خاص ترین و شیک ترین مدل های پله با طراحی مدرن

پله با طراحی مدرن: راه‌پله‌ها از اجزای مهم معماری هر ساختمان هستند. که علاوه بر کاربرد عملی، نقش مهمی در زیبایی و هماهنگی کلی فضاهای داخلی دارند. طراحی راه‌پله‌ها می‌تواند به تنوع بسیاری از مدل‌ها منجر شود که هر یک بست نیازها و سبک معماری متفاوتند. در این مطلب به بررسی مدل‌های مختلف راه‌پله‌ها می‌پردازیم.

ما در مجله بانو زی خاص ترین و شیک ترین مدل های پله با طراحی مدرن را برای شما آوردیم.

پله با طراحی مدرن خاص

پله با طراحی مدرن:

راه‌پله مستقیم ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع راه‌پله است که شامل یک سری پله‌های مستقیم است که از یک طبقه به طبقه دیگر می‌رود. این نوع راه‌پله مناسب برای فضاهای کوچک و باریک است و به دلیل طراحی ساده و کارآمد، در بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌ها دید می‌شود.

راه‌پله L شکل که به آن راه‌پله زاویه‌دار نیز گفت می‌شود، از یک زاویه 90 درجه برخوردار است و به دو بخش مستقیم تقسیم می‌شود. این نوع راه‌پله معمولاً در گوشه‌های ساختمان نصب می‌شود و نسبت به راه‌پله مستقیم، فضای کمتری اشغال می‌کند و جذابیت بصری بیشتری دارد.

راه‌پله U شکل یا راه‌پله چرخشی دارای دو بخش مستقیم است که به وسیله یک پاگرد به هم متصل می‌شوند. این نوع راه‌پله برای فضاهایی که ارتفاع سقف زیاد است و نیاز به کاهش شیب پله‌ها وجود دارد، مناسب است. همچنین، این مدل می‌تواند به فضای داخلی ظاهری جذاب و پیچید بدهد.

راه‌پله مارپیچ یا پیچ خورد، به دور یک محور مرکزی می‌چرخد و به طور معمول از مواد سبک مانند فلز یا چوب ساخته می‌شود. این نوع راه‌پله برای فضاهای کوچک مناسب است و ظاهری زیبا و هنری دارد. با این حال، استفاده از آن برای افراد مسن یا کسانی که مشکلات حرکتی دارند، ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

راه‌پله باز از پله‌های مجزا تشکیل شد است که به هیچ وجه با یکدیگر متصل نیستند و فضای باز میان آن‌ها وجود دارد. این نوع راه‌پله به ایجاد احساس فضای باز و نورانی در محیط کمک می‌کند و برای فضاهای مدرن و مینیمالیستی مناسب است.

 پله با طراحی مدرن

 پله با طراحی مدرن شیک

 پله با طراحی مدرن خاص

 پله با طراحی مدرن کیوت

 پله با طراحی مدرن لوکس

 پله با طراحی مدرن جذاب

 پله با طراحی مدرن مینیمال

 پله با طراحی مدرن لاکچری

 پله با طراحی مدرن رنگی

 پله با طراحی مدرن ترند

 پله با طراحی مدرن

2 دیدگاه

  1. هععی چه فایده یه پله تک ش هم نمیشه خرید
    یه راهرو نه به پله یک وجبیش😁😅

    1. اینا پله های قصر است چه جوری قصر درست کنیم😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 قصر ۱۱۱ میلیارد دلار است دیگه این چیز هارو نزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *