالا رفتن سن سیاهی زیر چشم را افزایش می دهد.

پس از پیدا کردن مناسب ترین محصول با رنگ و نوع پوست خود، می توانید با کبودی ها خداحافظی کنید. اما البته مخفی کردن کبودی ها مشکلات سلامتی را حل نمی کند. اگر فکر می کنید مشکلی وجود دارد، از مشورت با پزشک غافل نشوید.

کانسیلر زیر چشم چیست؟

کانسیلرهای قابل استفاده در انواع لوازم آرایش؛ مناسب برای پنهان کردن ناهمواری های رنگی، لک، آکنه و آثار خستگی روی پوست.همچنین اغلب برای روشن کردن صورت و ایجاد برنامه های کانتور استفاده می شود که اخیرا به طور فزاینده ای بیشتر شد است. به عبارت دیگر، کانسیلرها ظاهری روشن و سالم بر روی پوست ایجاد می‌کنند و ظاهری خوش فرم‌تر را به پوست می‌دهند.

محصولات پوشاننده کبودی زیر چشم مستقیماً بر روی لکه ها و جای زخم زیر چشم متمرکز می شوند. بنابراین، حتی در روزهایی که زیر چشم‌های شما خسته‌ترین و گود افتاده‌تر به نظر می‌رسند، ظاهری درخشان و سالم به شما می‌دهد. همانطور که می بینید، اهمیت استفاده از کانسیلر برای آرایشی بی عیب و نقص بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید.

برای کبودی زیر چشم از کدام کانسیلر باید استفاده کرد؟

 در گذشته انواع کانسیلر فقط در رنگ پوست تولید می شد. به عبارت دیگر می توان گفت که به طور کلی از رنگ هایی شبیه به رنگ های زیرسازی استفاده می شد. اما اکنون انواع کانسیلرهای رنگی موجود است. خوب، وقتی رنگ های مختلف زیادی وجود دارد، چگونه انتخاب کنیم، چگونه مناسب ترین را در بین انواع کانسیلر کبودی زیر چشم پیدا کنیم، اکنون به آن نگاه می کنیم.

آموزش کامل استفاده از کانسیلر

کانسیلر سبز:

سبز رنگی است که قرمز را خنثی می کند. بنابراین، اگر می خواهید قرمزی زیر چشم یا روی صورت خود را بپوشانید، باید کانسیلر سبز رنگ را انتخاب کنید.

کانسیلر بنفش :

کانسیلرهای بنفش برای احیای نواحی زرد و رنگ پریده صورت ایده آل هستند. اگر زیر چشم‌ها زردی دارید، می‌توانید از محصولاتی با رنگ بنفش استفاده کنید تا این ناحیه روشن‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.

انواع کانسیلر که به صورت ماهی سالمون یا صورتی تعریف می شوند، برای پوشاندن ظاهر خسته اطراف چشم بسیار مناسب هستند. با این محصولات می توانید تصویر آزار دهنده ایجاد شده در شب های بی خوابی را کاملا خاموش کنید.

کانسیلرهای بنفش، رنگ زرد را می پوشانند. به همین ترتیب از کانسیلرهایی با رنگ زرد برای پوشاندن رنگ های بنفش و آبی زیر چشم استفاده می شود. زیرا زرد و بنفش رنگ هایی هستند که یکدیگر را خنثی می کنند.

کانسیلر نارنجی:

کانسیلرهای نارنجی از جمله محصولاتی هستند که باید برای افرادی که پوست تیره تری دارند ترجیح دهند. زیرا این محصولات در پوست روشن بسیار “نارنجی” به نظر می رسند. در پوست های تیره، سیاهی زیر چشم را کاملا می پوشاند.

چگونه کانسیلر زیر چشم را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنیم؟

کانسیلرهای زیر چشم گزینه های زیادی برای رنگ های مختلف پوست دارند. درست مانند سایر محصولاتی که در آرایش پوست استفاده می شود، در انتخاب کانسیلر نیز انتخاب محصولی که با رنگ پوست شما سازگار باشد بسیار مهم است. در غیر این صورت، دستیابی به ظاهری طبیعی و هماهنگ برای شما دشوار است.

برای شناخت تناژ پوستی خود مقاله زیر را بخوانید:

هدف از کانسیلرهای زیر چشم ایجاد ظاهری درخشان در زیر چشم است. به همین دلیل، هنگام انتخاب بهترین کانسیلر زیر چشم، باید محصولی را 1 تا 2 تن روشن تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید.

همین امر در مورد برنامه های کانتور نیز صادق است. اگر از کانسیلر خود برای برجسته کردن قسمت های خاصی در حین فرم دادن به صورت خود استفاده می کنید، باید سایه روشن تری نسبت به رنگ  پایه انتخاب کنید.

توصیه های کانسیلر زیر چشم با توجه به ساختار آنها

کانسیلرهای زیر چشم به اشکال مختلفی مانند مایع، کرم، استیک تقسیم می شوند تا برای هر دوست داری استفاده از آن راحت باشد. هنگام انتخاب، می توانید محصولی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما راحت تر باشد.

تقریباً همه کانسیلرهای مایع زیر چشم دارای طراحی خود برس هستند. استفاده از کانسیلرهای مایع بسیار آسان است، مخصوصا برای کسانی که تازه آرایش کرده اند یا زمان محدودی برای آرایش دارند. کافی است مقدار کافی کانسیلر را زیر چشم بزنید و با کمک برس یا اسفنج آرایشی، محصول را وارد پوست خود کنید.

استفاده از کانسیلرهای زیر چشم استیک تقریباً یکسان است. می توانید آنها را مستقیماً روی صورت خود بمالید، نه با برس. با این حال، بسیار مهم است که آن را به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید تا پس از استفاده از آن ظاهری طبیعی داشته باشید.

می توانید کانسیلرهای کرم زیر چشم را با انگشت یا برس آرایش بزنید و سپس به همین ترتیب پخش کنید.

استفاده صحیح از کانسیلر

رایج ترین اشتباهات هنگام استفاده از کانسیلر زیر چشم

اشتباهات مکرری در استفاده از کانسیلر زیر چشم وجود دارد. در حالی که اینها طبیعی بودن آرایش را از بین می برند، کارایی محصول را کاهش می دهند.

اولین اشتباهی که مرتکب شده این است که هنگام انتخاب کانسیلر از رنگ های خیلی روشن استفاده کنید. درست تر است که کانسیلر ایده آل یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست باشد، اما رنگ های بسیار روشن تر می تواند ظاهر ناسالم تری روی پوست ایجاد کند.

اشتباه دیگری که انجام شده تقریباً برای همه مواد آرایشی معتبر است. تمام کانسیلرهای زیر چشم به خصوص محصولات مایع دارای تاریخ انقضا هستند که از تاریخ باز شدنشان شروع می شود. هنگامی که به استفاده از محصولاتی که این دوره را پشت سر گذاشته اند ادامه دهید، ممکن است کانسیلر زیر چشم شما خشک شود. این امر باعث ایجاد ظاهری خشن و مصنوعی در زیر چشم می شود. پس از اتمام دوره استفاده، فراموش نکنید که کانسیلر زیر چشم خود را تجدید کنید.

یک توصیه مهم برای کانسیلر در مورد تکنیک استفاده بعدی وجود دارد. بسیاری از دوستداران آرایش از کانسیلرهای زیر چشم نیز استفاده می کنند تا رنگ پلک خود را یکدست کنند.

نکته مهم:

با این حال، این تکنیک صحیح نیست. هنگام استفاده از کانسیلر زیر چشم روی پلک، ممکن است این محصول در ناحیه چین و چروک چشم جمع شود. این باعث می شود آرایش چشم بد به نظر برسد. کمک گرفتن از پایه های سایه چشم برای یکسان کردن رنگ پلک به شما این امکان را می دهد که نتایج بسیار دقیق تری دریافت کنید.

یکی از اشتباهات این است که کانسیلر را به صورت یک خط و نازک بزنید. در عوض، باید محصول را کمی بازتر به ناحیه ای که می خواهید بپوشانید، بمالید. کانسیلری که استفاده می کنید را می توانید با حرکات ملایم و ملایم دور چشم خود بزنید.

در نهایت لازم به یادآوری است که ناحیه چشم حساس ترین ناحیه صورت است. استفاده از یک مرطوب کننده به پوست قبل از استفاده از کانسیلر زیر چشم بسیار مفید است تا هم از سلامت پوست محافظت کنید و هم آرایشی عالی داشته باشید. بنابراین، در حالی که پوست شما صاف تر و سالم تر می شود، برای آرایش نیز آماده می شود. کانسیلر زیر چشم بسیار طبیعی تر و ابریشمی تر به نظر می رسد، جایی که رطوبت مورد نیاز آن تامین می شود.

آموزش استفاده از کانسیلر

چگونه از کانسیلر زیر چشم استفاده کنیم؟

تقریباً همه انواع کانسیلر خود برس یا با اپلیکاتور هستند. این کار استفاده از آن را بسیار آسان می کند. اما با این وجود، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید برای دستیابی به لمس بی عیب و نقص زیر چشم استفاده کنید. حالا بیایید نحوه استفاده از کانسیلر زیر چشم را با تمام جزئیات یاد بگیریم.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید زمان استفاده از کانسیلر است. برای لکه های صورت باید از کانسیلر بعد از پایه آرایش و زیرسازی استفاده کنید. کانسیلر زیر چشم را باید بعد از آرایش چشم بزنید. این ترتیب در آرایش چشم که از سایه چشم استفاده نمی کنید چندان مهم نیست، اما همچنان می تواند کار شما را برای ماندگاری کانسیلر زیر چشم بسیار آسان کند.

زیرا ذرات ریز محصولاتی که هنگام آرایش چشم استفاده می کنید می توانند زیر چشم ها بیفتند. اگر کانسیلر را بعداً استفاده کنید، این گونه باقی مانده های آرایش را از روی پوست خود پاک کرده اید.

به جای اینکه کانسیلر زیر چشم را فقط 1 تا 2 سانتی متر از پایین مژه ها بزنید، باید آن را در ناحیه وسیع تری بمالید. بنابراین، می توانید ظاهری طبیعی و روشن تر داشته باشید.

استفاده از زیر مژه

علاوه بر این، برای محافظت از سلامت چشم و توزیع آسان محصولی که استفاده می کنید، مفید است که از کمی زیر مژه ها استفاده کنید. برای انجام دقیق ترین کاربرد می توانید با کانسیلری که انتخاب کرده اید یک مثلث معکوس زیر چشم بکشید.

در حین پخش کردن محصول کافی است آن را با حرکات بافری سبک بمالید تا به طور کامل به پوست شما تغذیه شود. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، می توانید از برس آرایشی یا اسفنجی که کمی مرطوب است استفاده کنید.

اگر پوست چرب دارید یا شکایت دارید که محصولات آرایشی به اندازه کافی روی پوست شما ماندگار نیستند، می توانید به آرامی با یک پودر شفاف روی کانسیلر بروید. بنابراین آرایش شما پایدارتر و ماندگارتر می شود.

استفاده از پالت کانسیلر

در نهایت اگر زیر چشم‌هایتان لک‌های شدید یا آثار خستگی دارید و فکر می‌کنید کانسیلر کافی نیست، می‌توانید از  پالت‌های کانسیلر NYX بهره‌مند شوید. هر رنگ موجود در این محصولات که به پالت «اصلاح کننده» نیز معروف است، به‌طور ویژه برای پوشاندن آثار سایه‌های مختلف طراحی شده است.

می توانید از کانسیلرها در خارج از ناحیه زیر چشم نیز استفاده کنید. علاوه بر این، با اعمال کانتور با این محصولات می توانید نواحی مورد نظر خود را روی صورت خود برجسته کنید. نقاطی مانند استخوان گونه، استخوان بینی و نوک بینی، نوک چانه از ارجح ترین نقاط در استفاده از کانسیلر هستند. به محض اینکه کانسیلری را که روی قسمت هایی که می خواهید روی پوستتان می زنید، کاملا تغذیه کردید، یک سایه روی صورت خود ایجاد خواهید کرد.

بهترین کانسیلر برای تیرگی زیر چشم

بهترین کانسیلر برای تیرگی زیر چشم

زمان برای بهترین بخش است! برای سهولت در انتخاب، می توانید با نگاهی به توصیه های کانسیلر و لیست توصیه های کانسیلر زیر چشم که برای شما آماده شده است، به راحتی محصول رویاهای خود را پیدا کنید!

برای کسانی که زیر چشم ها خسته شده اند: کانسیلر دایره تیره آرایشی و بهداشتی NYX

کانسیلر دایره تیره NYX Cosmetics یک کانسیلر زیر چشم است که می تواند تمام انتظارات شما را برآورده کند. حتی با مقدار بسیار کم می توانید به نتایج عالی برسید!

استفاده از روغن نارگیل درون کانسیلر

روغن نارگیل موجود در آن برای مرطوب کردن زیر چشم و جلوگیری از زبری ایده آل است. علاوه بر این، توزیع محصول پس از استفاده بسیار آسان است. بنابراین با مشکل زبری یا پوسته پوسته شدن زیر چشم مواجه نخواهید شد.

با این محصول که با سیاهی دور چشم مبارزه می کند و در رنگ های طبیعی پوست تولید می شود، می توانید از حداکثر پوشش دهی برخوردار شوید. می توانید با خیال راحت از کانسیلر دایره تیره آرایشی و بهداشتی NYX که دارای فرمول گیاهی است با محافظت از سلامت پوست خود استفاده کنید. کانسیلر دایره تیره آرایشی و بهداشتی NYX شما را در هر شرایطی پویا نشان می دهد، با 4 رنگ مختلف که برای رنگ های طبیعی پوست و رنگدانه ها آماده شده است که حداکثر پوشش را ارائه می دهد!

کانسیلر برای تمام فصول

اگر به دنبال کانسیلری هستید که در تمام فصول و شرایط هرگز شما را ناامید نکند، حتما باید  کانسیلر NYX Cosmetics Can’t Stop Won’t Stop را امتحان کنید. با این کانسیلری که حتی در هوای خیلی گرم و سرد هم جریان پیدا نمی کند و شما را از دردسر تجدید آرایش در طول روز نجات می دهد، می توانید به اوج آرایش پوست خود برسید. علاوه بر این، در هر نقطه ای که می خواهید پنهان شوید، از سیاهی دور چشم گرفته تا آکنه، می توانید اثر پوشش دهی بالایی را احساس کنید. کانسیلر NYX که به راحتی با هر رنگ پوستی با 24 گزینه رنگ مختلف سازگار می شود، می تواند در تمام آرایش های شما ضروری باشد.

روش های استفاده از کانسیلر

پوست روشن داشته باشید

اگر می خواهید هر لحظه پوستی روشن و روشن داشته باشید، کانسیلر زیر چشم خود،  کانسیلر NYX Cosmetics Born To Glow Radiant ! با استفاده از این کانسیلر با پوشش متوسط ​​که کاملاً با انواع پوست سازگار است، می توانید با لکه ها خداحافظی کنید و از طرف دیگر پوست خود را طبیعی و پر زرق و برق جلوه دهید. این کانسیلر که با ساختار کرمی و اپلیکاتور اسفنجی مخصوص در نوک آن استفاده آسانی را ارائه می دهد، با میکرو کپسول های خود درخشندگی منحصر به فرد پوست را آشکار می کند. علاوه بر این، می توانید از این کانسیلر فوق العاده با فرمول گیاهی به عنوان هایلایتر و همچنین کرم کانتور استفاده کنید!

پنهان کردن مشکلات پوستی

اگر می خواهید مشکلات پوستی خود را کاملاً پنهان کنید و همچنین ظاهری روشن روی پوست خود ایجاد کنید، کانسیلرهای رنگی برای شما مناسب هستند! منطق اصلی کانسیلرهای رنگی به شرح زیر است: برای هر مشکلی که در پوست ایجاد می شود، یک رنگ کانسیلری وجود دارد. زیرا موثرترین راه برای پنهان کردن رنگ، اعمال رنگ مخالف است.

مثلا؛ رنگی که باید برای جوش روی پوست خود انتخاب کنید سبز است. زیرا رنگ سبز متضاد قرمز است و آن را خنثی می کند.

پالت اصلاح رنگ NYX Cosmetics شامل ترکیبی از 6 رنگ است که به طور ویژه برای 6 مشکل پوستی مختلف تهیه شد است. بنابراین می توانید تنها با استفاده از یک محصول با تمام مشکلات پوستی خود مقابله کنید! همچنین برای کسانی که به دنبال یک کانسیلر مقرون به صرفه با طراحی خاص، سهولت استفاده و رنگ اضافی آن هستند، مناسب است. با ساختار کرمی خود به راحتی می توانید آن را پخش کنید و به راحتی می توانید از آن در هر نوع آرایشی استفاده کنید.

ایجاد پوستی صاف و یکدست در تنها چند دقیقه در حین آرایش بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

پرطرفدارترین کانسیلر

بیایید به یکی از پرطرفدارترین گزینه ها در میان طیف کانسیلرهای NYX برسیم… اگر به دنبال کانسیلری هستید که در آرایش های روزانه و سبک پوششی متوسط ​​به بالا داشته باشد و با یکسان کردن رنگ پوست ظاهری طبیعی ایجاد کند،  NYX . عصای کانسیلر لوازم آرایشی برای شماست! علاوه بر این، در بین 23 گزینه مختلف تن رنگی، رنگ‌های مناسب برای هر رنگ پوست و همچنین کانسیلرهای رنگی وجود دارد!

اگر می خواهید حلقه های زیر چشم را از بین ببرید، زرد، اگر می خواهید قرمزی خود را پنهان کنید سبز، اگر پوست شما رنگ پریده به نظر می رسد، کافی است اسطوخودوس را انتخاب کنید. می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را با ساختار نرم و ابریشمی خود اعمال کنید و در عرض چند ثانیه ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کنید. آرایش پوست با این کانسیلر خیلی راحته که میتونید زیر چشم و کل صورت یا فقط برای لک استفاده کنید!

از بین بردن لکه های پوستی با کانسیلر

از بین بردن لکه های پوستی با رنگ های مختلف

آیا از لکه های پوستی با رنگ های مختلف و زیر چشم های تیره خسته شدید؟ با شیشه کانسیلر لوازم آرایشی NYX دیگر هیچ کس نمی تواند جلوه آرایش خود را خراب کند! جار کانسیلر آرایشی و بهداشتی NYX که دارای 4 رنگ مختلف برای هر لکه پوستی است، شما را قادر می سازد تا به برابری رنگی که می خواهید روی پوست خود ایجاد کنید، با اثر پوشانندگی بالا و طولانی مدت خود برسید. از آرایش پوست مورد نظر خود با این محصول شک نکنید که استفاده از آن بسیار آسان است!

NYX Cosmetics آماده است تا شما و پوست شما را به کمال معرفی کند. محصولاتی را انتخاب کنید که مناسب استایل، نوع پوست و نیازهای شما هستند، نکاتی را که به طور ویژه برای شما آماده کرده‌ایم بررسی کنید و از ظاهری عالی که به دست آورده‌اید لذت ببرید!

آموزش استفاده از کانسیلر موضوع امروز ما در بانو زی بود که به آن پرداختیم.

یکی از چالش های اصلی بانوان آموزش استفاده از کانسیلر است که فرصت رفتن به آرایشگاه های زنانه را ندارند.

اگر این آموزش استفاده از کانسیلر برای شما عزیزان کاربردی بود، خوشحال میشیم این مطلب را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *