کیوت ترین و زیباترین مدل های تل موی دخترانه

تل موی دخترانه: گلسر یکی از اکسسوری‌های زیبا است. که می‌تواند استایل و ظاهر یک دختر را تکمیل کند. گلسرها با انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌ها تولید می‌شوند. در زیر، چند نمونه از گلسرهای زیبا برای دختران ذکر شد است.

ما در مجله بانو زی کیوت ترین و زیباترین مدل های تل موی دخترانه را برای شما آوردیم.

تل موی دخترانه خاص و زیبا

تل موی دخترانه:

گلسرهایی که دارای گل‌های مصنوعی با رنگ‌ها و اشکال مختلف هستند. گلسرهای با گل‌های کوچک یا بزرگ در اطراف گردن. گلسرهای زیبا که با مهره‌ها، الماس‌ها یا سنگ‌های قیمتی تزئین شده‌اند. طرح‌هایی که نور و درخشش به گلسر اضافه کنند. گلسرهایی با اجزاء از چرم یا نخ که به سبک بافتن یا تنیدن تهیه شده‌اند.

گلیره های با پیچیدگی و طراحی‌های خاص. گیره های با طرح‌های زنجیری یا گلسرهایی که از زنجیرها به عنوان بخشی از تزئینات استفاد می‌کنند. اکسسوری با اجزاء از پنبه یا دانتل که انعطاف پذیری و نرمی به گلسر اضافه می‌کنند. گلسرهای با لایه‌های مختلف که به طراحی و حجم گلسر افزود می‌شوند. گلسرهای با رنگ‌های جذاب و زنده که به استایل دخترانه اشتیاق اضافه می‌کنند.

توجه داشته باشید که این تنها چند نمونه از انواع گلسرهای دخترانه هستند، و با توجه به تنوع بازار، می‌توانید انواع و اقسام دیگری از گلسرها را نیز پیدا کنید.

تل موی دخترانه

تل موی دخترانه زیبا

تل موی دخترانه شیک

تل موی دخترانه مجلسی

تل موی دخترانه با ربان

تل موی دخترانه گلدار

تل موی دخترانه جذاب

تل موی دخترانه فانتزی

تل موی دخترانه کیوت

تل موی دخترانه مخملی

تل موی دخترانه فانتزی و شیک

تل موی دخترانه کیوت

تل موی فانتزی

1 دیدگاه

  1. خیلی کیوتن،از کجا میتونم تهیه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *