چند حرکت ورزشی برای افزایش سایز سینه ها در بانوان + آموزش

همه ما زیبایی را دوست داریم، یکی از اجزا که در زیبایی خانم ها تاثیر گذار می باشد، سینه است. اکثر خانم ها به دنبال روش های بزرگتر کردن سینه های خود هستند و معمولا برای رسیدن به این هدف دست به جراحی میزنند . امروز در بانو زی میخواهیم چند ورزش اسان به شما معرفی میکنیم تا با کمک آن به سایز دلخواهتون برسید البته بخاطر داشته باشید که حتما باید در این کار تداوم داشته باشید تا به نتیجه برسید.

حرکات ورزشی:

حرکت شنا:

یکی از موثر ترین حرکات، حرکت شنا است کمی دشوار، اما شما بعد از یک ماه کامل متوجه تغییر سایزخودتون خواهید شد.حرکت شنا را در سه ست ۱۰ تایی انجام دهید تنها کاری باید انجام بدید تمام وزن خود را با کمک دو تا دست بالا و پایین کنید و اگر این حرکت برای شما سخت هست زانوها را روی زمین بگذارید.

حرکت پوش اپ دیوار:

این حرکت تقریبا شبیه حرکت شنا است با این تفاوت که بجای زمین دست هارا رو به دیوار میچسبانید و با کمی زاویه به دیوار فشار وارد میکنید این حرکت هم در سه ست باید انجام شود ست اول ۲۰، ست دوم ۱۰ و ست سوم ۲۰ بار این حرکت را انجام دهید.

نوشته های مشابه

حرکت پرواز با دنبل:

برای این حرکت نیاز به دنبل دارید و چون مبتدی هستید از دنبل سبک استفاده کنید در ابتدا امکان دارد تعادل خود را از دست بدهید ولی به مرور و تکرار این حرکت حرفه ای می شوید برای این حرکت روی زمین یا نیمکت دراز بکشید و با کمک دنبل دست ها را بالا برده و بعد به سمت سینه پایین بیاورید این حرکت را در سه ست ۱۰،۵،۱۰ تایی انجام دهید و بعد از یک ماه وزن دنبل های خودرا بالاتر ببرید. (اگر دنبل ندارید از بطری اب معدنی و کمی شن برای خود دنبل بسازید)

حرکت پرواز با دنبل معکوس:

برای این حرکت نیاز به دنبل دارید. بایستید و کمر خود را به سمت زمین خم کنید (موازی با زمین) سپس دنبل ها را از پایین به سمت بالا بیاورید و این کار را نیز در سه ست ۵ تایی انجام دهید.

حرکت شنا با نیمکت:

این حرکت نیز مانند حرکت شنا است با این تفاوت که پا ها باید روی نیمکت باشند و تعادل بدن به کمک دو دست حفظ شود اینکار در ابتدا سخت است اما به مرور میتوانید در این حرکت نیز حرفه ای شوید. این حرکت را در سه ست ۵ تایی انجام دهید و اگر برای شما سخت بود ابتدا از تعداد کمتر شروع کنید و بعد آن را افزایش دهید توجه داشته باشید که این حرکت را به آرامی انجام دهید زیرا امکان دارد تعادل خود را ازدست بدهید و مجروح شوید.

حرکت دیپ سینه:

این حرکت از مابقی حرکات اسان تر است هر دو دسته خودرا روی نیمکت قرار دهید و به سمت بالا و پایین بروید این حرکت علاوه بر قفسه سینه عضلات پشت راهم تقویت میکند این حرکت نیز در سه ست ۲۰،۱۰،۱۵ انجام دهید و بعد به مرور تعداد آن را افزایش دهید.

1 دیدگاه

  1. عالی عالییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *