خاص ترین و شیک ترین مدل های دیزاین هفت سین مینیمال برای نوروز 1403

دیزاین هفت سین مینیمال برای نوروز 1403 : عید نوروز و تجدید حیات طبیعت همیشه یک موقعیت خوب برای ایجاد دیزاین‌ های هفت‌ سین منحصر به فرد و شیک است. در سال 1403، می‌ توانید از دیزاین‌ های مینیمالی با المان‌ های زیبا استفاده کنید تا هفت‌ سین خانه‌ تان به نمایی زیبا و معنوی تبدیل شود. در ادامه این مطلب از بانو زی، چند دیزاین مینیمال و شیک برای هفت‌سین نوروز 1403 را معرفی می‌ کنیم:

انواع دیزاین هفت سین مینیمال برای نوروز 1403

مدل های مینیمال با طراحی سفید: از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. سبزه‌ ها، سنجد، سیب، و دیگر آیتم‌ ها را با پس زمینه سفید مرتب کنید تا آرامش و زیبایی را ایجاد کنید.

هفت‌ سین در ظروف شیشه‌ ای تمیز و شیک: آیتم‌ های هفت‌ سین را در ظروف شیشه‌ ای شفاف و با پایه‌ های بلند قرار دهید. این ظروف شفافیت و انعکاس نور را افزایش می‌ دهند.

هفت‌ سین با گل‌ های معطر: به جای سبزه معمولی، از گل‌ های معطری مانند نعنا و گل یاس استفاده کنید. این گل‌ ها علاوه بر زیبایی، بوی خوشایندی ایجاد می‌ کنند.

مدل های در سفره‌ های مینیمال: سفره‌ های ساده و مینیمال با طراحی‌ های ژئومتریک و خطوطی را انتخاب کنید تا دیزاین هفت‌ سین خود را تکمیل کنند.

مدل های با شمع‌ های شیشه‌ ای: شمع‌ های شیشه‌ ای با رنگ‌ های زمینه‌ ای و مینیمال در دیزاین هفت‌ سین اضافه کنید. این شمع‌ ها نور آرامش‌ بخشی ایجاد می‌ کنند.

هفت‌ سین در تناژ و رنگ‌ های مشابه: تمامی آیتم‌ های هفت‌ سین را با تناژ و رنگ‌ های مشابه انتخاب کنید. تا دیزاین ساده و هماهنگی داشته باشد.

مدل هایی با عناصر هنری: از عناصر هنری مانند نقاشی‌ ها یا اکسسوری های کوچکی! برای تزیین هفت‌ سین استفاده کنید تا طراحی متنوعی داشته باشید.

با انتخاب یکی از این دیزاین‌ های مینیمال و شیک برای هفت‌ سین نوروز 1403. می‌ توانید فرهنگ و زیبایی ایرانی را در منزل خود با ذوق و ابتکار به نمایش بگذارید. همچنین مهمترین نکته این است که دیزاین‌ هایتان را با عشق و احترام به این روز مهم ایجاد کنید.

تزیین سفره هفت سین 1403

دیزاین هفت سین 1403

دیزاین هفت سین برای سال 1403

دیزاین هفت سین مینیمال

ظروف هفت سین نفره

هفت سین چوبی

هفت سین مدرن

هفت سین مسی

هفت سین مینیمال

13 دیدگاه

  1. مردم همش میگن نداریم ولی وقتی تو بازار میری چش بازار رو در میارن از بس شلوغه.
    اکثر خانوما هم که قیافه ها مصنوعی بعضی ها هم مثل ربات شدن از بس همه چی تزریق و عملی شده.پس این هزینه ها از کجا میان
    دم عید که میشه فقط الکی ناله ها شروع میشه

    1. قربون اون دهنت…والا بخدا.پول دارن برای حیوونای خانگیشون خرج کنن،یه سر به آرایشگاه‌ها زنانه و مطب های زیبایی بزنید…بچه هاشون رو انواع کلاسها میفرستن و روز به روز هم پررو تر میشن.بعد پای حرف که میاد وسط فقط ناله میکنن

  2. عزیزی ک دم از خوشبختی و انرژی مثبت میزنی، مام چیز آنچنانی از زندگی نمیخایم، شما چشماتو وا کن ببین دور و برتو ، هیچ کس از ته دل شاد نیست بااین وضع مملکت. بعد تو فقط تزریق و قرتی بازیارو میبینی … شما بچسب ب داشته هات،

  3. ظروف معمولی وچیزایی که درسفره هفت سین میذاریم همونایی هستن که روزانه استفاده میکنیم،خرج تحمیلی خاصی نیست.

  4. اصلا هم گرونی نیست به تبع حقوق‌ها افزایش داشته این خانومها باید زندگی کردن رو بلد باشن نه قرتی بازی هر روز یه مدل لباس و آرایش و کاشت و تزریق و غیره انجام میدن مرد بدبخت میگه گرونیه

    1. واقعا به نظر شما گرونی نیست؟ یعنی شما فشار تورم رو حس نمیکنین؟ ????

  5. گلی ظروف جور واجور تو خونه ی هممون هست با چیدمان سفره ای با خلاقیت و زیبا میشه سال نو رو شروع کرد .حتما نباید کلی هزینه کنیم برای سفره‌ی هفت سین .

  6. ممنونم همشون عالی بودن ایده گرفتم

    1. آره واقعا دل خوش باشه نون ماستم میچسبه

  7. چه خبره از حالا نه که مردم‌خیلی دلشون خوشه …????معلومه اونی که اینا را پیشنهاد ‌داده خیلی ‌‌‌‌شنگوله خوش بحالش مردم ما ‌فکر کنم حال ‌هیچ چیز را ندارند .امسال قیمتا چندین برابر این یک سر ‌قضیه دلشون خوش نیست اغلب افسرده شدن . ‌

    1. سلام این حرفا چیه همین که سالم هستیم خداروشکر چقدر انرژی منفی دارید شما فکر خوب فکر کنیم تا انرژی مثبت بیاد

    2. افسرده خودتی
      ما به داشته هامون راضی هستیم همین که تن سالم داریم درآمد داریم خوبه
      تو ولخرجی بیخود نکن تو زندگی کم نمیاری والله زناشون هزار جور خرج زیبایی میکنن اونوقت نمیگن گرونیه

      1. خدا را باید همیشه شکر کنیم این همه دم از غم وغصه وموج منفی دادن یعنی چه ؟انشاالله سال خوبی برای همه ی مردم دوست داشتنی وصبور کشورم باشه آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *