راز موهای سالم و زیبا اینجاست!

روش های مراقبت از مو برای داشتن موهای زیبا وسالم

شما میتوانید موهای سالم و زیبایی را که رویای آن را دارید با روتین مراقبتی صحیح بدست اورید.در ادامه با بانو زی همراه باشید.

هر خانمی که حالت طبیعی موهای خود را دوست دارد و می‌تواند به راحتی از آن در زندگی روزمره خود استفاده کند، به خوبی می‌داند که یافتن روتین مراقبت از مو مناسب است. در حالی که موهایی که به درستی مرطوب شده اند بلافاصله پس از شستن براق و درخشان به نظر می رسند، فراموش کردن استفاده از نرم کننده به تنهایی می تواند موهای شما را در تمام طول روز کرکی و ناسالم نشان دهد.

روتینی که برای موهای شما مفید است باید نکات مهم بسیاری مانند مرطوب کردن، حالت دادن هوشمندانه و مراقبت منظم را در بر گیرد. اگر می خواهید آن ها بلافاصله بعد از حمام زیبا به نظر برسند، حتما این نکات طبیعی مراقبت از مو را قبل از ایجاد روتین خود بررسی کنید.

نوشته های مشابه

روال شستشوی خود را کامل کنید

برای داشتن موهای زیبا و سالم باید به شستشوی موهایتان دقت کنید.شستن مو شاید کوتاه ترین مرحله در روال مراقبت شما باشد. اما اگر از عجله دست بردارید و کمی زمان بیشتری را با آنها بگذرانید، غیرممکن است که تفاوت را متوجه نشوید. اگر پوست سر بسیار چرب ندارید، کافی است یک یا دو بار در هفته موهای خود را بشویید تا یک روال طبیعی مراقبت از مو را دریافت کنید. پس چگونه در مورد اختصاص این دو روز به مراقبت عمیق از آنها؟

قبل از شستن موهایتان، سعی کنید یک آرایش موی خانگی با مواد خانگی درست کنید. به عنوان مثال، مخلوطی از تخم مرغ، عسل و آووکادو می تواند به موهای شما کمک کند درخشان تر به نظر برسد. سپس آنها را با شامپو زنانه نرم و براق کننده Clear Women بشویید، جایی که می توانید با رایحه شکوفه های گیلاس آنها را شاداب کنید. شامپو زنانه نرم و براق ، موهای شما را تا 3 برابر نرم تر کرده و درخشندگی درخشانی به موهای شما می بخشد. همچنین هنگام شستن موها، ماساژ پوست سر را فراموش نکنید.

موهای خود را با سشوار خشک کنید

محافظت از موهایتان در برابر حرارت زیاد هنگام خشک کردن بسیار مهم است. بعد از دوش گرفتن، اجازه دهید موهایتان مدتی در هوا خشک شود. سپس با شانه زدن با خشک کن با حرارت متوسط ​​آنها را به آرامی خشک کنید. وقتی موهای خود را تقسیم می کنید و به طور تصادفی خشک می کنید، ممکن است گره بخورد و حتی گره ایجاد کند. به این ترتیب موهای شما کمتر می شکند و در طولانی مدت سالم می مانند.

امتیاز: می توانید مقداری روغن آلوئه ورا و روغن هسته انگور را مخلوط کرده و به انتهای موهای خود بمالید تا موهایتان بیشتر تقویت شود.

راز موهای سالم و زیبا اینجاست!

از روبالشی های ابریشمی و روسری های ساتن استفاده کنید

یکی دیگر از مراحل مراقبت از مو برای داشتن موهای سالم و زیبا طبیعی، روبالشی است که استفاده می کنید. روبالشی های ابریشمی را برای محافظت از موهای خود در طول شب انتخاب کنید . همانطور که موهای شما به پارچه های مختلف مانند بالش، پتو، هودی ساییده می شود، ممکن است شکننده تر و خشک شود. برای محافظت از رطوبت آنها، روسری های ساتن را در مدل موهای خود بگنجانید، به خصوص زمانی که در خانه هستید. این تغییر که تفاوت ایجاد می کند موهای شما را درخشان تر و سالم تر نشان می دهد. همچنین، اگر جلسات آنلاینی وجود دارد که باید در آن شرکت کنید، چنین مدل هایی می توانند ناجی شما باشند.

به موهایت استراحت بده

اگر موهای خود را به درستی مرطوب کرده اید، ممکن است زمان استراحت فرا رسیده باشد. بسته به نوع موهایتان، یک یا دو هفته را برای حالت دادن به موهایتان در نظر بگیرید. آرایش بیش از حد مو به همان اندازه مضر است که مراقبت نکردن از آنها. اولویت را به شکل دادن به آنها با سلامتی بدهید. هنگامی که روال مراقبت صحیح را اتخاذ کنید، موهای شما در حالت طبیعی ظاهری که می خواهید پیدا می کند. علاوه بر این، هنگام حالت دادن به موهای خود، می توانید به جای روش های حالت دادن حرارتی، از محصولات مراقبتی کمک بگیرید. به این ترتیب از پوست سر خود نیز به خوبی مراقبت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *