ترفندهای ریمل که باید بدانید

ترفندهای ریمل که باید بدانید

ریمل برای آرایش ضروری است. این مهمترین بخش در دستیابی به بسیاری از ظاهرهای مختلف از طبیعی تا گوتیک است. حتی در مواقعی که نیاز دارید سریع آماده شوید، فقط با ریمل می توان چشم ها را برجسته کرد و با آرایش ظاهر شد. بنابراین، چگونه می توان با ریمل به ظاهر متفاوتی دست یافت و جزئیات ظریف در برنامه چیست؟

چشم دودی

به جای اینکه با جدا کردن مژه ها، ریمل را به سمت بالا مالش دهید، از ریشه مژه ها شروع به جلو و عقب کنید. این حرکت به پایین مژه ها تراکم می بخشد و فریم فوق العاده ای برای آرایش چشم شما ایجاد می کند. مراقب باشید با حرکات به سمت راست و چپ رانندگی کنید و در هنگام بالا رفتن از قسمت های پایین نیز از همین تکنیک استفاده کنید.

ترفندهای ریمل که باید بدانید
ترفندهای ریمل که باید بدانید

گربه نگاه می کند

با یک حرکت کششی به سمت راست روی ریمل بکشید تا ظاهری شبیه به گربه داشته باشید. مراقب باشید در حین انجام این کار به هم نچسبید. می توانید یکی یکی به مژه ها ریمل بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر کدام را به جای اینکه به سمت بالا بکشید به سمت بیرون بکشید. ریمل های حجم دهنده فرم دهنده خوبی هستند. اگر این کار را با ریمل حجم دهنده انجام دهید با خشک شدن حالت خود را از دست نمی دهد و در تمام طول روز به همان شکلی که می دهید می ماند.

امتیاز: پس از زدن ریمل، می توانید خط چشم را از جایی که چشم به پایان می رسد، بسیار نازک بکشید تا ظاهر را کامل کنید.

همچنین بخوانید:

معرفی پنج ریمل پرطرفدار در ایران

ریمل اسنس اصل یا فیک + راه های تشخیص

معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

آموزش زدن ریمل و کشیدن خط چشم

ترفندهای ریمل که باید بدانید
ترفندهای ریمل که باید بدانید

چشم های بزرگتر

برای درشت نشان دادن چشم ها، لازم است مرکز چشم را با ریمل برجسته کنید. از یک ریمل معمولی برای مژه های بالایی خود استفاده کنید و وسط مژه ها را با یک ریمل حجم دهنده برس بزنید. استفاده از برس به صورت عمودی باعث می شود آنها بلند و متراکم به نظر برسند.

مهمترین چیزی که برای داشتن ظاهری رترو باید به آن برسید، جمع شدن روی مژه هایتان است. ابتدا از یک ریمل معمولی استفاده کنید، سپس یک برس ریمل حجیم را به صورت عمودی به سمت پایین بکشید. برس را روی قسمت های مختلف مژه نیز به سمت بالا بلغزانید. این حرکات به جمع شدن ریمل کمک می کند و ظاهری شبیه به چشم عروسکی به آن می بخشد. همچنین ریمل مژه های پایینی خود را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *