آموزش حرکات بدنسازی برای ساختن پاهای عضلانی

پاها یکی از بخش های مهم بدن هستند که نیاز به تمرین و تقویت دارند. بدون پاهای قوی و عضلانی، فعالیت های روزمره مانند راه رفتن، پله رفتن و حتی ورزش های سنگین نیز برایمان دشوار خواهد بود.حرکات پا در بدنسازی کمی دشوار است اما میتوانید با کمی تلاش و پشتکار پاهای عضلانی زیبائی برای خود بسازید. حرکات پا در بدنسازی بسیار متفاوت است ما به تعدادی از آنها در ادامه اشاره میکنیم.

ما در مجله بانو زی آموزش حرکات بدنسازی برای ساختن پاهای عضلانی را برای شما آورده ایم.

حرکات پا در بدنسازی

حرکات پا در بدنسازی:

اسکات هالتر از جلو:

برای این حرکت یک هالتر مناسب انتخاب کنید. پاها را به عرض شانه بازکنید پنجه کمی بیرون باشد بنشینید تاجائی که با زمین زاویه 90 درجه بسازید.

حرکات پا بدنسازی

پرس پا:

دستگاه پرس پا را با وزنه مناسب تنظیم کنید. روی صندلی دستگاه بنشینید. پاها را به عرض شانه بازکنید حرکت پرس پا را انجام دهید. توجه داشته باشید که کمر و باسن نباید از صندلی جدا شود.

پرس پا در بدنسازی

لانچ راه رفتنی:

در این حرکت دو عدد دمبل مناسب یا هالتر انتخاب کنید. پاها را به عرض باسن باز کنید یک پا را جلو بگذارید و پای دیگر تا جائی که زانو نزدیک زمین شود پایین بیاورید. پای جلو باید موازی زمین باشد و بدن باید بصورت نشسته باشد.برای هرپا این حرکت را تکرار کنید.

جلو پا دستگاه

جلو پا دستگاه حرکت پا در بدنسازی:

در این حرکت وزنه مناسب را انتخاب کنید روی صندلی دستگاه بنشینید و با کمک هر دو پا رول جلوی دستگاه را به سمت بالا بیاورید کمی مکث کنید و مجدد به جای اول برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *