جدیدترین و شیک ترین سنجاق سر بافتی طرح گل دخترانه

آیا به دنبال یک سبک جدید و خلاقانه برای سنجاق سر خود هستید؟ آیا می‌خواهید با یک طرح جذاب و منحصر به فرد، به همه نشان دهید که شما یک فرد خاص و خلاق هستید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس سنجاق سر بافتی طرح گل را امتحان کنید!

موهایی زیبا و ظاهری شیک با سنجاق سر بافتی طرح گل

سنجاق سر بافتی طرح گل یکی از جذابترین گیره موهای است که کودکان با داشتن آن میتونن موهایی زیبا و ظاهری شیک داشته باشند. این گیره از جنس کاموا و فلز است که کاملا از کار دست ساخته شده و مخصوص کودکان میباشد. گیره مو کاموایی برای کسانی که کودک آن ها گیره خود را از سرشان میکشند میتواند بسیار مناسب باشد. چون این گیره مو به دلیل داشتن یک نمد در پشت گیره باعث میشود که موهای فرزندتان کنده نشود. جنسی کاملا نرم و راحت و سبکی دارد که اگر کودک شما آن را از موهای خود بکشد به مو گیر نمیکند و باعث اذیت شدن و درد گرفتن موی سر کودک نمیشود.

استایلی خلاقانه و جذاب با سنجاق سر بافتی

با گیره موی بافتی طرح گل، می‌توانید به سادگی جلوه‌ای خلاقانه و جذاب به استایل خود ببخشید. این سبک بافتی، نه تنها در هر فصلی قابل استفاده است، بلکه باعث می‌شود شما از بین همه متمایز شوید و به عنوان یک فرد خاص و خلاق شناخته شوید. گیره موی بافتی طرح گل، یک مدل جدید و متفاوت است که به راحتی می‌توانید به سبک و ذوق خود تغییراتی دهید. این سبک بافتی با طرح گل، نه تنها به سادگی بر روی سرتان قرار می‌گیرد، بلکه به شما امکان می‌دهد تا به راحتی با سایر لباس‌ها و استایل‌های خود هماهنگ شوید.

در مجله بانو زی تعدادی از این گیره موی بافتی طرح گل زیبا را خواهیم دید. با ما همراه شوید.

سنجاق سر بافتی طرح گل سبز

سنجاق سر بافتی طرح گل رز

سنجاق سر بافتی طرح گل خاص

سنجاق سر بافتی طرح گل رنگارنگ

سنجاق سر بافتی طرح گل  یشمی

سنجاق سر بافتی طرح گل نارنجی

سنجاق سر بافتی طرح گل یاسی

سنجاق سر بافتی طرح گل شیک

سنجاق سر بافتی طرح گل آبی

سنجاق سر بافتی طرح گل فانتزی

سنجاق سر بافتی طرح گل قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *