لوازم آرایشی فیک بخریم یا اصل

لوازم آرایشی فیک یا اصل ، مسئله این است، حتما توی خرید دقت کنید.

چیزی که در بازارهای فروش فعلی زیاد شده جنس فیک و بی کیفیت است این موضوع وقتی نگران کننده می شود که این اجناس و محصولات با پوست وسلامت ما در ارتباط باشند، لوازم آرایش فیک با قیمت های پایین باعث آسیب به سلامت پوست ما می شود، ما در بانو زی به شما کمک میکنیم تا با تعدادی از ترفندهای تشخیص جنس فیک و اورجینال اشنا شوید.

خرید لوازم آرایشی اصل از فروشگاه معتبر:

این یک امر بدیهی است ولی نکته قابل توجه ای ست که حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید، برای خرید پرس و جو کنید سایت های معتبر بررسی کنید و از آنها خرید کنید، یکسری از فروشگاه ها حتی خودشان هم اطلاع ندارن که جنس فیک میفروشند، قیمت بالا تضمین کیفیت نیست، پس حتما به این مسئله توجه کنید.

توجه به بسته بندی در هنگام خرید لوازم آرایشی اصل:

توجه به بسته بندی، فونت، سایز و وزن جنس خیلی مهم است، یکسری از بسته بندی ها بخاطر ساخت بد آنها کاملا قابل تشخیص است ولی یکسری واقعا شبیه به بسته بندی اورجینال هستند و تشخیص آن سخت است یکی از بهترین راه های تشخیص این موضوع مراجعه به وب سایت محصول و بررسی با جنسی که در دست دارید.

مشاهده بارکد محصول در هنگام خرید لوازم آرایشی اصل :

اگر جنس تقلبی باشد امکان دارد کد محصول با کد کشور سازنده یکی نباشد لوازم آرایشی فیک اصولا بارکد ندارند، همچنین اجناس اصل معمولا سازنده اطلاعات کافی از نوع محصول ، مواد بکار برده در محصول را به مشتری میدهد ولی در بسته بندی های فیک این اطلاعات نیست یا کم است.

توجه به رنگ ها در خرید :

محصولات رنگی مثل سایه، رژلب، رژگونه و… . در محصولات فیک اصلا از رنگ هایی که اجناس اورجینال استفاده میکنند استفاده نمی شود پس باز هم بهترین روش تشخیص مراجعه به وب سایت شرکت سازنده است.

مواد تشکیل دهنده:

اگر محصول مات است پس نباید درخشش عجیب و غریب داشته باشد کرم نباید ناخالصی داشته باشد رژ لب فیک از رژ لب اورجینال جذابیت کمتری دارد، ریمل اورجینال بوی مطبوع و ملایمی دارد ولی ریمل فیک معمولا بوی بدی دارد.

برس و اسفنج:

حتی اگه بسته بندی واقعا شبیه به اصل آن باشد با بررسی برس و اسفنج به اصل یا فیک بودن آن پی میبرید.

توجه کنید حتما هنگام خرید محصولات تست کنید ریمل اورجینال نباید ریزش داشته باشد، رژلب باید یکنواخت باشد، سایه نباید لکه دار شود.

تجربیات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *