بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا: انتخاب های برتر 2024

اکثر آقایان برای اینکه تاثیر زیادی از خودشان بر جای بگذارند و در حافظه افراد ماندگار شوند به دنبال بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا می‌گردند.  رایحه‌ی عطر هر فردی، شخصیت او را منعکس می کند و او را در حافظه اطرافیانش ماندگار می‌سازد. برای اطرافیان بوی عطر، می‌تواند یادآور فرد خاصی باشد. 
انتخاب عطر با ماندگاری بالا به افراد اطمینان می‌دهد که بوی عطری که انتخاب کرده‌اند در طول روز حفظ خواهد شد و نیازی به تمدید عطر ندارند. انتخاب یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا یک چالش بزرگ در دنیای عطرها است. مردان همیشه به دنبال یافتن عطرهایی هستند که برای مدت طولانی به آنها حس اعتماد به نفس و جذابیت بدهد. در ادامه معروف‌ترین و ماندگار‍‌ترین عطر‌های مردانه را به شما معرفی می‌کنیم. 

معرفی بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

 به لطف تنوع در ادکلن مردانه با ماندگاری بالا، مردان می توانند از یک تجربه معطر و ماندگار لذت ببرند که نشان دهنده ظرافت، استایل و جذابیت آن‌ها است. بوی عطری که از شما باقی می‌ماند، نقش مهمی در ایجاد تصویر ذهنی از شما در ذهن دیگران دارد. این بو می‌تواند تاثیرات عمیقی داشته باشد و در حافظه‌ی افراد باقی بماند. 

دیور ساواج Dior Sauvage

  Sauvage از خانه مد فرانسوی دیور یکی از مشهورترین و بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا به‌حساب می آید. فرانسوا دماشی، عطرساز دیور، این ترکیب را طوری طراحی کرد که طراوت فوق‌العاده را با رنگ های گرم و شرقی ترکیب کند. نتیجه آن یک شرقی غنی و مست کننده است. دیور ساواژ ترکیبی بی‌نظیر از مرکبات و ادویه ها با نت های چوبی دارد و عطری خنک و تند است که رایحه آن برای مدت طولانی تند و ماندگار می ماند.
نت آغازی: ترنج، ماندارین تند
میانی: چوب صندل از سریلانکا
پایه: تونکا، کندر

تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme 

این عطر تام فورد در سال 2015 روانه بازار شد و تجربه‌ای مجلل و فوق‌العاده را ارائه می دهد. یک عطر شرقی چوبی وسوسه انگیز و دلپذیر است و مردی را به تصویر می کشد که از نداشتن اعتدال لذت می برد و جرات می کند خارق العاده باشد.
عطر نوآر اکستریم تام فورد عطر چوبی مردانه با ماندگاری طولانی مدت است. جایی که فلفل سیاه و وانیل کاملا با هم ترکیب می شوند. به‌طورکلی به عنوان عطر گرم و شیرین شناخته می‌شود.
نت های ابتدایی: هل، جوز هندی، زعفران، پرتقال ماندارین و نرولی 
نت های میانی: کولفی، رز، ماستیک یا عدس، شکوفه پرتقال و یاس
 نت های پایه: وانیل، عنبر، نت های چوبی و چو

 بلو د شنل  Bleu de Chanel 

رایحه ای جاودانه که در یک بطری آبی خاص و مرموز قرار گرفته است. یکی از تند‌ترین عطر‌های شنل و یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا به‌شمار می‌آید. یک عطر با رایحه ای بسیار برجسته که  نشانگر شخصیتی  آزاد و قاطع است. 
عطری کلاسیک و شیک که مرکبات و چوب صندل را ترکیب می کند، برای مدت طولانی روی پوست باقی می ماند و انتخابی عالی برای مناسبت های مختلف است. به‌طور‌کلی به‌عنوان عطری خنک شناخته می‌شود و برای تابستان و روز‌های گرم مناسب است.  .
نت های ابتدایی: پوست لیمو، ترنج، نعناع و درمنه.
 نت‌های میانی: اسطوخودوس، آناناس، گل شمعدانی و نت‌های سبز
 نت های پایه: چوب صندل، سدر، چوب عنبر، ایزو ای سوپر و دانه تونکا
عطر آکوا دی جیو Acqua di Gio Profumo
این عطر جورجیو آرمانی تجربه معطر بی‌نظیری را ارائه می دهد که با نت های دریا و ادویه ها شناخته می شود. عطر  آکوا دی جیو نمادی از ادغام امواج دریا با سنگ های سیاه و عطری خنک و باطراوت است. عطری با رایحه چوبی و تند است و ماندگاری بالایی روی پوست دارد. رایحه چوبی آن را به یکی از بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا تبدیل کرده و انتخابی مناسب برای استفاده روزمره است.
نت های ابتدایی: نت های دریایی و ترنج 
 نت میانی: رزماری، مریم گلی و شمعدانی 
 نت های پایه: عود و نعناع هندی 

عطر کرید اونتوس Creed Aventus

این عطر یکی از عطرهای مجلل، پیچیده، تحریک‌آمیز، مردانه و خوش‌بینانه است. این عطر نشانگر قدرت، بینش و موفقیت است. بطری این عطر با نشان نقره‌ای اسب و سوارکار مزین شده است.
رایحه‌ی این عطر ترکیبی از رایحه‌های میوه ها، چوب و وانیل است و عطری شیرین، گرم و خنک است. پایداری بالا و رایحه منحصر‌به فرد‌عطر کرید اونتوس در هر مناسبتی آن را برجسته می‌سازد. وجود رایحه چوبی عطر کرید اونتوس را به یکی از بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا تبدیل کرده است.
نت آغازی: انگور فرنگی سیاه، ترنج، سیب و آناناس
نت میانی : گل رز، توس خشک، یاس مراکشی و نعناع هندی
نت پایه: خزه بلوط، مشک، عنبر و وانیل

Gentleman Eau de Parfum  جیوانچی جنتلمن

عطری است چوبی و تلخ. این عطر با تعادل کامل بین چوب، ادویه ها و چرم ساخته شده است. عطری پیچیده و عمیقا معطر است که جوهره مردانگی مدرن را تراوش می کند. تمام روز در جای خود می ماند و یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا است. این عطر نشان دهنده ماهیت ظرافت و جذابیت برای انسان مدرن است. عطر فقط جنتلمن ژیوانشی عطری گرم و شیرین و کمی تلخ است. برای استفاده در پاییز و زمستان مناسب است.
نت های ابتدایی: فلفل سیاه، اسطوخودوس و ترنج 
 نت های میانی : زنبق، میخک و دارچین
 نت های پایه: پوسته وانیل سیاه، تولو بلسان، دانه تونکا، بنزوئین و نعناع هندی

ترکیبات بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

تنوع ترکیبات موجود در عطرهای مردانه نقش مهمی در دستیابی به پایداری بالای عطر دارد. راز ماندگاری رایحه، انتخاب ترکیبی منحصر‌به‌فرد از موادی است که به طور هماهنگ بر روی پوست تأثیر می گذارند.
استفاده از روغن‌های اساسی به دلیل بالا بودن غلظت آن‌ها و ترکیبات پایدار، ماندگاری بالایی به عطر می‌بخشند. نت‌های چرمی هم رایحه‌ای سنگین و ماندگار دارند که به عطرها عمق و دوام می‌بخشند.
ترکیبات چوبی مانند چوب صندل، سدر و عود، رایحه‌های سنگین و ماندگاری دارند که به‌عنوان پایه‌ای قوی برای عطرها عمل می‌کنند. اگر توجه کنید در بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا که معرفی کردیم ترکیبات چوبی به‌کار رفته‌اند.

راهنمایی استفاده ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

هنگام استفاده بهتر است عطر را روی نواحی نبض مانند گردن و مچ اسپری کنید و از مالیدن پوست پس از اسپری کردن خود‌داری کنید تا کیفیت رایحه حفظ شود. با وجود تنوع بالا در عطر‌ها و امتحان عطرهای مختلف از میان بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا، می توانید عطری مردانه متناسب با‌سلیقه شخصی خود پیدا کنید که اعتماد به نفس و جذابیت بی‌نظیری به شما می بخشد. بیشتر عطر‌‌های مردانه با ماندگاری بالا، رایحه‌ی چوبی دارند. رایحه چوبی شامل نت‌های چوبی مانند سدر، چوب صندل و عود است. این عطرها بیش‌تر گرم هستند و برای فصول سرد و موقعیت‌های رسمی مناسب هستند.

8 دیدگاه

  1. اونتوس ماندگاری بالایی نداره

  2. امیر هوشنگ قلعه قوند گفت:

    بهترین ادکلن که برای تابستون استفاده کردم مگاماره اورتو پاریسی بوده، وبرای زمستون تام فورد توباکو وانیل بود، ویکی دیگه که خیلی با بوش حال کردم حیاتی فرگرانس مشکی بود، حتما امتحان کنید پشیمون نمیشید

  3. فقط black disel ماندگاری خیلی خیلی ماندگاری بالا

    1. عمران زارعی گفت:

      خودت متوجه شدی چی نوشتی

  4. بهترین ادکلن مردانه که بیش از ۱۲ ساله که استفاده‌ میکنم با ماندگاری زیاد حتی بعد از شستن لباس بوی ادکلن را متوجه میشی .ادکلن black disel .ادکلن دیزل مشکی
    امتحان کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *