خاص ترین و کیوت ترین مدل های گیره مو چوبی

گیره مو چوبی : گیره‌ موها یکی از جزء‌ های حیات روزمره زنان و دختران است و گاهی اوقات نه تنها به عنوان یک ابزار مفید برای نگه داشتن موها، بلکه به عنوان یک عنصر زینتی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در این مقاله از مجله بانو زی، به معرفی خاص‌ ترین و کیوت‌ ترین مدل‌ های گیره‌ مو چوبی می‌ پردازیم که با طراحی‌ های خاص و متنوع، جذابیت و دلنشینی به موهای شما افزوده می‌ شود.

انواع گیره مو چوبی

۱. گیره‌ مو چوبی منبت کاری : این مدل از گیره‌ مو با استفاده از هنر منبت کاری طراحی شده است. این گیره‌ ها با با طراحی و هنر زیبایی که دارد، تازگی و شادابی به موهای شما اضافه خواهند کرد.

۲. مدل های با طراحی حیوانات : این مدل از گیره‌ مو با تصاویر حیوانات مانند خرس‌، خرگوش‌ و گربه‌ طراحی شده است. این گیره‌ ها با ظاهر دلنشین حیوانات، به موهای شما یک جلوه جذاب و دلپذیر اضافه می‌ کنند.

۳. گیره‌ مو چوبی با طراحی حروف : این مدل از گیره‌ مو با طراحی حروف یا اسم، یک حس دلنشین به موهای شما افزوده است. با استفاده از این گیره‌ موها، می‌ توانید حتی در ظاهر روزانه خود یک لمس خاص و زیبا اضافه کنید.

۴. مدل های با شکل اجسام ژئومتریک : این مدل از گیره‌ مو با طراحی از اشکال ژئومتریک مانند مثلث، دایره و مستطیل، یک ظاهر مدرن و خاص به موهای شما می‌ بخشد. این گیره‌ موها با سبکی منحصر به فرد، به مدرنیته و زیبایی موها افزوده می‌ شوند.

گیره‌ های مو چوبی با طراحی‌ های خاص و زیبا توانسته‌ اند به یک ابزار زینتی برای موها تبدیل شوند. مدل‌ هایی معرفی شد با منبت کاری، حیوانات، طرح حروف، و اشکال ژئومتریک، به موهای شما زندگی و شادی را می‌ آورند. با انتخاب یکی از این مدل‌ ها، می‌ توانید به روزی شاد و پرنور برای موهای خود دست یابید.

اکسسوری مو چوبی

اکسسوری مو

شانه سر چوبی

گیره سر چوبی

گیره سر مینیمال

گیره سر

گیره مو چوبی مینیمال

گیره مو چوبی

گیره مو

2 دیدگاه

  1. پرنسس????????⛄ گفت:

    سلام این گل موهارونیامی‌شه ازکجاخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *