انواع تیپ با کفش کالج زنانه برای خوش استایل ها!

کفش‌های کالج یا همان لوفرها که از دیرباز مورد علاقه طراحان و استایلرهای خیابانی بوده‌اند، به دلیل راحتی و شیک بودن، طرفداران همیشگی خود را داشته و دارند و حتی از اواسط دهه 90 نسخه‌های پاشنه‌دار این نوع کفش توسط برند پرادا به بازار عرضه شد. شما امکان اجرای انواع تیپ با کفش کالج زنانه را دارید؛ فقط باید بدانید از چه عناصری در استایل خود استفاده کنید؟! در ادامه این مقاله از بانو زی، انواع استایل با کفش کالج زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا چنین کفشی در کمد شما خاک نخورد.

معرفی بهترین ایده‌ها و استایل‌ها با کفش کالج

همان‌طور که اشاره شد کفش‌های لوفر یا همان کالج از جمله کفش‌های راحت و بسیار شیک هستند. چنین کفش‌هایی به دلیل طراحی ساده و کلاسیک با استایل‌های مختلفی قابل ترکیب هستند که زیباترین آن‌ها را در ادامه معرفی می کنیم.

استایل با کفش کالج زنانه

1. استایل کاری و رسمی با لوفر

یکی از بهترین انواع تیپ با کفش کالج به دلیل طراحی کلاسیک، استایل رسمی و شیک است که می‌توانید برای اجرای آن یکی از دو گزینه زیر را امتحان کنید:

  • کت و شلوار: کت و شلوار تک‌رنگ مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری همراه با کفش کالج چرمی به رنگ‌های مشکی یا قهوه‌ای، استایلی کلاسیک و رسمی برای شما به ارمغان می‌آورد. در کنار آن می‌توان از کیف دستی چرم، ساعت مچی کلاسیک و گوشواره‌های ساده استفاده کرد.
  • بلوز و دامن: یک بلوز سفید یا هر رنگ خنثی دیگری به همراه دامن مدادی، مشکی یا سرمه‌ای و کفش کالج استایلی شیک و مناسب برای ملاقات رسمی است. در کنار آن می‌توانید از اکسسوری‌های ظریف نیز استفاده کنید تا جذابیت ظاهری شما چندین برابر شود.

2. استایل بوهمی و خلاقانه

اگر به فکر خرید کفش کالج زنانه هستید، اما فکر می‌کنید ظاهر کلاسیک آن‌ها تنها برای تیپ رسمی خوب است، سخت در اشتباه هستید. یکی از انواع تیپ با کفش کالج زنانه استایل بوهومی است که بسیار خلاقانه و جذاب خواهد بود.

دو استایل پیشنهادی:

  • دامن‌های ماکسی و بلوزهای بلند: دامن‌های ماکسی که طرح‌های بوهمی دارند به همراه بلوزهای گشاد و کفش کالج چرمی یا جیر، یک انتخاب ایده‌آل است. به همراه آن می‌توانید اکسسوری‌های آوانگارد و خاص یا گردنبندهای بلند با سنگ‌های طبیعی و دستبندهای بافته را نیز امتحان کنید.
  • شلوارهای گشاد و تاپ‌های کوتاه: شلوارهای گشاد و راحت از جنس نخ با تاپ‌های کوتاه یا کراپ تاپ و یک جفت کفش کالج، استایلی مدرن و جذاب خلق خواهد کرد. یک کیفی دستی بزرگ مشکی در کنار چنین استایلی انتخاب خوبی است.
با کفش کالج زنانه چی بپوشیم؟

3. استایل کژوال با کفش کالج

استایل کژوال با کفش کالج برای تیپ روزانه و رسمی بسیار عالی است. اگر به دنبال بهترین استایل با کفش کالج زنانه هستید که در این سبک باشد، یکی از موارد زیر را امتحان کنید:

  • شلوار جین و تی‌شرت: یک شلوار جین آبی با تی‌شرت سفید بهترین تیپ با کفش کالج زنانه را برای شما رقم می‌زند. حتی می‌توانید از کالج رنگی یا طرح‌دار استفاده کرده و تیپ خود را با یک کت جین یا بلیزر تکمیل کنید.
  • پیراهن کژوال گل‌دار: پیراهن‌های گل‌دار کوتاه یا بلند با یک جفت کالج ساده یا رنگی، استایلی دخترانه و شاد برای دیدارهای دوستانه یا خرید به ارمغان می‌آورد. در کنار آن می‌توانید از کیف‌های بافتنی یا حصیری و زیورآلات چوبی استفاده کنید.

4. استایل کلاسیک با کفش لوفر

استایل‌های کلاسیک هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و برای هر زمان و مکانی کارایی دارند. یکی از انواع تیپ با کفش کالج زنانه نیز همین استایل کلاسیک است. برای چنین تیپ‌هایی باید پیراهن‌هایی با طراحی ساده و کلاسیک و شلوار رسمی انتخاب کنید که برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و مهمانی‌های خانوادگی مناسب است. جواهرات دارای مروارید و کیف‌های دستی کوچک می‌توانند این استایل را تکمیل کنند.

معرفی چند استایل با کفش کالج زنانه

5. استایل پاییزی و زمستانی

سبک خاص کفش کالج باعث می‌شود تا برای روزهای سرد سال در پاییز و زمستان مناسب باشد. می‌توانید آن را با انواع لباس گرم و کت‌های زمستانه ست کنید. برای استایل با کفش کالج زنانه در زمستان یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • کت‌های بلند و شلوارهای پشمی: کت‌های بلند و ضخیم به همراه شلوارهای پشمی و کفش‌های کالج چرمی یا جیر، استایلی جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین در مقاله با کفش کالج چه جورابی بپوشیم از وب سایت شیکومد آمده است که: “اگر می‌خواهید کالج زنانه را در روزهای خنک یا سرد به پا کنید یا در مجموع پوشش بیشتری برای پاها می‌خواهید، می‌توانید به سراغ جوراب مچ کوتاه یا جوراب مچی بروید.”
  • پلیور و شلوار جین: یک پلیور گرم و نرم با طرح زیبا یا حتی ساده با شلوار جین و کفش کالج برای روزهای سرد زمستان انتخابی ایده‌آل است.

6. استایل رترو و وینتیج

استایل رترو و وینتیج از جمله استایل‌هایی هستند که به پوشاک و اکسسوری‌هایی اشاره دارد که از دهه‌های 1920 تا 1980 میلادی الهام گرفته‌اند. یکی از انواع استایل با کفش کالج زنانه نیز همین است. برای چنین تیپی بهتر است به سراغ دامن‌های پفی با بلوزهای دارای یقه گیپوری و کفش‌های کالج بروید. همچنین می‌توانید در کنار این موارد از کیف‌های دستی وینتیج یا چرمی و جواهرات کلاسیک استفاده کنید تا جذابیت ظاهری شما بیش ‌از پیش شود.

7. استایل مینیمال و منوکروم

ساده‌‌ترین و در عین ‌حال جذاب‌ترین تیپ با کفش کالج زنانه، استایل مینیمال و منوکروم است که برای موقعیت رسمی و غیررسمی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای چنین تیپی باید از لباس‌های تک‌رنگ و ساده یا حداقل در یک طیف رنگی استفاده کنید. کیف و کفش ست به همراه گوشواره‌های کوچک و دستبندهای ظریف، این استایل را کامل می‌کند.

8. استایل روزمره و شیک

راحتی کفش کالج باعث شده تا بسیاری به‌ صورت روزمره از چنین کفشی استفاده کنند. برای استایل با کفش کالج زنانه به جین مام فیت و بلوزهای راحت نیاز دارید. بهتر است شلوار جین مام فیت را با یک بلوز ساده و راحت امتحان کنید. یک کیف دستی بزرگ همراه با عینک آفتابی شیک به چنین استایلی جذابیت ظاهری بیشتری می‌بخشد.

9. استایل اسپرت با کفش‌های کالج

برای فعالیت روزمره می‌توانید از کفش کالج استفاده کنید. چنین کفشی با یک لگ مشکی یا خاکستری، تی‌شرت ساده و سویشرت شیک، استایلی راحت و اسپرت برای شما به همراه می‌آورد. در کنار آن می‌توانید از کیفی دستی کوچک و یک کلاه بیس‌بالی استفاده کنید تا تیپ شما به بهترین شکل تکمیل شود.

بهترین تیپ با کفش کالج زنانه

نکات مهم برای تیپ با کفش کالج زنانه

  • تغییرات فصلی: بسته به فصل، می‌توانید از انواع مختلف لباس و رنگ‌ها برای استایل با کفش کالج زنانه استفاده کنید. برای مثال، در تابستان رنگ‌های روشن و پارچه‌های نازک و نخی و در زمستان رنگ‌های تیره و پارچه‌های پشمی انتخاب بهتری خواهند بود.
  • توجه به موقعیت: همیشه به موقعیت و مکانی که قصد دارید به آنجا بروید، توجه کرده و استایلی را انتخاب کنید که با موقعیت و مکان دارای تناسب باشد. برای مثال استایل اسپرت مناسب برای محیط کاری و مهمانی نخواهد بود.
  • توجه به جزئیات: جزئیاتی مانند اکسسوری‌ها، کیف‌، کلاه و جواهرات می‌توانند در کنار کفش کالج استایل شما را زیباتر و جذاب‌تر کنند.

سخن پایانی

کفش کالج یکی از منعطف‌ترین و انطباق‌پذیرترین انواع کفش برای استفاده در انواع استایل است. در این مقاله از سایت شیکومد تعدادی از انواع تیپ با کفش کالج زنانه به شما معرفی شد. با این ایده‌ها، می‌توانید انواع مختلفی از استایل‌های جذاب و متنوع با کفش‌های لوفر یا کالج را برای موقعیت‌های مختلف امتحان کرده و یک استایل با کفش کالج زنانه شیک و به‌روز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *