رنگ ترند سال 2023

چه رنگ هایی در سال 2023 مد است؟

چه رنگ هایی در زمستان 2022 و سال 2023 ترند است؟ در ادامه همراه بانوزی باشید.

نوشته های مشابه

سایت رسمی پنتون رنگ سال 2023 را با الهام از نماد قدرت، شجاعت و سرزندگی ، سایه از رنگ قرمز را با نام Viva Magenta 18-750 انتخاب کرد.

این شرکت به مدت دو دهه است که رنگ های سال را بر اساس معیار های خاص انتخاب میکند تا شما بتوانید آن سال رنگ لباس ، دکوراسیون منزل و… خود را ست کنید.

این رنگ که به نام ویوا مجنتا انتخاب شده است ریشه آن از طبیعت الهام گرفته شده است.

رنگ ترند سال 2023

در روانشناسی تمامی رنگ ها نماد و مظهر چیز های دیگر هستند و به گفته دانشمندان این رنگ ها در روحیه انسان تاثیرات زیادی میگذارند. نمونه هایی از رنگ هایی که در روحیه انسان تاثیر دارند را میتوانید بخوانید.:

بژ فندقی

بژ فندقی که مفهوم عاشقانه را به منصه ظهور می رساند، یکی از شیک ترین رنگ های امسال است. این رنگ، مخصوصاً با رنگ‌های شنی و خاکی استفاده می‌شود، در آرایش چشم ترجیح داده می‌شود و به شما کمک می‌کند تا خود را با رنگ‌های مد روز وفق دهید. می توانید رنگ بژ فندقی را با کت، چکمه، پیراهن و کت های بژ در کمد خود ترکیب کنید تا ظاهری بسیار شیک داشته باشید.

سبز نعنایی

سبز نعنایی، که اغلب در دکوراسیون منزل ترجیح داده می شود، اگر به عنوان رنگ دیوار استفاده شود، راه را به روی زندگی مثبت و پر انرژی باز می کند. اگر با رنگ های ملایمی مانند صورتی پودری و آبی استفاده شود، سبز نعنایی که درهای دنیای دیجیتال را باز می کند، جای خود را به عنوان یکی از رنگ های ترند برجسته می گیرد.

سفید خالص 

سفید خالص یکی از رنگ های ترند است که امسال نیز مانند هر سال محبوبیت خود را حفظ کرده است. رنگ سفید خالص که با استفاده از آبی کودک و خاکستری، فضایی شیک به ترکیبات و دکوراسیون منزل می بخشد، خودنمایی می کند زیرا می توان از آن در کنار رنگ های گرم و سرد استفاده کرد.

صورتی زنده 

صورتی که یکی از رنگ‌هایی است که با هر تنش توجه را به خود جلب می‌کند، با نسخه صورتی زنده‌اش توانسته جای خود را در میان رنگ‌های ترند سال‌های 2022-2023 باز کند. شما اغلب می توانید رنگ صورتی پر جنب و جوش را که نماد بهار و سرزندگی است، به خصوص در ترکیب های تابستانی خود انتخاب کنید و انرژی مثبت را به زندگی خود بیاورید. رنگ صورتی پر جنب و جوش که اغلب در دکوراسیون منزل توسط کاربرانی که زندگی مثبت و سرزنده را به عنوان یک اصل در پیش گرفته اند ترجیح می دهند، بهار را به خانه شما می آورد…

لاجورد آبی 

نشانگر صلح، شادی و آرامش، آبی لاجورد اغلب جای خود را به ویژه در ترکیب های تجاری می گیرد. آبی لاجوردی که اغلب توسط افرادی که می خواهند نمایه ای با اعتماد به نفس ایجاد کنند ترجیح می دهند، به نظر می رسد در سال های آینده جای خود را در بین رنگ های ترند خواهد گرفت. همچنین می توانید آبی لاجوردی را که با تمام سایه های آبی ترکیب شده است، انتخاب کنید.

همچنین می توانید بخوانید: لباس دخترانه مجلسی عید ۱۴۰۲ | جدیدترین مدل ها +تصاویر

روغن زیتون سبز

روند «بازگشت به طبیعت» که در همه زمینه های زندگی دیده می شود، رنگ ها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. سبز زیتونی، یکی از رنگ هایی که تم شفا را از طریق گیاهان معجزه آسا آشکار می کند، با رنگ متوسط ​​خود نیز توجه ها را به خود جلب می کند. هنگامی که با رنگ های زرد، شتری، سیاه و سفید ترکیب می شود بسیار قابل توجه تر می شود…

قرمز شعله 

قرمز شعله ای که نماد شور و انرژی است امسال نیز مانند هر سال توانسته جای خود را در بین رنگ های ترند باز کند. این رنگ موثرترین شاخص عشق است، اغلب به عنوان رنگ مو ترجیح داده می شود. در لباس‌ها، کفش‌ها و جواهرات و همچنین رنگ مو ترجیح داده می‌شود، یکی از رنگ‌های ترندی خواهد بود که در ماه‌های تابستان اغلب با آن مواجه می‌شوید.

زرد گل 

زرد گلی که یکی از اولین رنگ‌های مورد علاقه افرادی است که می‌خواهند ظاهری بهاری و چیپ داشته باشند، با ظاهر درخشان و شاداب خود جلب توجه می‌کند. رنگ زرد گلی که اغلب در لباس‌های تابستانی گلدار با آن مواجه می‌شوید، امسال در کیف‌ها نیز به کرات دیده می‌شود. با رنگ زرد گلی که می توانید در زندگی روزمره خود انتخاب کنید، می توانید با رنگ های ترند 2022-2023 سازگار شوید.

شانه عسل 

لانه زنبوری، یکی از رنگ های ملایم زرد، با انرژی مثبتی که از خود ساطع می کند، روحیه شما را بالا می برد… یکی از رنگ های مورد علاقه با رنگ های متالیک، به خصوص رنگ های طلایی، خردلی و قهوه ای است.

رنگ ترند سال 2023

همچنین می توانید بخوانید: راز موهای سالم و زیبا اینجاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *