شیک ترین و جذاب ترین مدل های لیوان گیلاس رنگی

لیوان گیلاس رنگی: لیوان‌های نوشیدنی، از نظر طراحی و کاربرد، انواع مختلفی دارند که هر کدام برای نوع خاصی از نوشیدنی‌ها مناسب هستند. در این مطلب به معرفی برخی از مدل‌های پرکاربرد لیوان نوشیدنی می‌پردازیم.

ما در مجله بانو زی شیک ترین و جذاب ترین مدل های لیوان گیلاس رنگی را برای شما آوردیم.

لیوان گیلاس رنگی زیبا

لیوان گیلاس رنگی:

لیوان‌های معمولی یا تامبلر، از جمله رایج‌ترین انواع لیوان‌ها هستند که برای نوشیدنی‌های سرد و گرم مناسب‌اند. این لیوان‌ها معمولاً از شیشه یا پلاستیک ساخت می‌شوند و دارای دیواره‌های صاف و ساده هستند. ظرفیت این لیوان‌ها معمولاً بین 250 تا 350 میلی‌لیتر است و برای نوشیدنی‌های روزمره مانند آب، آبمیوه و نوشابه استفاده می‌شوند.

لیوان‌های شراب به گونه‌ای طراحی شدند که بهترین تجربه نوشیدن شراب را ارائه دهند. این لیوان‌ها دارای کاسه‌ای بزرگ و گرد با پایه‌ای بلند هستند. لیوان‌های شراب قرمز بزرگتر و کاسه‌دارتر هستند تا عطر شراب بهتر منتشر شود، در حالی که لیوان‌های شراب سفید کوچکتر و باریک‌تر هستند تا از گرم شدن شراب جلوگیری کنند.

لیوان‌های کوکتل انواع مختلفی دارند که هر یک برای نوع خاصی از کوکتل مناسب هستند. برای مثال، لیوان مارتینی که با شکل مثلثی و پایه بلندش شناخته می‌شود، مخصوص سرو مارتینی است. لیوان‌های کوکتل عموماً شیک و ظریف طراحی شده‌اند تا جذابیت بصری نوشیدنی‌های مخلوط را افزایش دهند.

لیوان‌های اسپرسو کوچک و جمع‌وجور هستند و ظرفیت آن‌ها حدود 60 تا 90 میلی‌لیتر است. این لیوان‌ها معمولاً از سرامیک یا چینی ساخته می‌شوند تا حرارت را بهتر حفظ کنند و طعم اسپرسو به خوبی منتقل شود.

 لیوان گیلاس رنگی

 لیوان گیلاس رنگی جذاب

 لیوان گیلاس رنگی خاص

 لیوان گیلاس رنگی فانتزی

 لیوان گیلاس رنگی کیوت

 لیوان گیلاس رنگی ترند

 لیوان گیلاس رنگی لوکس

 لیوان گیلاس رنگی کیوت

 لیوان گیلاس رنگی پایه بلند

 لیوان گیلاس رنگی بلور

 لیوان گیلاس رنگی لوکس

 لیوان گیلاس رنگی بامزه

2 دیدگاه

  1. تلاش کن تا بگم 😎 گفت:

    فقط عکس میزارین و ادم دلش میخواد حداقل ی شماره میزاشتین که بخریم دیگه😤😡

  2. حسین جانی گفت:

    سلام بسیار اطلاعات دقیق و کاربردی سپاس گذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *