خرید و انتخاب صحیح لنز چشم | نکات مهم و طلایی

انتخاب لنز برای چشم های مختلف:

امروزه با ترند شدن جراحی های زیبایی اکثر خانم ها به دنبال روش هایی هستند که چهره خود را زیباتر کنند، یکی از این راه های زیبایی لنز است، بالای ۹۰ درصد از مصرف کننده های لنز خانم ها هستند، لنزها در رنگبندی های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند در این بین خیلی مهم است که برای استفاده از لنز به یکسری نکات توجه کنیم. امروز در بانو زی به چند نکته طلایی مصرف لنز اشاره میکنیم.

این روزها در تمامی مطب های چشم پزشکی داروخانه ها و… میتوانید لنز های رنگی را خریداری کنید اما حتما در نظر داشته باشید کوچک ترین بی دقتی در انتخاب لنز ممکن آست اسیب جبران نشدنی به شما وارد کند.

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ لنز بستگی به خیلی از عوامل ازجمله رنگ پوست، رنگ مو و….دارد، اما باز انتخاب رنگ بستگی به سلیقه شما دارد که میخواهید چهره طبیعی داشته باشید و یا اینکه طبق ترند روز جلو برید.

نوشته های مشابه

اگر مایلید تغییر رنگ چشمتان خیلی محسوس نباشد رنگی را نزدیک به رنگ عنبیه چشم خود انتخاب کنید،برای کسانی که چشمان سبز دارند پیشنهاد ما لنز خاکستری است،اگر رنگ چشم های شما سرد است باید از لنز هایی با رنگ گرم مثل قهوه ای استفاده کنید، اما اگر چشمان شما تیره است بهتر است از لنز های مات استفاده کنید برای طبیعی تر بودن از رنگ های عسلی یا فندوقی استفاده کنید، ولی اگر تمایل به دیده شدن دارید و مطابق روز میخواهید باشید بهتر است از رنگ های روشن تر مثل سبز و آبی استفاده کنید، لنزهای روشن ظاهری متفاوت به شما میدهد.

نکته مهم دیگری که باید رعایت کنید بهداشت لنز است. لنز مختص شماست و کس دیگری نباید از آن استفاده کند و شما نیز نباید از لنز شخص دیگری استفاده کنید، حتما مراقب زمان استفاده لنز ها باشید و بعد از پایان آن زمان از لنز جدید استفاده کنید،بهتر است بیشتر از لنز های روزانه استفاده کنید.

اگر چشم های شما دچار قرمزی و یا تورم است بهتر است از لنز استفاده نکنید چون امکان دارد کامل بینایی خود را از دست بدهید.

خرید و انتخاب صحیح لنز چشم | نکات مهم و طلایی

1 دیدگاه

  1. خیلی جالب بود نکات ریزی اشاره کردین ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *