کراپ کت چیست؟ و چطور استایل می‌شود؟

هر روزه با تغییرات مدل‌های لباس‌های زنانه، شکل و شمایل جدیدی به استایل‌ها داده می‌شود. کت کراپ ، یکی از همین مدل‌های امروزی و جدید به شمار می‌آید. در ادامه به این سوال‌ها که کت کراپ چیست؟ و چطور استایل می‌شود؟ پاسخ خواهیم داد.

کراپ کت چیست؟

کت‌های برش خورده یا همان کراپ کت ها که بر گرفته از کت‌های مردانه دهه 70 میلادی هستند در طی سالیان مختلف دچار تغییراتی شده‌اند. در دهه‌های 80 و 90 مینیمال‌تر شدند تا به کت‌های کراپ امروزی رسیدند که در انواع پارچه و مدل دیده می‌شوند. کت‌های کراپ، به دلیل ظاهر جذاب و به روز شده‌ای که دارند، از بدو ورود به فروشگاه‌ها، مورد استقبال خانم‌ها در رده‌های سنی متفاوت قرار گرفتند. لباس‌هایی که برای قرار‌های دوستانه و دورهمی‌های خودمانی مناسب هستند. همین‌طور می‌توان آن‌ها را در مجالس و مهمانی‌های رسمی و خانوادگی به تن کرد.

استایل کردن کراپ کت

کت کراپ، ظاهری منحصربه‌فرد داشته و ست کردن آن از اصول و قوانین خاصی پیروی می‌کند. ساخت استایل‌های گوناگون همراه با کت کراپ، تنها با رعایت اصول و قواعد مشخصی امکان پذیر است. در غیر این صورت ممکن است تیپ شما شلخته و نامرتب به نظر برسد.

کراپ کت با دامن کوتاه

کت‌های کراپ با دامن بسیار جذاب و زیبا ترکیب می‌شوند. اگر برای مهمانی‌ها یا رویدادهای شبانه در پاییز دعوت شدید، می‌توانید با دامن کوتاه و یک کت کراپ ساده استایل خود را به شکلی جذاب و مطابق با فصل پاییز تکمیل کنید. همچنین، برای افزودن جزئیات بیشتر به استایل خود، می‌توانید جوراب شلواری نیز بپوشید. برای استفاده از این ترکیب‌ها بهتر است دامن خود را با جزئیاتی مانند طراحی‌های زیبا یا الگوهای متنوع انتخاب کنید تا ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید.

کراپ کت و دامن بلند

پوشیدن کت کراپ با دامن بلند می‌تواند استایل شما را جذاب و خاص کند. این تناقض می‌تواند ظاهر شما را جالب‌تر نشان دهد. از دامن‌های بلند با طرح‌ها و جنس‌های مختلف در استایل خود استفاده کنید. این ترکیب‌ها می‌توانند شما را از دیگران متمایز کرده و به شما ظاهری منحصربه‌فرد بدهند.

کراپ کت و شلوار بگ

اگر قد بلندی دارید استایل کت کراپ در کنار شلوار‌های بگ را فراموش نکنید. این ترکیب به شما استایلی شیک و خاص می‌بخشد. انتخاب شلوارهای گشاد و بگ با تنوع رنگی می‌تواند استایل شما را منحصربه‌فرد کند و برای انواع مهمانی‌ها و اوت فیت‌های روزانه قابل استفاده هستند.

کراپ کت و شلوار و یا دامن جین

کت‌های کراپ یکی از آیتم‌های پر مصرف در کنار شلوار و دامن‌های جین هستند و با انواع مدل دامن یا شلوار جین به راحتی ست می‌شوند. کت‌های کراپ جین در کنار دامن جین و یا شلوار جین بگ و کتونی‌های اسپرت استایل کژوال زیبایی برای شما می‌سازند.

کراپ کت چیست؟ و چطور استایل می‌شود؟

کت کراپ و لباس بلند

کت تک زنانه یک آیتم اصلی در بین انواع لباس‌های زنانه محسوب می‌شود و بسته به بلندی، کوتاهی، اسپرت یا مجلسی بودن محل استفاده و طریقه‌ی استایل کردن آن‌ها تغییر می‌کند. کت‌های کراپ به دلیل محبوبیت زیادشان، زیبایی و خاص بودنشان در استایل‌های مجلسی و در کنار لباس‌های بلند مجلسی و یا اسپرت به خوبی ست می‌شوند و کاربردی هستند.

کراپ کت و شومیز

با توجه به طبیعت چندلایه‌ای کت‌های کراپ، شما می‌توانید آن‌ها را به صورت لایه لایه با کت و شلوار زنانه و یا انواع مدل شومیز ساده پوشیده و بسته به آب و هوا و تغییرات دمایی اوت فیت خود را تغییر دهید. این کت‌ها به‌عنوان آیتم‌های افزودنی همه ‌کاره برای هر کمد لباسی بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید آن‌ها را به صورت رسمی یا غیررسمی، در روزمره یا مجالس خاص بپوشید.

کراپ کت چیست؟ و چطور استایل می‌شود؟

انتخاب مناسب‌ترین کراپ کت ها

انتخاب کت کراپ مناسب برای هر فرد به عواملی مانند شکل اندام، موقعیت مکانی، سبک استایل، پالت رنگی استایل و سبک دیگر آیتم‌های استایل بستگی دارد. شما می‌توانید آیتم‌های به روز و ترند را برای ترکیب کردن آن‌ها با کراپ کت انتخاب کنید. برای مثال دامن‌های جین که طیف وسیعی از مدل‌ها را شامل می‌شوند، می توانند برای ست کردن با این مدل از کت‌های زنانه، گزینه مناسبی به شمار آیند.

در ترکیب و ست کردن استایل با کت‌‌های کوتاه، می‌‌توانید از شلوار پارچه ای واید و دامن‌هایی با فاق بلند برای ایجاد توازن در استایل و فرم بدن استفاده کنید. همچنین، شلوارها و دامن‌‌هایی با فاق کوتاه که با انواع تاپ‌ها ست می‌‌شوند گزینه‌ای خوب برای ترکیب با کراپ کت هستند.

شما می‌توانید به راحتی با ایجاد تغییرات کوچک در استایل خود و استفاده به جا و مناسب از انواع کت کراپ، استایل‌های جذاب مختلفی بسازید؛ و استایل منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. شما به چه نحوی کراپ کت ها را استایل می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *