بهترین مدل های طراحی بوفه جزیره ای آشپزخانه

طراحی بوفه جزیره ای: آشپزخانه‌های جزیره ای با بوفه‌هایی که در وسط فضای آشپزخانه قرار دارند، به دلیل ظاهر زیبا و کاربردی که دارند، در طراحی داخلی خانه‌ها بسیار محبوب شده‌اند. این نوع طراحی بوفه جزیره ای، علاوه بر افزایش فضای کاری و ذخیره سازی، به آشپز خانه شما ظاهری مدرن و شیک می‌بخشد.

کاربردی بودن بوفه جزیره ای

بوفه آشپزخانه در قسمت جزیره می‌تواند به شکل یک میز بزرگ در وسط آشپزخانه قرار گیرد که از دو طرف به آن دسترسی داشته باشیم. این بوفه می‌تواند شامل کشوها، قفسه‌ها و سطوح کاری باشد که برای نگهداری وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، بوفه آشپزخانه در قسمت جزیره می‌تواند دارای سینک و فضایی برای تهیه غذاها باشد.

با ما در بانو زی همراه باشید تا بهترین مدل های طراحی بوفه جزیره ای را کشف کنید و به آشپزخانه ای شیک و عملی دست یابید.

 طراحی بوفه در قسمت جزیره زیبا

 طراحی بوفه شیک در قسمت جزیره

 طراحی بوفه در بالای جزیره

 طراحی بوفه مینیمال در قسمت جزیره

بوفه جزیره ای آشپزخانه مدرن

زیبایی و شیکی بوفه جزیره ای

یکی از بهترین مدل های طراحی بوفه جزیره ای، طرحی است که از جنس چوب با رنگ تیره طراحی می شود. این طرح با استفاده از چوب بافته شده و طراحی شده به صورت مینیمالیستیک، آشپزخانه شما را به یک فضای شیک و زیبا تبدیل می کند. بوفه جزیره ای این طرح دارای کابینت های بزرگی است که به راحتی می توانید در آن ها اشیاء و وسایل را ذخیره کنید. همچنین، این طرح دارای یک سطح کار بزرگ است که به شما امکان آشپزی راحت تر و سریع تر را می دهد. با انتخاب بوفه جزیره ای، آشپزخانه شما به یک فضای مدرن و عالی تبدیل خواهد شد.

 طراحی بوفه فانتزی در قسمت جزیره

 طراحی بوفه کوچک در قسمت جزیره

بوفه جزیره ای آشپزخانه خاص

 طراحی بوفه جذاب در قسمت جزیره

 طراحی بوفه خاص در قسمت جزیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *