روش های از بین بردن ترک خوردگی لب ها

روش های از بین بردن ترک خوردگی لب ها

امروز در بانو زی میخواهیم به یک مشکل اساسی که خیلی از ماها درگیر آن هستیم را بررسی کنیم.

کمبود ویتامین های مختلف در بدن موجب می‌ شود که لب های شما با ترک خوردگی مواجه شوند. در فصل ‌های پاییز و زمستان معمولاً تحمل این شرایط می ‌تواند برای شما دشوار باشد. خرید بالم لب در این مواقع به کمک شما آمده تا بتوانید از لب ها به عنوان یکی از مهم ترین اعضای صورت محافظت نمایید. با توجه به اینکه لب ها در زیبایی صورت تاثیر بسیار زیادی دارند، همواره خانم ها و آقایان برای سلامتی و حفظ زیبایی آن از محصولات مختلف استفاده می ‌کنند. بالم لب با توجه به ساختاری که دارد به خوبی می ‌تواند از لب های شما جهت جلوگیری از ترک خوردگی محافظت کند. نحوه ساخت این محصول به شکلی است که ویتامین های مختلفی در آن به کار برده خواهند شد.

نوشته های مشابه
روش های از بین بردن ترک خوردگی لب ها

اگر از محصولات مختلفی برای رفع این مشکل خود و جهت جلوگیری از خشکی لب و ترک خوردن آن استفاده کرده ‌اید و پاسخی مناسب دریافت نمی کنید، می توانید با خرید بالم لب به بهترین شکل از بخش مهم صورت خود محافظت کنید.

دلایل ترک خوردن لب ها

بد نیست بدانید که پوست لب متفاوت از سایر نقاط صورت بوده و حساسیت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف دارد. با توجه به ظریف بودن و نازک بودن پوست این عضو بدن نسبت به سایر اعضا، شما باید از آن مراقبت های ویژه خصوصاً در فصول سرد سال انجام دهید. برخلاف پوست بدن، پوست لب فاقد غدد چربی بوده و قابلیت ایجاد رطوبت را نخواهد داشت. عوامل مختلفی میتواند موجب ایجاد ترک خوردگی لب ها شود. از جمله این عوامل می توان به آب و هوا، نور خورشید و برخی از محصولات مورد استفاده برای زیبا سازی لب مانند رژ لب اشاره نمود. در کنار این دلایل، داروهایی نیز منجر به خشک شدن لب ها و در نتیجه ترک خوردگی آن ها خواهند شد. به همین علت شما باید با خرید محصولات کاربردی و با کیفیت بتوانید از این مشکل رهایی پیدا کنید.

بالم لب چیست؟

قبل از ارائه راهنمای خرید بالم لب بهتر است تعریفی از این محصول برای شما بیان کنیم. بالم نوعی پماد یا موم به شمار می ‌رود که با بهره ‌مندی از ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده می ‌تواند موجب آبرسانی و لطافت به لب های شما شود تا سلامت و زیبایی آن ها را بتوانید حفظ کنید. ساختار این محصول به گونه ای است که ترکیبات کنترل شده موجود در آن می ‌توانند چسبندگی و احساس سنگینی در لب را از شما دور کرده و ترک خوردن را نیز رفع نماید. با توجه به اینکه پوست لب فاقد غدد چربی بوده و هیچگونه رطوبتی شما از آن مشاهده نخواهید کرد، به همین علت در فصل‌های سرد سال، ترک خوردن لب ها بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

مزایای استفاده از بالم لب

به هنگام خرید بالم لب و استفاده از آن می توانید از مزایای گسترده آن بهره ‌مند شوید.

روش های از بین بردن ترک خوردگی لب ها

از مهمترین مزایای خرید بالم لب می ‌توان به محافظت از لب ها در برابر آلودگی ‌های محیطی اشاره نمود. علاوه بر این فرآیند ساخت این محصول به شکلی است که با بهره مندی از SPF به بهترین شکل می ‌تواند در برابر اشعه مضر خورشید از لب های شما محافظت کند.

نوع عملکرد این محصول به گونه ‌ای است که برای پوست بدن شما مانند لوسیون عمل کرده و نرمی و لطافت را در لب های شما ایجاد خواهد کرد.

اگر لب های شما با آسیب دیدگی و ترک خوردگی همراه شوند، ترکیبات ترمیم کننده ای مانند ویتامین سی و آنتی اکسیدان در بالم ‌لب وجود دارند که به خوبی می ‌توانند خطوط ایجاد شد بر روی لب های شما را پر کنند.

مواد مرطوب کننده به کار رفته در بالم لب مانع از ترک خوردن و خشکی لب ها می شوند.

راهنمای خرید بالم لب

چنانچه قصد خرید این محصول را داشته باشید باید آگاهی کامل از ترکیبات آن به دست آورید. با توجه به اینکه امروزه برندهای مختلف انواع محصولات را به بازار ارائه می دهند، هنگام خرید بالم لب باید آگاهی کامل از شرایط محصول داشته باشید.

حاوی مرطوب کننده

هنگام خرید بالم لب دقت کنید که علاوه بر مواد مرطوب کننده عمومی که در آن ها مورد استفاده قرار می گیرند، حاوی موم زنبور عسل نیز بوده که بتواند یک لایه محافظ ایده ‌آل بر روی پوست لب شما ایجاد کند.

بهره مندی از SPF

با توجه به اینکه  اشعه مضر خورشید نیز می ‌تواند برای شما آسیب ‌های پوستی ایجاد کند، هنگام خرید بالم لب دقت کنید که محصول از فاکتوری به نام SPF_15 بهره مند بوده تا به خوبی بتواند برای شما عملکرد داشته باشد. بهترین بالم لب گزینه ای به شمار می ‌رود که از ترکیباتی مانند تیتانیوم دی اکسید و زینک اکسید برخوردار بوده و قابلیت ضد آفتاب برای شما داشته باشند.

حاوی آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان موجود در بالم لب به شما کمک می کند که بافت های آسیب دید را به بهترین شکل بتوانید ترمیم نمایید. پس دقت کنید هنگام خرید بالم لب محصول خریداری گردیده توسط شما از آنتی ‌اکسیدان بهره ‌مند باشد.

حاوی ویتامین C و اکسید روی

همانگونه که می دانید در بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی، ویتامین c به عنوان یک کلاژن ساز مورد استفاده قرار می گیرد. در بالم لب نیز ویتامین c می تواند موجب شادابی لب های شما شود. در کنار این فاکتور، سعی کنید از گزینه استفاده کنید که در آن از اکسید روی استفاده شد باشد. بهرمندی از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید و دی پالمیتوئیل هیدروکسی پرولین نیز به شما یک گزینه کامل و کاربردی معرفی خواهد نمود.

روش های از بین بردن ترک خوردگی لب ها

معرفی ترکیبات معطر

اکثر کارشناسان و متخصصین پوست تاکید می کنند هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی گزینه ای انتخاب کنید که فاقد عطر و رایحه باشد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد حساسیت خاصی به مواد دارای رایحه و عطر دارند، سعی کنید هنگام خرید این شرایط را در نظر داشته باشید.

نکات برای خرید بالم لب

در کنار تمام مواردی که به شما بیان کردیم و می ‌توانند در خرید این محصول به شما کمک کنند سعی کنید محصولی خریداری کنید که حاوی ویتامین e بوده تا بتواند موجب آبرسانی و نرمی لب های شما شود. در کنار این فاکتور سالیسیلیک اسید و پارابن می توانند به شما کمک کند که یک محصول با کیفیت بالا در اختیار داشته باشید.

قیمت بالم لب

امروزه برندهای مختلف در طرح ها و رنگ های گوناگون، انواع بالم های خود را به بازار ارائه می کنند. قیمت هر کدام از آن ها با توجه به کیفیتی که دارند می تواند متفاوت باشد. هنگام خرید دقت کنید که محصول شما از یک برند معتبر بوده تا کیفیت لازم را در اختیار شما قرار دهد. در کنار این فاکتورها همواره خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.

google.com

11 دیدگاه

  1. ممنونم از مطلب مورد توجهتون

  2. لطفا روش های خانگی رو هم بهمون بگید ممنون

  3. ام البنین گفت:

    واقعا بالم لب ترک لب بهبود میده؟

    1. محمدرضا تقی زاده گفت:

      بله تا حدودی به بهبود ترک لب ها کمک میکنه

    1. محمدرضا تقی زاده گفت:

      خواهش میکنمم

  4. بالم لب موجود میشه داخل سایت؟

    1. محمدرضا تقی زاده گفت:

      بله به زودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *