در ۳ مرحله گونه خود را برجسته کنید

در ۳ مرحله گونه خود را برجسته کنید

اخیراً سبک های آرایشی که خطوط صورت را برجسته نشان می دهند بسیار محبوب شده اند. تغییر اندازه صورت با ترفندهای آرایشی مانند برجسته کردن استخوان گونه با تکنیک های کانتور، برجسته کردن نقاط بلند صورت با ایلومیناتور و کانتورینگ با رژگونه امکان پذیر است. در بانوزی با ما همراه باشید.

چگونه می توانید استخوان گونه را با 3 روش برجسته کنید؟

در ۳ مرحله گونه خود را برجسته کنید

روش کانتور با برنز

همانطور که می دانید، آرایش کانتور یک تکنیک آرایشی است که برای تغییر اندازه صورت و برجسته کردن برخی مناطق استفاده می شود. اگرچه قبلاً فقط از محصولات کانتور برای این کار استفاده می شد، اکنون کانتورینگ با برنزر انجام می شود.

می‌توانید از برنزری با رنگ خنثی برای برجسته‌کردن استخوان‌های گونه‌تان استفاده کنید و به صورتتان گرما بدهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنزر را به خط بین بالای گوش و انتهای بینی خود بزنید. هنگام پخش برنزر، باید مراقب باشید که آن را به سمت بالا پخش کنید.

پیشنهاد برنز : می‌توانید از Maybelline City Bronzer برای ظاهر برنزی طبیعی و کاربرد کانتور نرم استفاده کنید. این برنزر با رنگ خاکستری خود که حاوی رنگ نارنجی نیست برای کانتورینگ نیز مناسب است، به راحتی پخش می شود و جلوه ای طبیعی می دهد.

برجسته سازی استخوان گونه با هایلایتر

استفاده از ایلومیناتور روی نقاط مرتفع صورت یکی از ارجح ترین روش ها برای برجسته کردن این نقاط است. پس از برجسته کردن گونه های خود با برنزر / کانتور، می توانید با استفاده از ایلومیناتور در بالاترین نقاط، آنها را برجسته تر کنید.

مهمترین نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که روشن کننده را در یک خط پخش نکنید. هنگامی که آن را روی پوست خود پخش می کنید، می توانید با توزیع تدریجی آن در یک منطقه بزرگتر و افزایش اثر آن، درخشش طبیعی تری به دست آورید.

پیشنهاد Illuminator: اگر به دنبال محصولی هستید که چندان براق به نظر نرسد و درخشش قوی ایجاد نکند، می‌توانید Maybelline Chrome Extreme Illuminator را امتحان کنید. شما می توانید با انعکاس براق با رنگ گرم، گونه های خود را کاملاً روشن کنید.

در ۳ مرحله گونه خود را برجسته کنید

کانتور با رژگونه

کانتورینگ با رژگونه و دادن جلوه لیفتینگ به صورت اغلب در جدیدترین ترندهای آرایش دیده می شود. استفاده از رژگونه پس از لبخند زدن مستقیماً وسط گونه ها می تواند باعث کشیده شدن صورت به سمت پایین شود.

در عوض، می‌توانید رژگونه‌تان را از قسمت بیرونی گونه‌ها به سمت استخوان گونه‌ها به سمت بالا بمالید تا جلوه‌ای رو به بالا داشته باشید. این باعث می شود که گونه های شما برجسته تر شود.

پیشنهاد رژگونه: رژگونه های مایع Maybelline Cheek Heat با فرمول ژل کرمی خود به راحتی روی پوست پخش می شوند و جلوه ای طبیعی می دهند. این رژگونه مایع که می‌توانید رنگ آن را به دلخواه افزایش دهید، برای شفاف‌سازی استخوان گونه و رسیدن به اثر لیفتینگ ایده‌آل است.

همچنین بخوانید»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *