دیزاین ساده ناخن کوتاه

ناخن بلند باعث کشیده تر به نظر رسیدن انگشت ها و زیبایی بیشتر دست ها می شود. اما برخی از خانم ها با وجود ناخن های بلند، به خصوص اگر کاشت باشد نمی توانند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

از طرف دیگر بسیاری از خانم ها ناخن های کوتاه را زیباتر می دانند و ترجیح می دهند با دیزاین ساده ناخن کوتاه زیبایی دست هایشان را بیشتر کنند.

در ادامه مدل های ناخن کوتاه شیک و دخترانه را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با دیزاین ناخن هایتان زیبایی دست های خود را چند برابر کنید.

بهترین مدل ناخن کوتاه شیک

اگر ناخن هایتان کوتاه است و می خواهید رنگ لاک ناخن جدید و ترندی را انتخاب کنید، توصیه می کنیم فقط به تغییر رنگ لاک ناخن هایتان اکتفا نکنید!

در واقع می توانید ناخن های کوتاه خود را نیز مانند ناخن بلند دیزاین کرده و باعث زیبایی بیشتر آن ها شوید. در ادامه مدل های مختلفی را که برای دیزاین ساده ناخن کوتاه می توان استفاده کرد برایتان شرح می دهیم.

طراحی ناخن ساده مشکی

اگر مدل ناخن کوتاه ساده دخترانه را ترجیح می دهید می توانید طراحی ناخن ساده مشکی را امتحان کنید. برای ایجاد این طرح لازم است روی چند ناخنتان لاک مشکی بزنید.

سپس برای جلوگیری از سادگی بیش از حد، روی چند ناخن انگشت خود طرح های مختلفی مانند طرح های هندسی، گل، پروانه یا قلب بکشید. پیشنهاد می کنیم ابتدا از لاک هایی که تناژ رنگی کرم دارند استفاده کنید و سپس با لاک مشکی طرح مورد نظر خود را بکشید.

طراحی ناخن ساده بی رنگ

بسیاری از خانم ها به دنبال مدل ناخن کوتاه ساده دخترانه هستند که حالتی کاملاً طبیعی داشته باشد. اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید مدل های کاشت ناخن ساده و بی رنگ را امتحان کنید.

شما می توانید دیزاین مختصری نیز روی ناخن های خود انجام دهید تا زیبایی آن ها بیشتر شود؛ برای مثال در پایین ناخن هایتان دو نقطه رنگی با رنگ های متضاد مانند سفید و سیاه بزنید. یا از طرح ماه، پروانه یا ستاره تو خالی و به رنگ مشکی استفاده کنید.

طراحی ناخن صورتی

اگر به دنبال مدل ناخن کوتاه ساده دخترانه می گردید حتماً رنگ صورتی را هم بین گزینه هایتان قرار دهید. ابتدا ناخن های خود را به مدل دلخواه سوهان بکشید که معمولاً مدل مربعی، گرد یا بیضی برای ناخن های کوتاه زیباتر می شود.

سپس چند رنگ با تناژ صورتی را انتخاب کرده و روی ناخن هایتان بکشید. شما می توانید طرح یا نوشته دلخواهی را به دیزاین ناخن هایتان اضافه کنید تا طراحی آن ها کامل شود.

طراحی ناخن کوتاه قلبی

اکثر دختر خانم ها به طرح هایی که در آن ها از نماد هایی مانند قلب استفاده شده علاقه مندند. به همین دلیل مدل ناخن دخترانه کوتاه قلبی شکل مورد استقبال اکثر دختران جوان قرار می گیرد.

برای دیزاین قلبی شکل ناخن هایتان ابتدا ناخن ها را به حالت مربعی گرد سوهان بکشید. سپس لاک سفید رنگی را روی تمام ناخن ها زده و قلب های قرمز کوچک را روی نقاط مختلف ناخن خود طراحی کنید. شما می توانید برای زیبایی بیشتر دیزاین ناخن هایتان یک یا دو ناخن را لاک سفید یا قرمز ساده بزنید.

دیزاین ناخن

طراحی ناخن پاستلی

اگر به دنبال طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه می گردید که با هر نوع رنگ پوستی هماهنگی داشته باشد حتماً طراحی ناخن پاستلی را امتحان کنید. رنگ های پاستلی مدتی است که مورد استقبال اکثر دختر خانم های جوان قرار گرفته اند چرا که حس شادی و نشاط را هدیه می کنند.

شما می توانید از چند رنگ پاستلی مختلف روی ناخن های خود استفاده کنید و از تماشای این ترکیب رنگی و زیبا لذت ببرید. برای مثال رنگ های بنفش، آبی، سبز، زرد و صورتی انتخاب مناسبی هستند که زیبایی دستان شما را دوچندان می کنند.

طراحی ناخن کوتاه طرح گل

اگر قصد دیزاین ساده ناخن کوتاه برای مراسم های مختلف حتی جشن ازدواج خودتان را دارید بهتر است از طرح گل استفاده کنید.

برای این کار ابتدا باید کاشت ناخن به روش بیبی بومر انجام شود که در آن ناخن ها کاملاً بیرنگ و طبیعی هستند. سپس کافیست طرح گل با رنگ های سفید، سبز و زرد روی ناخن ها کشیده شود. برای زیبایی بیشتر بهتر است طراحی گل را از قسمت بالایی ناخن ها آغاز کنید.

دیزاین ساده ناخن کوتاه

طراحی ناخن فرنچ رنگی

اگر برای انتخاب مدل ناخن کوتاه شیک دچار تردید شده اید و بین مدل های مختلف نمی دانید کدام را انتخاب کنید حتماً مدل ناخن فرنچ را در نظر داشته باشید.

شما می توانید این مدل را برای ناخن های بادامی، مربعی، مربعی گرد یا بیضی پیاده کرده و باعث زیبایی بیشتر ناخن های خود شوید. برای فرنچ کردن ناخن ها لازم نیست حتماً رنگ سفید یا مشکی را انتخاب کنید و می توانید هر رنگی مانند سبز، آبی، صورتی، بنفش و… را مورد استفاده قرار دهید.

طرح ناخن پاییزی

اگر به دنبال طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه برای فصل پاییز می گردید می توانید از رنگ های پاییزی الهام بگیرید و با ۵ رنگ مختلف ناخن هایتان را لاک بزنید. البته بهتر است رنگ های انتخابی تناژ یکسانی داشته باشند؛ برای مثال تناژ مختلف رنگ نارنجی را انتخاب کنید تا از نتیجه نهایی حیرت زده شوید.

طراحی ناخن برگ

مدل ناخن کوتاه شیک طرح برگ انتخاب مناسبی برای خاص پسندان است. برای ایجاد این طرح ابتدا از لاک های بی رنگ برای ناخن های خود استفاده کنید و سپس روی دو تا از انگشت هایتان هاله ای به رنگ سبز و سفید بکشید. در نهایت برگ هایی را روی آن ایجاد کنید تا طرح نهایی کامل شود.

مدل های دیزاین ناخن ساده

طراحی ناخن آبی، صورتی

طراحی ناخن آبی، صورتی برای خانم هایی که به دنبال مدل ناخن دخترانه کوتاه می گردند انتخاب مناسبی است. برای این کار ابتدا تمامی ناخن هایتان را با لاک آبی پاستلی بپوشانید.

سپس هاله ای روی قسمت انتهایی ناخن هایتان به رنگ صورتی پاستلی ایجاد کنید. شما می توانید این طرح را با دو رنگ لاک دلخواه خود نیز ایجاد کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

طراحی ناخن مارپیچی

خوشبختانه مدل ناخن دخترانه کوتاه به یک یا دو طرح محدود نمی شود و شما می توانید هر طرحی را روی ناخن های کوتاه خود پیاده کنید.

برای مثال طرح ناخن مارپیچی حالت زیبایی به ناخن های شما می بخشد. برای این کار از لاک هایی که تناژ قهوه ای دارند استفاده کرده و روی سه ناخن خود لاکی با تناژ قهوه ای بزنید. سپس می توانید از رنگ شیری، سفید یا کرم برای دو ناخن دیگرتان استفاده کنید.

طراحی ناخن چهارخانه

در نگاه اول عجیب است که بخواهیم طرح پیراهن های چهارخانه را روی ناخن های خود ایجاد کنیم! اما به شما اطمینان می دهیم که این طرح جلوه بسیار زیبایی به ناخن هایتان می بخشد.

برای این کار روی یک یا دو ناخن خود لاک کرم رنگ بزنید. سپس دو خط موازی با دو رنگ آبی و قهوه ای به صورت عمودی ایجاد کنید. حال دو خط موازی را به صورت افقی روی ناخن هایتان بکشید تا طرح چهارخانه ایجاد شود.

سخن پایانی

در این مقاله چند طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه را معرفی کردیم. در صورتی که ناخن های کوتاهی دارید می توانید از این طرح ها استفاده کرده و به سادگی ناخن های خود را دیزاین کنید.

1 دیدگاه

  1. مدل ناخن کوتاه و ساده برای خانم های کارمند یا حتی کسایی که بچه کوچیک دارن واقعا مناسب و کاربردی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *