راهکارهایی برای ترمیم موهای آسیب دیده

راهکارهایی برای ترمیم موهای آسیب دیده

اگرچه تابستان مثل همیشه عالی بوده است، اما ممکن است موهای شما در پایان فصل احساس خوبی نداشته باشند. خشک شدن، شکستگی و سایش؛ اثرات هوای گرم روی موهای شماست که موها را بدون رطوبت می‌گذارد. موهای شما، مانند بدن شما، قدرت ترمیم خود را دارند، اما اشکالی ندارد که کمی آن را تقویت کنید تا سرزندگی خود را بازیابید. برای خواندن مطالب بیشتر در بانوزی با ما همراه باشید.

راهکارهایی برای ترمیم موهای آسیب دیده

شرایط آب و هوایی

مانند پوست شما، قرار گرفتن موهای شما در معرض اشعه های مضر UV خورشید به کوتیکول های محافظی که مو را احاطه کرده اند آسیب می رساند. این امر منجر به خشکی، شکستگی و تغییر رنگ مو می شود.

باید شامپو و نرم کننده خود را عوض کنید. در زمستان به یک نرم کننده نیاز دارید که موها را بیشتر مرطوب کند. اگر می‌خواهید فرهای مشخص‌تری روی موهای موج‌دار خود داشته باشید و از وز شدن جلوگیری کنید، پیشنهاد ما فوم موی فر Pantene است. به لطف فرمول منحصر به فرد خود به موهای شما کمک می کند تا بلوک های سازنده پروتئینی را که از دست داده اند، به دست آورند.

نوشته های مشابه
راهکارهایی برای ترمیم موهای آسیب دیده

نمک و کلر

تعطیلات تابستانی در داخل و خارج از استخر به معنای شستن مداوم موهایتان با کلر است. موهای آسیب دیده توسط کلر در پاییز خود را نشان می دهد. کلر که برای ضد عفونی کردن آب استفاده می شود، روغن های مو را از پوست سر پاک می کند و باعث تغییر رنگ مو می شود. علاوه بر این، نمک زیاد موجود در دریا روی رنگ مو نیز تأثیر منفی می گذارد، زیرا باعث تبخیر رطوبت مو می شود.

راه حل: روغن مو را تامین کنید

موهای شما برای سالم به نظر رسیدن نیاز به روغن دارند. می توانید از روغن نارگیل یا روغن آرگان به عنوان ماسک استفاده کنید.

راهکارهایی برای ترمیم موهای آسیب دیده

سوختن موها

استفاده مداوم از وسایل حالت دهنده حرارتی مانند سشوار یا اتو مو به فولیکول های مو آسیب می رساند و باعث شکستگی، تغییر رنگ و حتی نازک شدن موها می شود.

راه حل: اسپری محافظ حرارت ( سرم دوفاز )

اجازه ندهید ابزارهای حالت دهنده حرارتی بدون اسپری محافظ حرارت موهای شما را لمس کنند. اسپری محافظ حرارتی Pantene را امتحان کنید. همیشه اولین عمل خشک کردن را با حوله بعد از حمام انجام دهید. در صورت امکان، اجازه دهید موهایتان در هوا خشک شود. هنگام خیس شدن موهای خود را شانه نکنید.

راهکارهایی برای ترمیم موهای آسیب دیده

شستن موها بیش از حد لازم

گرما و رطوبت بیش از حد در تابستان باعث می شود بیشتر دوش بگیریم. این امر منجر به حذف سبوم طبیعی مو و تحریک پوست بدون چربی سر می شود.

راه حل: کمتر شستشو کنید

با شستن کمتر موها در پاییز می توانید پوست سر خود را بهبود ببخشید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که موهایتان بین دو شستشو کمتر چرب می شود. اگر می خواهید هر روز بشویید، انتخاب یک شامپوی حساس و مرطوب کننده مفید است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *