ایده های خلاقانه برای طراحی پیاده رو باغ و محوطه

طراحی پیاده رو: باغ و محوطه‌ها، جزء مهمی از هر خانه و ملک محسوب می‌شوند. این فضاها نه تنها زیبایی و جذابیتی به محیط اطراف اضافه می‌کنند، بلکه مکانی مناسب برای استراحت و تفریح خانواده نیز هستند. طراحی پیاده رو، از جمله عواملی است که می‌تواند به زیبایی و کاربردی بودن این فضاها کمک کند.

در این مقاله، به بررسی انواع طرح‌ها و الگوهای مورد استفاده در طراحی پیاده رو می‌پردازیم و مدل هایی را برای انتخاب مناسب‌ترین طرح برای فضای خارجی خانه‌تان معرفی خواهیم کرد پس با ما در بانو زی همراه باشید.

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه شیک

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه زیبا

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه خاص

اجزای پیاده روها

طراحی پیاده رو باغ و محوطه، شامل انتخاب مواد ساخت، الگوها و طرح‌های مختلف است. این پیاده روها می‌توانند با استفاده از سنگ، بتن، چوب و یا سایر مواد ساخته شوند. همچنین، طراحی پیاده روها می‌تواند شامل الگوها و طرح‌های هندسی، ترکیب رنگ‌ها و حتی نورپردازی باشد.

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه با گل

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه با گل های زرد

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه مینیمال

استفاده از سنگ‌های طبیعی در طراحی پیاده رو باغ

استفاده از سنگ‌های طبیعی در طراحی پیاده رو می‌تواند به فضا طراوت و زیبایی ببخشد. سنگ‌های مختلفی مانند سنگ‌های آهکی، سنگ‌های گرانیتی و سنگ‌های آتشفشانی می‌توانند در طراحی استفاده شوند. همچنین، انتخاب رنگ‌های مناسب برای سنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با گیاهان و درختان موجود در باغ، می‌تواند به تناسب و هماهنگی بین عناصر مختلف فضا کمک کند.

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه ساده

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه پله ای

 طراحی راهرو باغ و محوطه

 طراحی پیاده رو باغ و محوطه مدرن

1 دیدگاه

  1. درود..بسیییییییییار زیبا..لذت بردم..سپاس????????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *