آرایش نامزدی در خانه به سادگی آب خوردن + آموزش

آرایش نامزدی در خانه به سادگی آب خوردن + آموزش

شما لباستان را انتخاب کرده اید، مدل موهایتان را مشخص کرده اید، همه چیز برای نامزدی شما که یکی از خاص ترین روزهای شماست آماده است. اما در مورد آرایش شما چطور؟ اگر در مورد جزئیاتی مانند لباس نامزدی و موهای خود تصمیم گرفته اید، می توانید با انجام مراحل زیر آرایش نامزدی خود را به صورت حرفه ای در خانه انجام دهید . تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید تعیین رنگ هایی است که در آرایش خود استفاده خواهید کرد. به خواندن مقاله ما در بانو زی برای ترفندهایی در مورد نحوه اعمال آن ادامه دهید.

با آماده کردن پوست خود شروع کنید

برای اینکه در پرتو عکس های گرفته شده در دوران نامزدی، که یکی از خاص ترین روزهای شماست، ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید ، با آماده سازی پوست خود برای آرایش شروع کنید. قبل از شروع هر مرحله از آرایش، پوست خود را کاملاً از پوست مرده تمیز کنید.

آرایش مرحله به مرحله پوست

یک پایه را به عنوان اولین چیزی که ظاهر منافذ را کاهش می دهد و اجازه می دهد کرم پودر با پوست شما سازگار شود، استفاده کنید. چند دقیقه صبر کنید تا پوست شما کاملاً پایه را جذب کند.

یکی از مهم ترین نکات آرایش نامزدی شما زیر چشم است، اگر زیر چشم تیره هستید می توانید از یک اصلاح کننده رنگ برای خنثی کردن رنگ ها قبل از کانسیلر استفاده کنید.

اگر آکنه یا جای آکنه دارید، می توانید رنگ سبز را به صورت نقاط کوچک در میان اصلاح کننده رنگ روی این اسکارها اعمال کنید.

اکنون می توانید به سراغ استفاده از فونداسیون بروید. رنگ فونداسیونی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. کرم پودری را انتخاب کنید که به رنگ پوست خودتان نزدیک باشد تا نسبت به فلاش های انفجاری سفیدتر یا برنزه تر به نظر نرسید.

اگر به دلیل ساختاری که دارد چهره ای چرب دارید، می توانید از میان گزینه های روکش مات انتخاب کنید.

فونداسیون را با کمک یک اسفنج یا برس روی تمام صورت خود بمالید. اگر از برس استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که به آرامی یک اسفنج آرایشی را روی پوست خود بمالید تا از خراشیدگی جلوگیری کنید.

می توانید از رنگی استفاده کنید که چند تن روشن تر از رنگ زیر چشمی است که استفاده می کنید.

آرایش نامزدی در خانه به سادگی آب خوردن + آموزش

آرایش با استفاده از کانتور و رژگونه

اکنون که آرایش پوست خود را کامل کرده اید، می توانید به سراغ کاربردهایی مانند کانتور و رژگونه بروید.

برای اینکه بُعدی به صورتتان ببخشید، می‌توانید کمی روی استخوان‌های گونه‌تان کانتور کنید، جایی که چانه و پیشانی‌تان به مو ختم می‌شود.

می توانید کانتور را به صورت کرمی یا پودری انتخاب کنید. با انتخاب رنگی که چند درجه تیره تر از رنگ پوست شما باشد، اعمال کنید.

اگر می خواهید بینی خود را فرم دهید، دو خط نازک در کناره های بینی خود بکشید و آن را به خوبی پخش کنید. فراموش نکنید که در مرحله آخر کمی رنگ به نوک بینی خود اضافه کنید.

اکنون می توانید برای داشتن ظاهری کمی سرزنده به رژگونه بروید. یک رژگونه صورتی روشن روی گونه های گونه های شما در نزدیکی بینی ظاهری پرانرژی می دهد.

البته این نشانه شماست، درخشش را فراموش نکنید. می توانید با کمک یک برس زیر ابرو، نوک بینی، روی استخوان گونه هایلایتر اضافه کنید.

آرایش چشم مرحله به مرحله

اگر قرار است لباستان ساده‌تر باشد، می‌توانید آرایش چشم‌تان را کمی اغراق کنید، چه نامزدی‌تان در خانه باشد یا بیرون. اگر یک سازمان نامزدی بزرگتر و یک لباس نامزدی پر زرق و برق انتخاب کرده اید، می توانید آرایش چشم خود را به روشی ساده تر انتخاب کنید. نکته ای که نوع آرایش نامزدی شما را مشخص می کند مرحله آرایش چشم است.

از ابروهای خود شروع کنید. ابروهای خود را با مداد ابرو شکل دهید و با ژل یا صابون ابرو به سمت بالا قرار دهید.

می توانید شروع به زدن سایه دلخواه روی پلک خود کنید. فرقی نمی کند بین قسمت نزدیک چشمه چشم و قسمت بیرونی چه رنگی انتخاب کنید، داشتن چند تن تفاوت آرایش را حرفه ای جلوه می دهد.

اگر رنگی که ترجیح می دهید صورتی است، یک رنگ صورتی کم رنگ را در نزدیکی گوشه چشم و یک رنگ صورتی تیره تر را در قسمت بیرونی چشم قرار دهید و به خوبی ترکیب کنید.

البته استفاده از خط چشم برای آرایش ضروری است. می توانید فقط قسمت بیرونی چشم را بزنید یا خط چشم را در امتداد خط چشم خود بکشید.

اگر چشم‌های کوچکی دارید، می‌توانید با استفاده از مداد کرم رنگ در قسمت داخلی زیر چشم، آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهید.

آرایش چشم را با زدن ریمل کامل کنید. برای این کار ابتدا مژه های خود را فر کنید سپس با دقت ریمل بزنید.

آرایش لب مرحله به مرحله

آخرین چیزی که نیاز دارید رژ لبی است که به راحتی از بین نرود. قبل از زدن رژ لب، خط لب را با خط لب مشخص کنید. سپس رژ لب دلخواه را روی لب هایتان بزنید. در این مرحله، می توانید انتخاب رنگ خود را کاملاً مطابق با لباس نامزدی خود انجام دهید. اگر لباس قرمز را ترجیح می‌دهید، انتخاب رنگ‌های برهنه به جای رژ لب قرمز ظاهری زیباتر ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید:

معرفی شامپو ضد ریزش مو

کیف آرایش شما سلامت شما را تهدید میکند

هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود + عکس و آموزش

راهکارهایی برای جلوگیری از مالیده نشدن رژلب به ماسک

چگونه با توجه به فرم صورت آرایش کنیم؟

آرایش مخصوص ولنتاین 2023

نکات مهم آرایشی برای چشم های فندقی + آموزش

1 دیدگاه

  1. کی میاد باهم نامزد بشیم براش از این ارایشا بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *