زیباترین و بامزه ترین مدل های دیزاین آشپزخانه مدرن

دیزاین آشپزخانه مدرن: آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و چیدمان آن نقش مهمی در کارایی، زیبایی و راحتی محیط بازی می‌کند. مدل‌های مختلفی برای چیدمان آشپزخانه وجود دارد که هرکدام بست به فضا و نیازهای کاربران، مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی چند مدل رایج چیدمان آشپزخانه می‌پردازیم.

ما در مجله بانو زی زیباترین و بامزه ترین مدل های دیزاین آشپزخانه مدرن را برای شما آوردیم.

دیزاین آشپزخانه مدرن خاص

دیزاین آشپزخانه مدرن:

آشپزخانه خطی که به آن “یک دیوار” نیز گفت می‌شود، مناسب فضاهای کوچک و آپارتمان‌های جمع و جور است. در این مدل، تمام کابینت‌ها، وسایل و تجهیزات آشپزخانه در یک دیوار قرار می‌گیرند.

این مدل از دو دیوار که به صورت عمودی به هم می‌رسند تشکیل شدهپ و فضایی باز و کاربردی را فراهم می‌کند. آشپزخانه L شکل برای فضاهای کوچک تا متوسط مناسب است.

مدل های آشپزخانه U شکل از سه دیوار که به شکل U قرار گرفتند، تشکیل شده و فضای زیادی برای کار و ذخیره‌سازی فراهم می‌کند. این مدل مناسب آشپزخانه‌های بزرگ و خانواده‌های پرجمعیت است.

آشپزخانه جزیره‌ای معمولاً ترکیبی از مدل‌های دیگر به همراه یک جزیره مرکزی است که می‌تواند به عنوان میز کار، محل نشیمن یا فضای ذخیره‌سازی اضافی استفاده شود.

مدل های آشپزخانه گالی یا راهرو دو طرفه، دارای دو دیوار موازی است که وسایل و کابینت‌ها روی آن‌ها قرار گرفته‌اند. این مدل برای فضاهای باریک و بلند مناسب است.

آشپزخانه پنینسولا شامل یک بخش اضافی (شبه جزیره) است که از یکی از دیوارهای آشپزخانه بیرون می‌آید. این مدل ترکیبی از چیدمان‌های L و U شکل به همراه یک فضای باز اضافی است.

دیزاین آشپزخانه مدرن

دیزاین آشپزخانه مدرن زیبا

دیزاین آشپزخانه مدرن شیک

دیزاین آشپزخانه مدرن خاص

دیزاین آشپزخانه مدرن فانتزی

دیزاین آشپزخانه مدرن لوکس

دیزاین آشپزخانه مدرن کیوت

دیزاین آشپزخانه مدرن رنگی

دیزاین آشپزخانه مدرن بامزه

دیزاین آشپزخانه مدرن و شاد

دیزاین آشپزخانه مدرن لاکچری

9 دیدگاه

  1. من توهمچین آشپزخونه ای دیونه میشم خیلی شلوغ ورنکیه یعنی واقعا افتضاح هرچی ساده ترشیک تر

  2. به نظرم خیلی درهم برهمه ورنگارنگ من ساده دوست دارم چجوری اینهمه وسایل را تمیز نگه می دارند قفسه های بدون شیشه خیلی زیاده

    1. معلومه که هوش مصنوعی ساخته😂

  3. افتضاح بودن خونه بهاره رهنماس ؟؟؟ 😁

  4. وای خیلی قشنگه فانتزی یا واقعیه

    1. مشخصه کار هوش مصنوعی

      1. قلط نکنید
        خیلی هم قشنگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *