جذاب ترین و زیباترین مدل های دسر های ژله ای فانتزی

دسر های ژله ای فانتزی: من می‌توانم به شما تعداد زیادی از مدل‌های خوشمزه را معرفی کنم. اینجا چند نمونه از دسرهای محبوب هستند.

ما در مجله بانو زی جذاب ترین و زیباترین مدل های دسر های ژله ای فانتزی را برای شما آوردیم.

نوشته های مشابه
دسر ژله ای فانتزی یخچالی

دسر های ژله فانتزی:

این دسر با ترکیب شکلات، آرد، بیکینگ پودر، تخم مرغ و شکر تهیه می‌شود. می‌توانید با تزیین آن با کرم، شکلات رنده‌شده یا میوه‌های تازه، طعم خوشمزه‌ای برای کیک شکلاتی خلق کنید. پای سیب با ترکیب سیب، شکر، کنجد و ادویه‌های گرم تهیه می‌شود. این دسر یک طعم دلپذیر و خوشمزه دارد و با بستنی یا کرم خامه سرو می‌شود. تیرامیسو یک دسر ایتالیایی است که با لایه‌هایی از بیسکویت سوالته، قهوه، شکر و ماسکارپونه تهیه می‌شود.

طعم قهوه و لایه‌های نرم این دسر طرفداران زیادی دارد. این دسر با تهیه کرم کاراملی از قهوه، شکر، خامه و وانیل تهیه می‌شود. می‌توانید آن را در لیوان‌های شیشه‌ای یا کیک‌های کوچک سرو کنید. با ترکیب پفک‌ها و کره کاراملی، این دسر یک تجربه خوشمزه و جالب را ایجاد می‌کند. می‌توانید آن را به صورت خامه‌ای یا به صورت بسته‌های کوچک سرو کنید. این دسر با موزهای خرد شده، خامه، شکر و بیسکویت تهیه می‌شود. موز پاف یک دسر سریع و خوشمزه است که می‌تواند در هوای گرم خوب باشد. این دسر های خوشمزه را میتوانید در منزل به راحتی تهیه کنید. میتوانید از این مدل های ایده گرفته و در منزل از آنها استفاده کنید.

حتماً می‌توانید از این ایده‌ها برای تهیه دسرهای خوشمزه و متنوع استفاده کنید.

دسر ژله ای فانتزی

دسر ژله ای فانتزی شیک

دسر ژله ای فانتزی مجلسی

دسر ژله ای فانتزی خوشمزه

دسر ژله ای فانتزی تولد

دسر ژله ای فانتزی زیبا

دسر ژله ای فانتزی کیوت

دسر ژله ای فانتزی مدرن

5 دیدگاه

  1. مریم اوجاقی گفت:

    لطفا طرز تهیه شون رو هم بفرستین یعنی امکانش هست ژله به این خوبی درست کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *