ترفندهایی که باعث زیبایی و سلامت ناخن شما خواهد شد + آموزش

زیبایی و سلامت ناخن های خود را جدی بگیرید.

یکی از چیزهایی که درظاهر ما جلب توجه میکند و تاثیر گذار است ناخن سالم وزیباست، داشتن ناخن زیبا و سالم در زندگی اجتماعی و کاری ما حائز اهمیت است، زیبایی و سلامت ناخن ها مرد و زن ندارد و همه ما آدم ها باید به سلامت ناخن های خودمان توجه داشته باشیم، اکثرا سلامت و زیبایی ناخن خود را به سالن های زیبایی میسپارند درصورتی که امکان دارد مراقبت هایی که آنها انجام میدهند با ناخن های ماسازگار نباشند، امروز در بانو زی روش هایی که بوسیله آنها میتوانید از سلامت ناخن های خود مراقبت کنید بررسی میکنیم در ادامه با ما همراه باشید.

با کوتیکول ناخن بازی نکنید :

لطفا مراقب کوتیکول ناخن خود باشید، کوتیکول یا همان پوست های به اصطلاح اضافه پایین ناخن خود را کوتاه نکنید و کامل آنها را نچینید، کوتیکول ها از ورود قارچ و باکتری به ناخن جلوگیری میکند، کوتیکول یک محافظ طبیعی برای ناخن هاست.

نوشته های مشابه

مصرف سفت کننده ناخن ممنوع:

برای داشتن ناخن های زیبا و سالم لطفا از محصولات سفت کننده ناخن ها استفاده نکنید نه تنها ناخن های شما را سفت و محکم نمیکند بلکه به سلامت آنها نیز آسیب میزند.

مرطوب کردن:

با مرطوب نگه داشتن بستر ناخن و کوتیکول به رشد آنها کمک میکند استفاده از روغن ها در اطراف کوتیکول باعث مرطوب شدن ناخن ،کاهش ترک و لب پر شدن ناخن ها می شود.

مصرف بیوتین:

برای بهبود رشد ناخن ها و حفظ سلامت آنها از بیوتین ( ویتامین های خانواده B ) استفاده کنید.

از استون استفاده نکنید:

استون ماده ای است که همه متخصصان استفاده از آن رابرای ناخن ها، مخصوصا ناخن های شکننده و آسیب پذیر ممنوع کرده اند، استون باعث خشکی و شکنندگی ناخن ها میشود.

سوهان ناخن

سوهان ناخن زمخت و قدیمی ممنوع:

از سوهان های قدیمی و زخمت استفاده نکنید. سعی کنید برای ناخن ها از سوهان نرم با بافت ریز استفاده کنید و در یک جهت ارام ناخن ها را سوهان بکشید.

توجه داشته باشید که فقط به ناخن های دستتون توجه نکنید مراقب سلامت ناخن های پاهاتونم باشید.

زیبایی ناخن دست و پا

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *