چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم

چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم

امروز در سایت بانو زی میخواهیم به موضوعی پرداخت کنیم که دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد. پس با ما همراه باشید.

خانم ها حساسیت خاصی برای نگهداری و زیبا سازی پوست صورت خود به خرج می دهند. با این حال یکی از مهمترین دغدغه های های اغلب خانم ‌ها، ایجاد تیرگی و سیاهی اطراف چشم ها به شمار می رود. گاهی اوقات این سیاهی به گونه ای است که شما با آرایش ساده نمی توانید مشکل به موجود را رفع کنید. در این شرایط خرید کانسیلر چشم به بهترین شکل می ‌تواند کمک کند تا موجبات رفع تیرگی و گودی زیر چشم خود را فراهم نمایید.

معمولاً برخی از خانم ها برای از بین بردن سیاهی دور چشم از کرم پودرهای معمولی استفاده می کنند. با این حال باید بدانید که شما می ‌توانید به صورت تخصصی و حرفه ای تر با خرید کانسیلر چشم، به خوبی با خطوط و سیاهی های اطراف چشم خود مقابله نمایید.

شرایط کانسیلرها به گونه ای هستند که شما باید متناسب با رنگ پوست خود، خرید کانسیلر چشم را انجام دهید. در واقع با توجه به شرایط مختلفی مانند رنگ پوست، نوع پوست بدن و همچنین زمینه ‌های ژنتیکی شما برای خرید کانسیلر چشم باید اقدام کنید. شما باید تمام این شرایط را در نظر گرفته تا بتوانید بهترین کانسیلر را خریداری کرده و از کاربردهای آن به خوبی بهره ببرید.

همچنین بخوانید: با این ۶ روش تیرگی دور چشم ها را از بین ببرید

چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم

کانسیلر چشم چیست؟

گستردگی حوزه تولید لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی به گونه ای است که شما امروزه می توانید طیف گسترده ‌ای از محصولات را با ویژگی ‌های منحصر به فرد خریداری نمایید. یکی از محصولات آرایشی که در چند سال اخیر وارد این عرصه گردیده و طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده، کانسیلر به شمار می ‌رود. در واقع کانسیلر از فعلی به معنای پنهان کردن یا مخفی کردن می باشد که با استفاده از آن می توانید عیوب چهره خود را به بهترین شکل پنهان کنید.

مهمترین دلیل برای خرید کانسیلر چشم، تیرگی اطراف چشم، لکه های پوستی، تیرگی اطراف دهان و رفع جای جوش به شمار می ‌رود. معمولاً کانسیلرها در رنگ های روشن و به شکل کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرند. این نکته را فراموش نکنید که علاوه بر اینکه با خرید کانسیلر چشم شما می توانید عیب های موجود در صورت خود را برطرف کنید، باید دلایل پدید آمدن تیرگی زیر چشم و اطراف دهان خود را نیز بدانید.

چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم

انواع کانسیلر

اگر قصد خرید کانسیلر چشم را دارید علاوه بر اینکه برندهای مختلف امروزه این محصول را تولید میکنند، باید بدانید که کانسیلرها در شکل ‌های گوناگون نیز در دسترس شما قرار دارند. متناسب با تن پوست و همچنین شرایط ژنتیکی، باید کانسیلری انتخاب کنید که بتواند برای شما به خوبی لکه های روی پوست و سیاهی دور چشم را برطرف کند.

کانسیلر کرم

کانسیلرهای کرم به کانسیلرهایی گفته می ‌شود که به خوبی فشرده شده و قوام بالایی دارند. استفاده از این محصول به سادگی توسط شما می تواند انجام پذیرد. برای استفاده از کانسیلر کرم شما با فرچه های آرایشگری یا انگشتان دست می توانید اقدام نمایید.

عملکرد کرم کانسیلر به گونه ای است که برای افرادی که قصد دارند لکه های سطح پوست خود را به صورت روزانه مورد پوشش قرار دهند، گزینه ای ایده آل به شمار می رود. توجه داشته باشید که با خرید کانسیلر چشم از نوع کانسیلرهای کرمی شما می توانید ماندگاری بالایی از این محصول در طول روز دریافت کنید. علاوه بر این عملکرد این نوع کانسیلر به گونه ‌ای است که پوست شما چروکیده نشده و از پوسته پوسته شدن و خشک شدن آن نیز جلوگیری خواهد کرد.

کانسیلرهای مایع

این نوع کانسیلر که حالتی مانند کرم پودرهای مایع دارد با استفاده از قلم های آرایشی می توانند توسط شما بر روی صورت قرار گیرند. عملکردی ایده‌ آلی که کانسیلرهای مایع دارند به خوبی می توانند علاوه بر رفع سیاهی دور چشم، برای شما لایه ای مناسب و پوششی بی نظیر بر روی پوست ایجاد کرده و موجبات جلوگیری از آسیب های پوستی را برای شما فراهم نمایند. توجه داشته باشید برخی از کانسیلرهای مایع دارای ساختاری هستند که با دیگر لوازم آرایشی به سختی ترکیب می ‌شوند. به همین علت قبل از اینکه آن ها روی پوست شما کاملا خشک شوند سعی کنید با کرم پودر ترکیب کرده تا بتوان از آن بهره بهتری برد.

کانسیلرهای پودری

نوع پودری کانسیلرها که می ‌تواند برای برخی از افراد بهترین کانسیلر به شمار رود، معمولاً با لوازم آرایشی معدنی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید کانسیلر چشم از نوع پودری و استفاده از آن می ‌تواند پوششی متوسط برای پوست شما ایجاد کند. با این حال ترکیب کردن آن ها با پودرهای مایع و همچنین انواع کرم پودرها می تواند عملکرد بهتری برای شما داشته باشد.

کانسیلرهای استیکی

نحوه تولید کانسیلرهای استیکی به گونه ‌ای است که مانند رژ لب طراحی گردیده و ساختاری کرم مانند دارند. توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان از این نوع کانسیلر به شکل مستقیم روی پوست خود استفاده نکنید. سعی کنید با استفاده از برس یا انگشت اقدام به قرار دادن این نوع کانسیلر بر روی پوست نمایید. توجه داشته باشید که این نوع کانسیلرها از قیمت پایین تری نسبت به کانسیلرهای دیگر برخوردار هستند. با توجه به این که می ‌توان آن ها را در کیف های دستی و کوچک قرارداد، به عنوان گزینه مسافرتی توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرند.

کانسیلر مدادی

ساختار این کانسیلر شباهت زیادی به کانسیلرهای استیکی داشته و به مانند خط چشم های مدادی عمل می کنند. البته باید بدانید که فرمولاسیون ساخت کانسیلر مدادی نسبت به استیکی چسبناک تر بوده و در شرایطی که با آب و هوای گرم مواجه هستید می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم

نکات مهم برای خرید کانسیلر چشمی

چنانچه قصد خرید کانسیلر چشم را دارید باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. اگر دارای پوست خشک هستید به هیچ عنوان از کانسیلرهای مایع استفاده نکنید. علاوه بر این افرادی که دارای پوست چرب هستند، خرید کانسیلر چشمی از نوع استیکی یا کرمی برای آن ها توصیه نمی شود.

در هنگام خرید کانسیلر چشم دقت کنید گزینه ای که قصد خریداری دارید نسبت به رنگ پوست شما نهایتاً یک یا دو درجه روشن تر باشد. با توجه به اینکه کانسیلرها در رنگ های مختلف در دسترس شما قرار دارند، انتخاب محصولی که با تن رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد می ‌تواند صورت شما را غیر طبیعی نشان دهد.

سخن پایانی

بانوان حساسیت بسیار بالایی برای پوست خود قائل هستند. به همین علت چنانچه در ناحیه صورت با مشکلاتی نظیر سیاهی و گودی اطراف چشم مواجه شوند از محصولات مختلفی استفاده می کنند. در این مطلب به خوبی راهکارهایی برای شما ارائه کرده ایم که با خرید کانسیلر چشم میتوانید تمام مشکلات موجود را برطرف کنید.

این نکته را فراموش نکنید که آگاهی شما از برندهای مختلف تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی می ‌تواند کمک کند تا انتخابی مناسب داشته و محصولی با کیفیت بالا خریداری نمایید.

6 دیدگاه

  1. لطفا چند تا برند کانسیلر خوب معرفی کنید

    1. محمدرضا تقی زاده گفت:

      میبلین، آرت اسکین، هدی بیوتی،

  2. ممنون از مطالب به دردبخور و مفیدتون ??????

    1. محمدرضا تقی زاده گفت:

      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *