کانتور لب یا شیدینگ لب چیست؟ + مضرات آن

آرایش دائم لب چیست؟

کانتور لب یا شیدینگ لب: این یک تکنیک آرایش دائمی است که می توان آن را روی فریم لب یا کل لب با استفاده از محصولات گیاهی که با پوست واکنش نشان نمی دهند اعمال کرد. کانتورلب تکنیک کاربردی است برای کسانی که ناهنجاری‌ های نامتقارن روی لب‌ هایشان دارند، و یا کسانی که نمی‌خواهند هر روز از رژ لب استفاده کنند و همچنین کسانی که می‌خواهند لب‌هایی پرتر، شاداب‌تر و مرتب‌تر داشته باشند،استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر درمورد آرایش دائمی لب، با تیم بانوزی همراه باشید.

شیدینگ لب برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که می خواهند خط لبه لبشان به طور دائم کشیده و شفاف شود
  • برای کسانی که در لب های نامتقارنی دارند
  • برای کسانی که خط لبشان نامشخص است و رنگ لب آنها کم رنگ است
  • برای کسانی که خواستار یک ظاهر جذاب و ظاهر پرتر لب ها هستند

در کانتور لب یا آرایش دائمی لب، مقدار حجیم کردن، رنگ کردن، فرم دادن یا همه اینها بسته به درخواست فرد اعمال می شود. شیدینگ لب وقتی توسط متخصصان انجام شود طبیعی به نظر می رسد و هیچ آسیبی ندارد.

کانتور لب یا شیدینگ لب چیست؟ + مضرات آن

کانتورلب برای چه کسانی ممنوع است؟

برای افراد زیر 18 سال و کسانی که ضایعات پوستی مانند تبخال/زخم، زگیل، قارچ، اگزما روی لب‌هایشان و کسانی که مویرگ‌های ترک خورده روی لب دارند، ممنوع است.

کانتور لب یا شیدینگ لب چگونه انجام می شود؟

قبل از شروع کانتور لب یا شیدینگ لب آن ، یک کرم بی حس کننده روی ناحیه لب زده می شود. هنگامی که لب با هم متقارن است، شکل لب بسته به اندازه صورت و خواسته های فرد طراحی می شود. رنگ مورد استفاده مشخص می شود. پس از تایید، رنگدانه های رنگی تعیین شده با کمک میکرو سوزن های یکبار مصرف که مخصوص شیدینگ لب تولید شده اند، روی لب از پیش کشیده شده اعمال می شود .

آیا کانتور لب یا آرایش دائم لب مضر است؟

زمانی که توسط افراد خبره و متخصص که دوره های آموزشی خود را به پایان رسانده اند انجام شود ومحصولات و مواد استفاده شده باکیفیت باشد، ضرری ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *