بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی

اگر حیوان خانگی دارید بهتر است وسایل سرگرمی حیوان خانگی خود را تهیه کنید تا از سر رفتن حوصله آن جلوگیری کنید. در این مقاله به تعدادی از وسایل سرگرمی حیوانات خانگی اشاره میکنیم.

ما در مجله بانو زی بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را برای شما آورده ایم.

نوشته های مشابه
اسباب بازی حیوانات

رایج ترین حیوانات خانگی سگ،گربه و پرندگان الخصوص طوطی هستند. بهتر است مناسب با روحیه خود بهترین حیوان را انتخاب کنید و با توجه به روحیه حیوان اسباب بازی و وسایل سرگرمی آن را محیا کنید.

وسایل سرگرمی پرندگان:

بهترین وسایل سرگرمی برای پرندگان اسباب بازی های جویدنی است. آنها با وجود این اسباب بازی زمان زیادی را سرگرم بازی هستند و بهترین نکته در مورد این اسباب بازی ها داشتن کلسیم است و حیوان با بازی و جویدن آن کلسیم لازم بدن خود را نیز جذب میکند.

اسباب بازی پرندگان

وسایل سرگرمی جویدنی برای سگ و گربه:

سگ و گربه علاقه به جویندن دارند و معمولا با مبل ودمپایی بازی میکنند برای جلوگیری از ضرر مالی و بیمار نشدن حیوان خود بهتر است اسباب بازی جویدنی مناسبی برای حیوان خود تهیه کنید علاوه بر سرگرمی حیوان از آلوده شدن دهان حیوان با میکروب های موجود در مبل و دمپایی جلوگیری میکنید.

توپ برای سرگرمی سگ و گربه:

اگر به دنبال آموزش و سرگرم کردن حیوان خود مخصوصا سگ هستید بهترین گزینه توپ است. توپ برای سگ علاوه بر تفریح و سرگرمی جنبه آموزش واطاعت کردن از شما را نیز به همراه دارد.

نردبان برای پرندگان:

طوطی علاقه به بازی و رنگ های شاد دارد با خریدن یک نردبان مناسب میتوانید وسایل سرگرمی طوطی خود را فراهم کنید. یک نردبان را در قفس او قرار دهید تا او ساعت ها سرگرم بازی باشد.

در این مقاله به تعدادی از بهترین وسایل سرگرمی حیوانات اشاره شد پس از خریدن اسباب بازی مناسب برای حیوان خود غافل نشوید.

بانوی زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *