پر کردن ابروها با روش های طلایی + آموزش

پر کردن ابروها و یکی دیگر از دغدغه های بانوان، که امروز میخواهیم در بانو زی راهکارهایی برای پر کردنش بهتون بگیم. بان ما همراه باشید.

برخی از افراد با ابروهای بسیار روشن، پرپشت یا اصلاً هیچ هستند. داشتن موی ابرو ضعیف یا نازک کردن ابروهایتان می تواند شکل نامناسبی برای شما ایجاد کند. صرف نظر از وضعیت ابروهای خود، می توانید با پر کردن آنها با تکنیک ها، ابزارها و رنگ های خاص، آنها را به گونه ای تمیز کنید که طبیعی به نظر برسند.

اما این تکنیک‌ها به رفع ناهنجاری‌های ابرو محدود نمی‌شوند. اگر در حال حاضر فرم بسیار خوبی دارید و به دنبال زیبایی ظاهر خود هستید، چندین درجه رنگ می تواند چشمان شما را برجسته کند. ابروهای روشن به خصوص هنگام آرایش صورت کامل ناپدید می شوند، بنابراین می توان آن ها را با مقداری رنگ تیره مشخص تر کرد. به راحتی می توانید با مداد، پودر یا موس از مناطق کم نور  مراقبت کنید. 

ابتدا ابروها را برس بزنید

قبل از پر کردن ابروها، از یک برس ابرو یا اسپولی برای کشیدن ابروها به سمت بالا استفاده کنید. اگر چه در درجه اول به عنوان یک اپلیکاتور ریمل استفاده می شود، یک برس اسپولی می تواند در اینجا نیز کار کند. موهای مارپیچ آن می تواند ابروها را شکل داده و با پرکننده ابرو ترکیب شود. بعد از اینکه ابروهای خود را پر کردید، می توانید دوباره آنها را به سمت بالا برس بزنید تا رنگ آنها ترکیب شود و موهای نامنظم شکل بگیرند.

یک رنگ را انتخاب کنید

اگر موهای تیره دارید، رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو سایه روشن تر از رنگ طبیعی ابروهایتان باشد. از طرف دیگر، اگر موهای روشنی دارید و ابروهای خود را کم حجم تر نشان  می دهد، می توانید رنگی را انتخاب کنید که نیم تا یک درجه تیره تر است.

کشیدن برس برای ابروها برای پر کردن ابرو

ابزارها و محصولات مناسب را انتخاب کنید

اگر محصولات را به صورت جداگانه خریداری می کنید، در نظر بگیرید که آیا پودر ابرو، مداد یا موس به بهترین وجه برای شما و ابروهایتان مناسب است یا خیر. وقتی تازه شروع به کار می کنید، مدتی طول می کشد تا بدانید کدام ابزار برای ابروهای شما بهتر کار می کند و چگونه از محصول به درستی برای بهترین نتیجه استفاده کنید:

  • اگر از پودر استفاده می کنید، یک برس زاویه دار سفت بگیرید. موهای سفت برس برای کنترل در هنگام قرار دادن محصول و مشخص کردن شکل ابروی شما عالی است. با پیروی از روشی که موهایتان در حال رشد است، پودر را به صورت زاویه دار بمالید. 
  • کسانی که مداد  را انتخاب می کنند متوجه می شوند که برای پر کردن نقاط پراکنده عالی هستند. با نگه داشتن آرام مداد و کشیدن موها در
  • نواحی پراکنده، جادوی آنها را انجام دهید. همچنین می‌توانید از یک برس زاویه‌دار سفت یا برس ابرو برای نرم کردن خطوط در صورت نیاز استفاده کنید.
  • هنگام انتخاب موس ، می‌توانید ابروهای خاکستری را بپوشانید، فوراً رنگ مو را عمیق‌تر کنید و مقداری قدرت نگه‌داشتن آن را فراهم کنید. به سادگی ابروهای خود را مانند ریمل بر روی مژه های خود بکشید – فقط از قرار دادن چند لایه روی ابروهای خود خودداری کنید.

اگر از پودر یا مداد استفاده می‌کنید، می‌توانید از موم ابرو استفاده کنید تا ابروهایتان لک نشود. اما موس به خودی خود خشک می شود. یک محصول خوب  نیز پوسته پوسته نمی شود. اگر متوجه شدید که ابروهای شما به دلیل استرس، پیری یا مشکلات تیروئید کم پشت هستند، یک احیا کننده ابرو که می تواند به رشد کمک کند.

محصولات را با دقت اعمال کنید

مطمئن شوید که یک آینه دارید. هر روشی را که انتخاب می کنید، از یک دست سبک استفاده کنید و از استفاده بیش از حد محصول دور شوید. روی پوست هم به شدت فشار ندهید. افزودن رنگ همیشه آسان تر از حذف آن است. این نوع تنظیم دقیق به شما کمک می کند تا محصول خود را مدیریت کنید تا به طور تصادفی بیش از حد آن را انجام ندهید. همانطور که روی ابروهای خود کار می کنید، عقب بایستید و از دور در آینه به آنها نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید آیا آنها از نظر بصری متعادل و طبیعی به نظر می رسند یا خیر.

اگر متوجه شدید که رنگی که انتخاب کرده‌اید خیلی تیره یا رنگ اشتباهی دارد، به نظر می‌رسد که روی ابروهای تقلبی نقاشی کرده‌اید. از اینکه از فروشنده خود تست کننده بخواهید نترسید. با نگاهی ساده به لوله یا رنگ چاپ شده روی بسته، تشخیص اینکه محصول چگونه روی شما و موهای ابروی شما ظاهر خواهد شد، دشوار است.

فرم دادن به ابرو ها برای پر کردن ابروها

به ابروهای خود فرم دهید

وقتی نوبت به فرم دادن به ابروهایتان برای داشتن ظاهری طبیعی (و نه دراماتیک) می‌رسد، در نظر بگیرید که چه چیزی بهترین شکل را تکمیل می‌کند . اصلی‌ترین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که با استفاده از ضربات کوچک مو مانند شکلی ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که جلوی ابروهای شما مربع یا خیلی خشن به نظر نمی رسد. شما همچنین نمی خواهید انتهای دم ابروی خود را بیش از حد دراز کنید، که می تواند صورت شما را به سمت پایین بکشد. در نهایت، برای داشتن ظاهری طبیعی، از قوس بیش از حد نوک تیز یا بیش از حد اغراق‌آمیز خودداری کنید و در عوض روی یک منحنی ساده و صاف تمرکز کنید. 

همچنین بخوانید»

چگونه به ابرو فرم دهیم؟

انتخاب فرم ابروی مناسب برای صورت شما مستلزم دانستن این است که کدام فرم بیشتر به کدام صورت می‌آید. بهتر است فرم ابرویی را که برای فرم صورت شما مناسب است به خاطر بسپارید.

مرحله 1: نقطه شروع را پیدا کنید

مداد ابروی خود را از کنار بینی و گوشه داخلی چشم خط بکشید. این نقطه شروع شماست.

مرحله 2: نقطه قوسی را پیدا کنید

راهنمای مداد را از گوشه داخلی به مرکز کره چشم خود ببرید. مستقیم نگاه کن؛ نقطه ای که مداد هنگام پوشاندن کنار بینی و وسط کره چشم به ابروهای شما می رسد، نقطه قوس شما است.

مرحله 3: نقطه پایان را پیدا کنید

برای یافتن نقطه پایانی، مداد ابرو را در کنار بینی و انتهای بیرونی چشم خود خط بزنید. اینجا جایی است که ابروی شما باید به پایان برسد.

به سه نقطه به دست آمده از این روش بپیوندید و فرم ابرویی خواهید داشت که کاملاً به چهره شما می آید!

برخی از ترکیبات شکل ابرو و صورت عبارتند از:

  • گرد: ابرو با قوس بالا
  • بلند: قوس صاف و کم ارتفاع
  • بیضی: ابروهای صاف با قوس های خفیف
  • مربع: قوس های نرم
  • قلب: ابروی صاف ضخیم با قوس گرد

اشتباهاتی که در پر کردن ابروها باید از آنها اجتناب کرد

صرف نظر از اینکه سال هاست که ابرو کار می کنید یا تازه شروع کرده اید، باید بدانید که آرایش ابرو یک هنر است. صبور باشید و آماده باشید تا اگر می خواهید ظاهر دلخواه خود را به دست آورید. در اینجا برخی از رایج ترین اشتباهات پر کردن ابرو ذکر شده است.

1. شما از محصول نادرست ابرو استفاده می کنید

پودرها، پومادها، مدادها، واکس‌ها و ژل‌ها پر کردن ابروها را راحت می‌کنند، اما سبک و سطح مهارت شما تعیین می‌کند که از چه محصولاتی استفاده کنید. مداد برای پر کردن نقاط طاس ایده آل است. اگر قبلاً ابروهایتان را دارید، پومادها برای ضخیم یا تیره کردن ابروهایتان عالی هستند. موم ها و ژل ها برای خانم هایی با ابروهای ضخیم مناسب هستند زیرا کمی رنگ دارند.

2. استفاده از سایه نادرست آرایش ابرو

از محصولات ابرویی استفاده کنید که روشن تر از رنگ موهای شما هستند. اگر آرایش شما رنگ تیره ای دارد، ممکن است به جای طبیعی و بی دردسر، خشن یا واضح به نظر برسد.

3. فضای بین ابروهای شما بیش از حد برجسته است

ممکن است با استفاده از رنگ یا فرمول نامناسب یا تأکید بیش از حد بر فضای بین ابروها توجه را از ابروهای خود دور کنید.

4. برس شما با آرایش بیش از حد کیک شده است

وقتی صحبت از ابروهای زیبا می شود، حتی اگر موهای ابروهای شما کم پشت باشد، آنقدر که فکر می کنید به محصول نیاز ندارید. به جای کل ابرو، روی نواحی ظریف ابرو تمرکز کنید. برای جلوگیری از ظاهری سنگین، آرایش بیش از حد به برس خود اضافه نکنید. همچنین، حرکات مسواک را با مسواک، برس ابرو یا قرقره کمرنگ کنید.

5. ابروهای شما حتی قبل از مرتب شدن با مداد ابرو پر می شوند

اگر ابروهای شما قبل از پر کردن ابروها واکس یا نخ کشیده شوند، فرآیند آرایش آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

6. شکل ابرو را تغییر دهید

برای ما غیرمعمول است که روی ابروهای خود به شکل های منحصر به فردی مانند شکل جعبه ای بکشیم. به

تصاویر کودک خود (قبل از کندن، اپیلاسیون، نخ کشیدن و غیره) نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که ابروهای شما چگونه باید به نظر برسند و در آن مرزها باقی بمانند.

7. کندن بیش از حد ابروها

هر مجموعه ای از ابروها ویژگی های متمایز خود را دارند. کندن بیش از حد یا مکرر ابروها می تواند ظاهر و شکل ابروهای شما را مختل کند. یک پوشش نازک از ژل باید روی ابروها اعمال شود و به سمت بالا کشیده شود تا پهن ترین ابروی ممکن ایجاد شود.

کشیدن مداد برای ابرو ها برای پر کردن ابرو

8. یک اندازه برای همه

در حالی که ابروهای خود را آزمایش می کنید، مراقب این واقعیت باشید که برای پر کردن ابروها همیشه یک اندازه نیست!

اگر فرم صورت شما گرد یا بیضی شکل است، ابروهایی با درام زیاد ممکن است به طرز شگفت انگیزی عمل کنند. کمتر فونداسیون بپوشید و اجازه دهید چشمان شما تمام حرف زدن را انجام دهند! مثل همیشه، تمرین شما را کامل می‌کند – چه ابروها را با مداد، ژل یا پوماد انجام دهید، به تمرین ادامه دهید و در کوتاه‌مدت بر هنر پرکردن ابروهای خود مسلط خواهید.

توجه:

مطالب گفته شده از وب سایت زیر ترجمه شده است، قبل از هرکاری توصیه میکنیم که با پزشک خود مشورت کنید.

منبع نوشته:

https://parenting.firstcry.com/articles/magazine-how-to-fill-in-eyebrows-to-get-classy-and-natural-look/

2 دیدگاه

    1. نکات جالبی بهش اشاره شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *