پرپشت شدن سریع مژه ها با روش های طبیعی + آموزش

یکی از دغدغه های خانم های امروزی داشتن مژه های پرپشت و قشنگ است که با کاشت مژه و اکستنشن به خواسته خود میرسند. ما در بانو زی میخواهیم روش های خانگی رشد سریع مژه و پرپشت کردن آن ها را برایتان آموزش دهیم.

قبل از شروع آموزش باید بگوییم که موارد گفته شده برای افرادی که حساسیت پوستی دارند، حتما زیر نظر پزشک پوست انجام شود.

نوشته های مشابه
پرپشت شدن سریع مژه ها با روش های طبیعی + آموزش

فواید روغن کرچک برای مژه :

روغن کرچک به عنوان یک محرک قوی برای رشد وتغذیه فولیکول مو بحساب می آید. کافیست یک پد آرایشی آغشته به روغن کرچک کنید و قبل خواب به مژه هایتان بزنید و صبح با آب ولرم شستشو دهید.

پرپشت شدن سریع مژه ها با با ژل آلوورا + آموزش

ژل الورا و فواید آن برای رشد مو مژه :

آلوورا بخاطر ویتامین های A,B,C به بلند شدن و ضخیم شدن مژه ها کمک میکند و دارای خاصیت مرطوب کنندگی است که باعث سلامت مژه هایتان میشود.

کافیست مقداری ژل آلوورا را قبل خواب به مژه هایتان بزنید و صبح آن را بشویید،شما میتوانید از ترکیب روغن کرچک و ژل آلورا هم نیز استفاده کنید.

پرپشت شدن سریع مژه ها با استفاده از کشیدن برس + آموزش

کشیدن برس برای رشد مژه ها چه تاثیری دارد؟

برس کشیدن مژه یک راه ساده برای رشد مژه هاست، برس کشیدن بر روی مژه باعث می شود گردوخاک و آلودگی های موجود روی مژه ها برداشته شود که خود سبب رشد بهتر مژه ها می شود.

انجام ماساژ پلکی:

ماساژ پلک باعث افزایش گردش خون در چشم می شود. کافیست اول دستتان را بشورید، کمی روغن روی پلک خود بزنید و باحرکات دایره ای پلک را ماساژ دهید این کار را به مدت ۵ دقیقه روی چشم انجام دهید و دوبار در روز به مدت ۱ تا ۳ ماه.

توجه:
استفاده از این راه های طبیعی کمی زمانبر است ولی به نتیجه مطلوب میرسید کافیست پشتکار داشته باشید هرشب این کارو انجام بدین تا از نتیجه شگفت زده شید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *