کدام برند یخچال ارزش خرید بیشتری دارد؟ امرسان یا الکترواستیل؟

در بین تولیدکنندگان مطرح و معتبر یخچال همواره نام دو برند امرسان و الکترواستیل مطرح بوده است. این دو برند، یخچال فریزرهای باکیفیت با طراحی‌های زیبا و تکنولوژی بالا تولید و به بازار عرضه می‌کنند که در بین مصرف‌کنندگان بسیار پرطرفدار است. در بسیاری از مشخصات فنی این دو برند شباهت زیادی دارند و هردو از یخچال‌ فریزرهای بسیار خوب موجود در بازار هستند. در ادامه با بررسی جزء به جزء یخچال فریزر امرسان و الکترواستیل اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی‌های یخچال امرسان


ویژگی‌های یخچال امرسان

برند امرسان یکی از تولیدکنندگان مطرح داخلی است که در دسته‌بندی فریزر و یخچال سه مدل ساید بای ساید، یخچال فریزر دو قلو و یخچال فریزر بالا و پایین را به بازار عرضه کرده ‌است. هر کدام از این مدل‌ها مزایا ویژگی‌های خاص خود را دارند که باید از بین آن ها باتوجه به نیاز و سلیقه انتخاب کرد. در ادامه اشاره کوتاهی به ویژگی های کلی یخچال امرسان خواهیم داشت.

دارای سیستم انجماد آسان و سریع

مجهز به سیستم ضد برفک مناسب

  • دارای سیستم عیب یابی
  • مجهز به سیستم گردش هوا
  • دارای گرید انرژی مناسب
  • دارای ضمانت و گارانتی
  • قیمت مناسب و مقرون‌ به صرفه

ویژگی‌های یخچال الکترواستیل


ویژگی‌های یخچال الکترواستیل

شرکت الکترواستیل از آن دسته از برندهای خوش نامی است که به لحاظ کیفیت و کارایی، از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. با اینکه یخچال الکترواستیل دارای تنوع بالایی نیست؛ اما به دلیل اینکه از فناوری روز دنیا در تولید این محصولات استفاده شده و دارای کیفیت مناسبی نیز هستند، در بین مشتریان بسیار مورد توجه و محبوب هستند. مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال‌های الکترواستیل عبارت اند از:‌

نوشته های مشابه
  • مجهز به سیستم انجماد و سرمایش

دارای سیستم گردش هوا

  • دارای سیستم خنک‌کننده
  • مجهز به موتور ایتالیایی و بسیار کم صدا
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • دارای سیستم بدون برفک یا نوفراست
  • دارای ضمانت ۴۰ ماهه
  • مصرف انرژی پایین

یخچال امرسان بهتر است یا الکترواستیل؟

انتخاب یخچال باید بر اساس یکسری فاکتورها و معیارها انجام شود. ابتدا باید نیازهای خود را اولویت بندی کرد و سپس با مقایسه انواع یخچال و ویژگی‌های آن ها بهترین انتخاب را انجام داد. یخچال‌های امرسان و الکترواستیل از نظر کیفیت، امکانات، تکنولوژی و رضایت مصرف کنندگان تقریبا در سطح یکسانی قرار دارند اما برای اینکه بتوان بین آن ها انتخاب و تصمیم‌گیری درستی داشت باید به بررسی و مقایسه امکانات یخچال‌های این دو برند پرداخت. در این بخش به مقایسه برخی از مهم‌ترین فاکتورهای این دو یخچال می‌پردازیم.

ضمانت و گارانتی

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از فاکتورهای مهمی است که باید هنگام انتخاب یخچال به آن توجه کرد. یخچال‌های الکترواستیل دارای ۴۰ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش متعدد دیگری مانند تعمیرات و سرویس‌دهی مطلوب به سراسر نقاط کشور هستند. محصولات شرکت امرسان، به‌خصوص انواع یخچال امرسان نیز دارای 36 ماه و بعضا 24 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به سراسر کشور خواهند بود. این کمپانی‌ها همواره در تلاشند تا با ارائه خدمات مطلوب و پاسخ‌دهی 24 ساعته به مشکلات مشتریان، رضایت مخاطبان را جلب کرده و خریدی امن و مطمئن را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند

قیمت

موضوع قیمت، نیز هموار یکی از مسائلی است که در انتخاب بین دو محصول بسیار تاثیرگذار است. باید در نظر داشت که تعیین قیمت این محصولات به مواردی مانند جنس متریال استفاده شده در دستگاه، انواع آپشن‌ها و مسائل دیگری مانند میزان گارانتی بستگی خواهد داشت. یخچال‌های امرسان دارای مدل‌های متنوعی است و تنوع بالا در ارائه محصول، موجب ایجاد انعطاف در قیمت نهایی کالا شده و شما عزیزان بدون صرف هزینه‌های گزاف نیز قادر به خرید یخچال‌های مدل پایین‌تر امرسان خواهید بود.

رده انرژی

یکی از فاکتورهایی که باید در هنگام خرید محصولات برقی مورد توجه خریداران قرار بگیرد، گرید انرژی است. می‌توان گفت رده انرژی از جمله فاکتورهایی است که برای محصولات پرمصرفی مانند یخچال کمک زیادی برای انتخاب بین ۲ محصول می‌کند. یخچالهای امرسان جزو اولین یخچالهای دارای گرید A+++ در ایران بودند. یخچال‌های الکترواستیل هم گرید انرژی مناسب A+ و A دارند.

کیفیت و دوام

از لحاظ متریال و قطعات به کار رفته یخچال فریزهای الکترواستیل دارای موتور ایتالیایی بسیار بادوام و کم صدا هستند. یخچال فریزرهای امرسان نیز با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های مدرن و مواد اولیه باکیفیت تولید شده‌اند که سبب طول عمر و دوام بالای هر دو برند یخچال شده است.

همانطور که بیان شد در مقایسه یخچال امرسان و الکترواستیل باید ابتدا جزئیات ساخت و ویژگی‌های این دو محصول را در نظر گرفت و سپس به این سوال که یخچال امرسان بهتره یا الکترواستیل پاسخ داد. برندهای امرسان و الکترواستیل هر دو جز بهترین تولیدکنندگان ایرانی هستند که سال‌های زیادی به تولید انواع لوازم خانگی و عرضه‌ی آن به بازار پرداخته‌اند.

هر دو یخچال از برندهای ایرانی معتبر هستند و هر دو محصولات بسیار باکیفیت را تولید می‌کنند. ولی در جواب اینکه یخچال امرسان خوبه یا الکترواستیل و مقایسه‌ی این دو محصول باید گفت که با توجه به نوع و مدل یخچال‌های هر کدام از برندهای بهترین آن فرق دارد و باید با توجه به نیاز و سلیقه از بین آن ها انتخاب کرد.

جیمبوشاپ یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور بهترین یخچال فریزرهای برند الکترواستیل و امرسان را به مشتریان گرامی عرضه کرده است. شما می‌توانید انواع یخچال فریزر امرسان و الکترواستیل و … را از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ به صورت نقد و اقساط خریداری کرده و در کوتا‌هترین زمان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *