جذاب ترین و زیباترین مدل های دیزاین دسر تک نفره خانگی

دیزاین دسر تک نفره خانگی: البته که می‌توانید از انواع مختلف مدل‌ها برای تزیین و طراحی. دسرهای خوشمزه استفاده کنید، اما در اینجا چند مدل زیبا و محبوب برای شما معرفی می‌کنم:

ما در مجله بانو زی جذاب ترین و زیباترین مدل های دیزاین دسر تک نفره خانگی را برای شما آوردیم.

نوشته های مشابه
دیزاین دسر تک نفره خانگی جذاب

دیزاین دسر تک نفره خانگی:

دسر موز و شکلات: می‌توانید موز را به قطعاتی خرد کنید و سپس با شکلات ذوب شد پوشاند. و با مواد تزیینی مانند خرده شکلات، پودر کاکائو یا مغزهای خرد شد تزیین کنید.

کیک پاپسیکل‌ها: با تهیه کیک‌های مخصوص پاپسیکل و سپس آغاز به طراحی آن‌ها با شکلات ذوب شد.ناشتنک‌ها و دانه‌های خرما می‌توانید دسرهای بسیار زیبا و خوشمزه‌ای بسازید.

کاپ‌کیک‌های دست‌ساز: با تهیه کاپ‌کیک‌های کوچک و سپس تزیین آن‌ها با کرم مخصوص. میوه‌های تازه، خرده‌های شکلات و شیرینی‌های مختلف، می‌توانید دسرهای فانتزی و زیبا بسازید.

پاف‌پاف‌های میوه‌ای: می‌توانید میوه‌های مختلفی مانند توت فرنگی، انگور. اناناس و موز را روی قطعات چوبی یا پالت‌های مخصوص قرار داد. و سپس آن‌ها را با شکلات ذوب شد و خرده‌های مغزی تزیین کنید.

تارت‌های میوه‌ای: با تهیه پایه‌های تارت و سپس پر کردن آن‌ها با کرم‌های خامه‌ای یا کرم پودری . و قرار دادن میوه‌های تاز مانند توت، آلو، زردآلو و توت فرنگی به صورت زیبا و هنرمندان. می‌توانید دسرهای بسیار دلچسب و خوشمزه‌ای بسازید.

با انتخاب یک یا چند مدل از موارد فوق و با توجه به تخصص و ذوق خود. می‌توانید دسرهایی زیبا و خوشمزه برای لذت بردن خود و دوستان خود تهی کنید.

دیزاین دسر تک نفره خانگی

دیزاین دسر تک نفره خانگی زیبا

دیزاین دسر تک نفره خانگی کیوت

دیزاین دسر تک نفره خانگی مدرن

دیزاین دسر تک نفره خانگی توت فرنگی

دیزاین دسر تک نفره خانگی مجلسی

دسرفانتزی

دسر جذاب و خوشمزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *