آموزش کشیدن خط چشم دیپ لاینر

آموزش کشیدن خط چشم دیپ لاینر

برخی ها می گویند “به هر حال نمی توانم یاد بگیرم چگونه خط چشم بکشم” با استفاده از روش های عملی، دیپ لاینر یکی از نجات دهنده های سریع آرایش روزانه است. تصمیم گرفتیم به دیپلینرا ارزشی را که شایسته آن است بدهیم که به لطف ساختار خاصش به ما این امکان را می دهد که در کمترین زمان خط چشمی زیبا با کمترین اشتباه داشته باشیم و مقاله ای ویژه برای آن آماده کردیم. اگر می‌پرسید منظور از دیپ لاینر چیست، نوع مواد آرایشی آن چیست و نمی‌دانید چگونه از این محصول کاربردی استفاده کنید، در بانو زی با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات خود را بیابید!

دیپ لاینر چیست؟

Dipliner یک ماده آرایش چشم با نوک نمدی است. برای برجسته کردن ناحیه با کشیدن خطی در پایین مژه ها مانند خط چشم استفاده می شود. از آنجایی که دسته کوتاه آن کنترل را آسان می کند، به ویژه برای کسانی که تازه آرایش می کنند و کسانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه خط چشم بکشند ترجیح داده می شود. از آنجایی که نوک، نوک تیز آن خطا را به حداقل می رساند، این فرصت را فراهم می کند تا در مدت زمان کوتاهی خط چشم صافی داشته باشید. با نگاهی به تمامی این موارد می توان گفت که دیپ لاینر که جزو مواد آرایشی مقرون به صرفه است، از نظر قیمت و کارایی محصول موفقی است.

تفاوت بین خط چشم و خط چشم چیست؟

پس از استفاده، تشخیص تفاوت بین خط چشم و خط چشم بسیار دشوار است. اما این دو محصول در مواردی از نظر کاربری و ساختار با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال؛

برس خط چشم کمی بلند و نرم است. بنابراین، برس به راحتی خم می شود. البته این ویژگی زمانی است که می خواهید با خط چشم مدل های مختلفی بسازید. اما یک طرف ساختار برس منحنی نیز وجود دارد که کنترل آن را دشوار می کند. این دیپلینر نیست. از آنجایی که حرکت نوک نمدی کوتاه محدود است، کنترل آن به شما واگذار می شود.

نوک نوک تیز دیپ لاینر نیز امکان اعمال نقطه ای را فراهم می کند. به این ترتیب می توانید خط را بسیار نزدیک به پایین مژه ایجاد کنید.

دیپ لاینر کجا اعمال می شود؟

گفتیم دیپ لاینر محصولی است که روی مژه ها زده می شود. از این نظر هیچ تفاوتی با خط چشم ندارد. اما از آنجایی که نوک دیپ لاینر سخت است، همیشه برای اجرای مدل های مختلف مناسب نیست.

دیپ لاینر به طور کلی تنها زمانی استفاده می شود که قسمت پایین مژه ها برجسته شود. کسانی که می خواهند یک خط نازک بدون ایجاد دم زیاد ایجاد کنند، می توانند در آرایش روزانه خود از دیپ لاینر استفاده کنند. علاوه بر این، کاربردهای دایمی دیپ لاینر نیز به این صورت است. خط با انتهای چشم به پایان می رسد، دم بلند ساخته نمی شود.

چگونه Dipliner را اعمال کنیم؟

کاربرد دیپ لاینر تفاوت چندانی با خط چشم ندارد.

ابتدا بطری دیپ لاینر را به خوبی تکان دهید. به این ترتیب می توانید به فرم همگن دیپ لاینر دست پیدا کنید که فرمول کمی متراکم دارد.

اگر می توانید خط انتهای چشم تا چشمه چشم را یکجا ایجاد کنید.

اگر کشیدن خطوط در یک حرکت برایتان دشوار است، از انتهای نازک دیپ لاینر برای کشیدن خطوط ریز روی خطی که می‌خواهید ایجاد کنید، استفاده کنید. سپس این خطوط را به یکدیگر متصل کنید.

یک بار دیگر روی خط دیپ لاینر که در آخرین مرحله به دست آوردید بروید.

ملاحظات در هنگام استفاده از دیپ لاینر

بیایید به نکاتی که باید در طول برنامه در نظر گرفته شود نگاه کنیم.

هنگام استفاده از دیپ لاینر باید مطمئن شوید که دستتان تکان نخورد. برای این کار، می توانید با قرار دادن آرنج خود بر روی یک مکان ثابت، حمایت دریافت کنید.

ممکن است نتوانید مدل های بسیار متفاوت خط چشم را با خط چشم بزنید. انتهای سخت محصول ممکن است این اجازه را ندهد. اما مهم نیست که چه می شود، باید خطی را مشخص کنید که متناسب با فرم چشم شما باشد. در غیر این صورت، نمی توانید به آن جلوه مرموزی که می خواهید با آرایش چشم برسید، برسید. در این مرحله می توانید با بررسی مقاله راهنمای خط چشم ما که برای شما آماده کرده ایم، مناسب ترین مدل را برای خود تعیین کنید.

آموزش کشیدن خط چشم دیپ لاینر

کشیدن خط نازک با دیپ لاینر

هنگامی که می خواهید با نمایان شدن فقط قسمت پایین مژه ها با دیپ لاینر، خط نازکی بکشید، باید از استفاده جزئی خودداری کنید. شما باید به سرعت خط را در یک حرکت ایجاد کنید.

استفاده از ریمل را بعد از دیپ لاینر فراموش نکنید. زیرا پایین مژه ها که برجسته می شوند نگاه را روی آن جمع می کند. اگر مژه های خود را پر نکنید، آرایش ناقص و شلخته ظاهر می شود.

اگر از طرفی با کاربرد آسان دیپ لاینر خوشتان می‌آید اما فکر می‌کنید که خطوط رایگانی را که می‌خواهید برایتان به ارمغان نمی‌آورد، به شما توصیه می‌کنیم با NYX Cosmetics Epic Ink Liner آشنا شوید. طراحی خاص این خط چشم مایع که با فرمول ضد آب حاوی ترکیبات گیاهی قلب ها را می دزدد، این فرصت را به شما می دهد که به راحتی بتوانید آن را اعمال کنید. ساختار انعطاف پذیر آن به شما این امکان را می دهد که به خط چشم مورد نظر خود برسید. باور نمی کنید وقتی ببینید با این خط چشم چه کاری می توانید انجام دهید که پس از یک بار امتحان هرگز نمی توانید آن را رها کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *