غذاهای مناسب برای سگ خانگی

داشتن یک برنامه غذایی مناسب برای سگ خانگی از آرزوهای هر دوست دار حیوانیست. غذای مناسب سگ خانگی بسته به سن و نژاد وجنب و جوش آن متفاوت است.

ما در مجله بانو زی لیستی از غذاهای مناسب برای سگ خانگی را برای شما آورده ایم.

نوشته های مشابه
غذای سگ خانگی

غذای توله سگ:

غذای مناسب برای توله سگ ها تا زمانی که دندان ندارند غذاهای کمکی است. غذا هایی مثل سرلاک، بیسکویت حل شد در شیر و….. همچنین میتواندی از پت شاپ شیر خشک مناسب توله خود را تهیه کنید.

غذای مناسب سگ

غذای خشک بازاری:

غذا های خشکی که در پت شاپ ها هست یکی دیگر از گزینه های مناسب برای سگ شماست زیرا این غذا ها املاح و ویتامین های لازم و مناسب سگ شما را تامین میکند. برای مصرف راحت تر این غذا ها میتوانید ابتدا با کمی آب این غذاها را نرم کنید و سپس که حیوان عادت کرد بصورت خشک استفاده کنید.

غذای مناسب رشد و درشت شدن سگ:

در گذشته برای درشت شدن سگ از هورمون استفاده میکردند که باعث یکسری از مشکلات مثل عقیم شدن در سگ ها میشد اما امروزه با کمک تغذیه به رشد و درشت شدن سگ کمک میکنند. شیر گاو همراه باشکر یکی از بهترین غذا ها برای تقویت و رشد سگ است. استفاده از کربوهیدارت، پروتئین و….نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در درشت شدن سگ است.

غذاهای مفید برای سگ:

از جمله نکاتی که در غذای سگ باید به آن توجه شود استفاده از ویتامین و پروتئین در غذای آن است. مخصوصا اگر سگ شما باردار باشد بهتر است از غذاهایی مثل ماهی سالمون ،عصاره قلم گاو، تخم مرغ و بوقلمون و… استفاده کنید.

بانوی زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *