رژگونه چیست؟ آموزش کامل استفاده از رژ گونه

رژگونه چیست؟ آموزش کامل استفاده از رژ گونه

رژ گونه یکی از رنگارنگ ترین عناصر لوازم آرایشی است. از نظر روح بخشیدن به چهره بسیار مهم است. رژ گونه های که رنگدانه های زیاد خود، اشکال رنگارنگی روی صورت شما ایجاد میکنند و پوست را بسیار زنده تر و پویاتر نشان می دهند. بخصوص در روزهایی که پوست رنگ پریده می شود شما میتوایند با استفاده از رژ گونه انرژی را صورت خود برگردانید.

در استفاده از رژ گونه باید به نکاتی توجه کنید. مراحل استفاده با توجه به نوع محصول و انتخاب رنگ مناسب با رنگ پوست برای ایجاد بهترین جلوه رژگونه بسیار مهم است. ما این مقاله را برای شما آماده کرده ایم که در آن تمام پارامترهایی که ذکر کردیم را به تفصیل توضیح می دهیم. بنابراین، شما قادر خواهید بود هم پاسخ سؤالات اساسی مانند معنای رژگونه و هم آموزش کامل استفاده از رژ گونه را بیاموزید.

آموزش کامل استفاده از رژ گونه

رژگونه چیست؟

رژ گونه یک ماده آرایشی رنگارنگ پوست است. این محصول که به آرامی روی گونه ها مالیده می شود باعث شادابی بیشتر پوست و مرطوب شدن ناحیه استفاده شده می شود. این نام خود را از نحوه ای که به گونه ها حالت “بنفش” می دهد گرفته شده است. زیرا با استفاده از این محصول روی صورت، قرمزی خفیفی به نام رژگونه ایجاد می شود.

این ماده آرایشی که قرن هاست از طریق خرد کردن گل های رنگارنگ و مخلوط کردن آن ها با روغن های طبیعی به دست خانم ها می رسید، اکنون به شکل بسیار کاربردی تری درآمده است. حتی می توانیم آن را به چند شکل مختلف بیان کنیم. زیرا رژگونه نیز مانند سایر مواد آرایشی انواع مختلفی دارد.

حال بیایید نگاهی به انواع رژگونه و ویژگی های آنها بیندازیم:

رژگونه پودری: رژگونه های پودری که می شناسیم. به عنوان رژگونه پودری نیز شناخته می شود. می توان گفت که ترجیح داده شده ترین نوع رژگونه است.

رژگونه مایع: یک فرمول خلاقانه. اخیراً بسیار محبوب شده است. به شکل مایع در یک بطری کوچک عرضه می شود. می توان آن را به راحتی اعمال کرد. می توان آن را با دست یا با برس اعمال کرد.

رژگونه ژل: این محصولات که قوام کمی متراکم دارند، باید به سرعت اعمال شوند. بنابراین برای پوست های خیلی خشک ترجیح داده نمی شود.

رژگونه مدادی: محصولات مدادی شکل بسیار محبوب هستند زیرا بدون نیاز به هیچ کمکی استفاده می شوند. با این حال، استفاده از این رژگونه روی پوست خشک می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

کاربردهای رژگونه :

البته مهم ترین وظیفه رژگونه رنگ آمیزی پوست است. بعلاوه:

رژگونه ای که با رنگ مناسب انتخاب شده است، هوای بسیار تازه ای به پوست می بخشد

اثر فرآیند کانتورینگ را تقویت می کند که باعث تغییر اندازه خطوط صورت می شود. زیرا با رژگونه می توان نقاط خاصی از صورت را برجسته کرد

رژگونه ای که در سبک برنزر استفاده می شود هاله ای گرم به پوست می بخشد

رژگونه حاوی رنگدانه های درخشان باعث درخشش طبیعی پوست می شود

آموزش کامل استفاده از رژ گونه

پیشنهاد رژگونه برای رنگ پوست:

انتخاب رنگ برای استفاده از رژگونه بسیار مهم است. البته، می توانید با استفاده از تن هایی که با رنگ پوست در تضاد هستند در آرایش لباس، به تصویری اغراق آمیز دست پیدا کنید. همه چیز در مورد مفهومی است که می خواهید با آرایش خود ایجاد کنید. اما در زندگی روزمره یا آرایش شب حتما باید تنی را انتخاب کنید که با رنگ و بافت پوستتان سازگار باشد. در غیر این صورت ممکن است با یک تصویر بسیار مصنوعی مواجه شوید.

ورزش کنید!

بنابراین، چگونه رنگ رژگونه مناسب خود را پیدا کنیم؟ در واقع، پاسخ به این سوال بسیار ساده است. بگذارید اینطور بیان کنیم: بعد از ورزش، خوب به خود در آینه نگاه کنید. رنگ روی گونه های خود را بررسی کنید. در اینجا این رنگ است، رنگ رژگونه ای که پوست شما را زنده می کند!

همانطور که می بینید، پیدا کردن رژگونه مناسب برای خود کار سختی نیست، در واقع بسیار سرگرم کننده است. اما حالا بیایید به طور کلی در مورد مناسب ترین رنگ رژگونه برای نوع پوست صحبت کنیم:

رنگ رژگونه خود را پیدا کنید:

1: رژگونه صورتی

رژگونه صورتی باید در کیف آرایش افراد با پوست روشن ضروری باشد. در رنگ های ملایم، صورتی پاستلی برای افرادی با رنگ پوست بسیار روشن ایده آل است. همچنین باید توجه داشت که افراد سفیدپوست باید حتما از رژگونه هایی که دارای توناژ قهوه ای هستند دوری کنند. شما می توانید رنگ های طبیعی مورد نظر خود را در سری رژگونه مات پودر کرمی کرمی گونه های شیرین NYX Cosmetics بیابید.

2: رژگونه هلویی

رژگونه هلویی مناسب افراد پوست سفید با ته رنگ زرد است. اگر می گویید من پوست سفید دارم اما رنگ پوستم خیلی روشن نیست، می توانید این رنگ را انتخاب کنید. شما می توانید با بررسی سری  NYX Cosmetics Sweet Cheeks Soft Cheek Tint پوست خود را تازه کنید که با پالت رنگی وسیع خود کاملاً با هر پوستی مطابقت دارد.

3: رژگونه صورتی و قهوه ای

رژگونه های صورتی با رنگ قهوه ای برای افرادی که پوست گندمی دارند ایده آل هستند. علاوه بر این می توان از رژگونه هایی با رنگ قرمز نیز استفاده کرد، البته به شرطی که خیلی تند نباشند. علاوه بر این، افرادی که پوست گندمی دارند می توانند انواع رژگونه های سفالی را برای گرما بخشیدن به پوست خود انتخاب کنند. می‌توانید از رژگونه ژله‌ای رنگی براق NYX Cosmetics Bare With Me برای ایجاد طراوت در پوست گندم‌گون استفاده کنید.

رنگ های صورتی زنده برای افراد با پوست تیره بسیار مناسب است. رژگونه های صورتی با رنگدانه بالا با درخشش های روشن بسیار طبیعی به نظر می رسند. رنگ های قهوه ای تیره و کاشی نیز هماهنگی فوق العاده ای با پوست تیره ایجاد می کند. در مواقع خاص می توان از رنگ های طلایی و طلایی استفاده کرد. برای رنگ‌های خاصی که ذکر کردیم، می‌توانید پالت رژگونه NYX Cosmetics Love Lust Dicso Sweet Cheeks Blush Palette را بررسی کنید.

رژگونه را کجا بکار ببریم؟

بیایید ابتدا پاسخ این را بدهیم که رژگونه را کجا بزنیم. سپس بیایید ببینیم کدام رژگونه و چگونه اعمال می شود.

رژگونه اصولا از وسط گونه ها تا ریشه مو اعمال می شود. به این ترتیب استخوان گونه ها رنگ می شود.

یک رژگونه ملایم را می توان روی ریشه مو اعمال کرد تا اندازه صورت را تغییر دهد و به طور کلی حالتی شاداب تر داشته باشد.

نوک بینی را نیز می توان با لمس رژگونه متحرک کرد.

چگونه رژگونه بزنیم؟ آموزش کامل استفاده از رژ گونه

ما رنگ خود را پیدا کردیم، اکنون برای استفاده آماده هستیم. حال می‌توانیم به طور مفصل توضیح دهیم که چه رژگونه و چگونه استفاده می‌شود.

زیرسازی آرایش

رژگونه در آخرین مرحله آرایش پوست اعمال می شود. پس ابتدا باید مراحل زیرسازی و کانسیلر را کامل کنید. می توانید با مرور مقالات ما  در مورد انتخاب کرم پودر مناسب با نوع پوست خود و نکاتی برای استفاده از کانسیلر که به شما کمک می کند پوست خود را کامل کنید ، اطلاعات دقیقی در مورد کاربردهای قبل از رژگونه دریافت کنید.

در استفاده رژگونه اغراق نکنید

شما باید مراحل را مطابق با فرم محصولی که در رژگونه استفاده می کنید، دنبال کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که محصول را کم کم استفاده کنید. بنابراین، شما می توانید به جای یک تصویر اغراق آمیز، به یک موضع طبیعی دست پیدا کنید.

آموزش کامل استفاده از رژ گونه

لبخند بزنید :

تنها کاری که باید انجام دهید تا رژگونه را به بهترین شکل بمالید، لبخند بزرگ است. می توانید رژگونه را روی گونه هایی که به این ترتیب برجسته می شوند بمالید. در صورت تمایل می توانید گونه های خود را با کمی جلو بردن لب های خود برجسته کنید.

پودری :

رژگونه های پودری را باید با برس رژگونه با نوک نرم بمالید. مقداری محصول را روی نوک برس بردارید و به آرامی باد بزنید. سپس محصول را به آرامی روی استخوان گونه و از گونه ها تا ریشه موها بمالید.

مدادی :

می توانید رژگونه مدادی را با حرکت آرام از گونه ها به سمت شقیقه ها اعمال کنید. در صورت تمایل می توانید رژگونه را روی گونه بمالید و محصول را با دست پخش کنید.

مایع:

رژگونه های مایع را می توان هم با نوک انگشت و هم با برس اعمال کرد. چند قطره از محصول را به ناحیه گونه خود بمالید. سپس با انجام حرکات بافر با نوک انگشتان، آن را به آرامی پخش کنید. یا مقداری از محصول را روی نوک برس رژگونه بریزید. سپس آن را با حرکات ملایم روی پوست خود بمالید.

ژله ای:

از آنجایی که رژگونه های ژله ای قوام متراکمی دارند، استفاده از آن با برس کمی دشوار است. بنابراین، ممکن است ترجیح دهید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. پس از مصرف مقداری از محصول روی پوست، می توانید رژگونه را روی گونه های خود ماساژ دهید و رژگونه را به پوست خود بمالید.

قبل و بعد

خب امروز آموزش کامل استفاده از رژ گونه را یاد گرفتید امیدوارم که خوشتان امده باشد. بانو زی را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *