زیباترین مدل های کفش مجلسی طلایی زنانه و دخترانه

کفش مجلسی طلایی زنانه و دخترانه : بهتر است کفش مجلسی شما با لباس تان هماهنگ باشد و ترجیحاً از جنس‌ ها و رنگ‌ های مشابه استفاده کنید. این کفش‌ ها باعث تکمیل و زیبایی لباس شما خواهند شد و به شما یک حضور شگفت‌ انگیز در مجالس خاص خواهند داد. با ما در بانو زی همراه باشید تا زیباترین مدل های کفش مجلسی طلایی زنانه و دخترانه، آشنا شوید.

انواع کفش مجلسی طلایی زنانه و دخترانه

1. طراحی های تاج و تاریخچه‌ ی طلایی : کفش‌ های با طراحی تاج‌ ها و الهام گرفته از تاریخچه‌ های باستانی و فرهنگ‌ های مختلف، به ویژه با جزئیات طلایی، می‌ توانند در مجالس خاص شما بسیار شیک و متفاوت به نظر بیایند.

2. کفش‌ های با جزئیات گلدار : طراحی‌ های گلدار در کفش‌ ها، از جمله گل‌ های طلا یا گلدوزی های جلوه‌ گر، زنانه و دخترانه را به شکلی بسیار زیبا تزئین می‌ کنند.

3. مدل های با پاشنه‌ های طلایی : کفش‌ های مجلسی با پاشنه‌ های طلایی، علاوه بر اینکه ارتفاع زیادی افزوده. و قد شما را بلندتر می‌ کنند، به آنها لمسه‌ ای خاص و لوکس می‌ بخشند.

4. کفش‌ های بلند با بند زانویی : کفش‌ های بلند با بند زانویی و مجلسی، یک جلوهٔ فراتر از معمول به پوشش شما می‌ دهند و برای مجالس مهم بسیار مناسب هستند.

5. مدل های با جزئیات طلایی : کفش‌ های با جزئیات طلایی، گزینه‌ ای جالب برای افرادی هستند. که دوست دارند با تغییر کفشی ساده در عین حال شیک داشته باشند.

6. کفش‌ های با جزئیات هنری : کفش‌ هایی با جزئیات هنری از جمله نقاشی‌ ها، برش‌ های خاص یا دوخت‌ های متفاوت، می‌ توانند به کفش‌ های شما زیبایی و منحصربه‌ فردی بیافزایند.

کفش پاشنه بلند طلایی

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند

کفش طلایی

کفش مجلسی پاشنه بلند

کفش مجلسی پاشنه دار

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی طلایی دخترانه

کفش مجلسی طلایی

21 دیدگاه

  1. اینا رو چرا همش نشون میدیم مثلاً که چی????

  2. اینا رو چرا همش نشون میدیم مثلاً که چی????

  3. خيلی خيلي خوشگلن ????????????????????????????????????????❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  4. خيلی خيلي خوشگلت ????????????????????????????????????????❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  5. خیلی زیبا هستن،من پاشنه بلند پوش کاملا حرفه ای هستم،اما این رنگ به پوست کاملا سفید میاد،من کل روزمو چه در محیط کار چه مراسمات کلا همین سبگی می پوشم اما با رنگهای تیره بیشتر

  6. بی نظیر و عاااااالییییی، پرفکت بیست ، عالی بودن بی‌نظیر و خوشگل????????

  7. یکی ازیکی زیباتر،خیلی قشنگن

  8. همه زیبا❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    1. خیلی زشت پسندی????????????????????

    2. زیبا ترین کفش هایی که توعمرم دیدم

      1. زشت‌ترین کفش های دنیا تابحال عمرم دیده بودم ????????????????

  9. خیلی خوشگلن از اینا تو بازار نیست

  10. من کفش مدل ۵ که ساده و در عین حال زیبا باشه رو دوست دارم

  11. چه طوری می تونیم بخریم ؟

  12. مریم اسماعیل پور گفت:

    با مدل ۳و۷ موافق هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *