آموزش برجسته کردن گونه با استفاده از لوازم آرایشی

آموزش برجسته کردن گونه با استفاده از لوازم آرایشی

گروه آرایش بانو زی : یکی از عوامل زیبایی در صورت شما برخورداری از  گونه های برجسته است ک تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی دارد و اکثر بانوان دوست دارند به گونه ای که امکان پذیر است  گونه هایشان را برجسته کنند. یکی از این روش های ساده  استفاده از ترفندهای آرایشی است که در ادامه به آن‌ اشاره می کنیم.

آموزش برجسته کردن گونه با استفاده از لوازم آرایشی

استفاده از کرم پودر مات

در ابتدا کاری که باید انجام داده شود این است که کرم پودر مات استفاده کنیم آن هم برای اینکه پوست و صورتی صافی داشته باشیم درضمن این کار باعث می‌شود که رژگونه ماندگاری بیشتری داشته باشد.

برجسته کردن خط گونه

در ادامه کار برای برجسته تر شدن و دیدن خط گونه لبخند بزنید و قسمتی از گونه ها که بیشتر برجسته میشود را در نظر بگیرید و دقیقا زیر برجستگی گونه ها را رژگونه بزنید، یادمان باشد که نباید رژگونه را تا نزدیک پره های بینی پخش کنید در ضمن هرچه رژگونه کمتر و کمرنگ تر بزنید بهتر است.

آموزش برجسته کردن گونه با استفاده از لوازم آرایشی

انتخاب رژگونه

یکی از کارهایی که در برجسته دیده شدن گونه تاثیر دارد انتخاب رژگونه براساس رنگ پوست است .

پس در انتخاب رنگ رژ گونه دقت کنید . آن دسته از پوست های که رو به سفیدی رژگونه های صورتی، پوست های گندمی رژگونه های آجری و نارنجی، پوست های سبزه رژگونه های تیره برایشان مناسب است.

آموزش برجسته کردن گونه با استفاده از لوازم آرایشی

هایلایتر

هایلایتر چیست؟

 در ابتدا توجه شما را به  هایلایتر و تاثیر آن بر رژ گونه جلب میکنیم!

هایلایتر چیست؟ هایلایتر ها نوعی از مواد آرایشی هستند که میتوانند باعث درخشش پوست شما شوند. استفاده از هایلایتر بعد از آرایش میتواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند. هایلایتر ها مکمل کانتور هستند که میتوانند بدون دردسر شما را جوان تر نشان

دهند.

در ادامه شما میتوانید که کمی هایلایتر بر روی استخوان گونه بزنید در صورت نداشتن هایلایتر  میتوانید از رژگونه های براق و درخشان هستن استفاده کنید این بهترین کار برای برجسته شدن گونه ها است.

ماندگاری رژگونه

برای ماندگاری رژگونه میتوانید کمی پودر مات بزنید و با این کار دوام رژگونه روی پوستتان را بیشتر کنید.

3 دیدگاه

  1. مطالبی که میزارین واقعا مفید و زیباست ممنونم بابت اطلاع رسانیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *