خرید اقساطی طلا با ۱۰گلد گالری تجربه کنید

با افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی، خرید طلا یک روش عالی برای حفظ ارزش سرمایه برای ایرانی‌ها است. نرخ طلا، واکنش زیادی به تغییرات اقتصادی نشان می‌دهد؛ با افزایش قیمت‌ها، نرخ طلا خیلی زود رشد می‌کند و تورم را کمتر تحمل خواهد کرد؛ بنابراین، در شرایط فعلی که نرخ تورم به سطح بسیار بالایی قرار گرفته و ارزش ریال روز‌به‌روز کاهش پیدا می‌کند، حفظ سرمایه در قالب پول ملی به‌هیچ‌وجه منطقی نیست. بهترین راه برای حفظ ارزش سرمایه، سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی است که توانایی مقاومت در برابر تورم و افزایش ارزش را دارند. در این میان، خرید اقساطی طلا یک روش اصولی برای سرمایه‌گذاری است و ما این امکان را با بهترین شرایط در فروشگاه ۱۰گلد گالری برای شما فراهم کرده‌ایم.

۳ روش خرید طلا به‌صورت قسطی

خرید طلا به‌صورت قسطی یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری است که به افراد امکان می‌دهد به‌راحتی و به‌صورت اقساطی به این دارایی ارزشمند دست پیدا کنند. در ۱۰گلد گالری، ۳ روش برای خرید طلا به‌صورت قسطی درنظر گرفته شده است که شامل موارد زیر هستند:

خرید طلا قسطی با چک صیادی

یکی از روش‌های خرید قسطی طلا، خرید با چک صیادی است. در ۱۰گلد گالری می‌توانید با این روش، به‌راحتی طلای موردنظر را از ما به‌صورت قسطی خریداری کنید. کافی است از طریق وب‌سایت و صفحه اینستاگرام ما، به‌سادگی کالای موردنظر خود را انتخاب و فرایند خرید را آغاز کنید.

فرایند خرید طلا قسطی با چک صیادی از ۱۰گلد گالری به‌شرح زیر است:

  1. انتخاب کالا: اولین قدم انتخاب کالای موردنظر از طریق کمک کارشناسان فروش یا از طریق وب‌سایت و صفحه اینستاگرام ما است. با مشاوره با کارشناسان ما یا مرور صفحات، کالای مدنظر خود را انتخاب کنید.
  2. ارسال استعلام مالی: پس‌از انتخاب کالا، به قسمت فرم استعلام در وب‌سایت ما مراجعه و موارد مورد نیاز را که در فرم درج شده است به بخش مالی ارسال کنید.
  3. تایید استعلام: در صورت تأیید استعلام چک شما، کارشناس فروش برای شما پیش‌فاکتور ثبت می‌کند و شما باید مطابق با اطلاعات درج‌شده در آن، برای پرداخت اولیه و ارسال فیش واریزی به کارشناس فروش اقدام کنید.
  4. ثبت سفارش: پس‌از پرداخت، سفارش شما ثبت می‌شود.
  5. تحویل کالا و پرداخت اقساط: پس‌از حدودا ۱۰ روز کاری، سفارش شما به‌همراه ۵ برگ چک صیادی متناسب با مبالغ ماهیانه اقساط به‌همراه فاکتور نهایی به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قسطی طلا با ضمانت‌گذاشتن طلای کارکرده

روش دیگر خرید اقساطی طلا از ۱۰گلد گالری، خرید طلا با ضمانت گذاشتن طلای کارکرده است. این روش به‌نوعی خرید طلا بدون پیش پرداخت محسوب می‌شود. فرایند خرید قسطی طلا با ضمانت گذاشتن طلای کارکرده از ۱۰گلد گالری به شرح زیر است:

  1. انتخاب کالا: در ابتدا، کالای مدنظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید با کارشناسان فروش ما مشاوره کنید یا از طریق وب‌سایت و پیج اینستاگرام، انتخاب خود را انجام دهید.
  2. ارسال عکس و فاکتور طلای کارکرده: سپس، عکس و فاکتور طلای کارکرده‌ای را که از لحاظ قیمت و گرمی با نمونه‌ای که قصد خرید آن را دارید، تطابق دارد، برای ما ارسال کنید.
  3. ثبت سفارش: در مراحل بعدی، پس‌از ثبت پیش‌فاکتور و واریز مبلغ پیش‌پرداخت، سفارش شما ثبت می‌شود.
  4. تحویل کالا و ضمانت: پس‌از حاضرشدن کالا، هنگام تحویل سفارش، طلای کارکردۀ خود را به‌عنوان ضمانت تا پایان زمان پرداخت ماهانه اقساط، نزد مجموعه ۱۰گلد گالری گرو می‌گذارید.

خرید قسطی طلا بدون نیاز به چک یا طلای کارکرده

سومین روش خرید اقساطی طلا از ۱۰گلد گالری، خرید قسطی بدون نیاز به چک یا طلای کارکرده است. در این روش که یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید طلا محسوب می‌شود، پس‌از انتخاب کالایی مانند انگشتر طلای زنانه و واریز پیش‌پرداخت، یک رسید رسمی با سربرگ مجموعه، مهر و امضای مدیریت به شما ارائه می‌شود.

این رسید، به‌عنوان تضمینی برای طلایی که از ما خریداری کرده‌اید، تا پایان پرداخت اقساط ماهانه شما، نزد مجموعه باقی می‌ماند. پس‌از تکمیل پرداخت‌ها، طلا به‌همراه فاکتور نهایی به شما تحویل داده می‌شود. این روش نه‌تنها مطمئن است، بلکه به‌راحتی و بدون نیاز به ارائه چک و طلای کارکرده، می‌توانید یک طلای جدید به‌صورت قسطی بخرید.

در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی https://10goldgallery.com/womens-gold-ring/ فرایند ثبت سفارش و خرید قسطی طلا را دنبال کنید. 

خرید-قسطی-طلا-بدن-چک

چرا ۱۰گلد گالری؟

فروشگاه اینترنتی ۱۰گلد گالری، به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فروشگاه اینترنتی ۱۰ کالا، از سال 1394 در زمینه‌ی فروش نقد و اقساط، با گستره‌ متنوعی از کالاها، فعالیت خود را آغاز کرده است. با توجه به وضعیت اقتصادی متغیر کشور در این سال‌ها، این فروشگاه پس‌از شروع به کار، با استقبال بسیاری از مشتریان مواجه گردیده و در پاسخ به درخواست‌های متعدد مشتریان، سعی در گسترش و تنوع‌بخشیدن به طیف کالاهای خود داشته است.

سخن پایانی

با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه‌ای که طلا و جواهرات در بازار دارند، تصمیم گرفتیم با گردآوری کارشناسان و صنعتگران حرفه‌ای در این حوزه، در این فروشگاه، شرایط خرید اقساطی طلا را با هدف تسهیل خرید طلا برای مشتریان خود فراهم کنیم. ۱۰گلد گالری تلاش می‌کند تا با ارائه‌ خدمات با کیفیت و به‌روز به مشتریان با هر بودجه‌ای، برای خرید طلا کمک کند و این امکان را به آن‌ها بدهد که پول خود را در جای درستی سرمایه‌گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *