مدل آرایش چشم شب یلدا 1401

مدل آرایش چشم شب یلدا 1401

در آستانه شب یلدا هستیم و خیلی ها میخواهند عکس های یلدایی بگیرند. امروز با شما هستیم در آموزش آرایش چشم شب یلدا پس باما همراه باشید.

مدلهایی که امروز میخواهیم برای شما نشان دهیم قطعا در آتلیه های عکاسی برای شب یلدا خیلی به کارتون میاد. حتما از میکاپ کارتون بخواین تا این دیزاین هارو برای چشم شما اجرا کند.

به این نکات حتما دقت کنید:

سعی کنید از اکلیل کمتر استفاده کنید تا نور فلاش در عکاسی باعث رفله نشود .

از زنگ های براق استفاده نکنید. مات بودن رنگ باعث جذابیت بیشتر شما در عکس هایتان خواهد شد.

در صورتی که فقط برای میهمانی از این میکاپ میخواهید استفاده کنید، هر مدل که دوست داشته باشید میکاپ کار میتواند شمارا آرایش کند .

چگونه خودتان آرایش شب یلدا انجام دهید:

برای شروع ابتدا نیاز است تا انواع رنگ های سایه و مژه مصنوعی، کانسیلر، خط چشم ، ریمل و…. داشته باشید. آرایش کردن باعث زیبایی و جذابیت چهره شما خواهد شد و در روحیه شما تاثیر زیادی دارد.

استفاده از کانسیلر برای آرایش شب یلدا

قبل از اینکه از کرم پودر بخواهید استفاده کنید، سعی کنید برای دور چشم خود کانسیلر بزنید. کانسیلر باعث خواهد شد تا آرایش شما در مدت زمان زیادی خراب نشود و به همان شکل اولیه خود باقی بماند.

استفاده از خط چشم

اگر برای روز میخواهید از خط چشم استفاده کنید، زیاد روی ان مانور ندهید و یک خط چشم نازک و ریمل بکشید. ولی اگر برای شب میخواهید این آرایش را انجام دهید، بهتر است تا خط چشم را پهن بکشیده تا در شب دیده شود.

ریمل اسنس صورتی

یکی از بهترین ریمل هایی که میتوانید از آن استفاده کنید و بسیار طرفدار دارد، ریمل اسنس صورتی است. سعی کنید پلک پایین را هم ریمل بزنید زیرا در زیبایی شما تاثیر بسیاری خواهد گذشت.

در زیر تعداد از مدل های آرایش چشم شب یلدا 1401 را میبینید:

مدل آرایش چشم شب یلدا 1401

مدل آرایش چشم شب یلدا 1401

مدل آرایش چشم شب یلدا 1401

آرایش چشم شب چله 1401

آرایش چشم مخصوص شب یلدا

مدل آرایش چشم شب یلدا 1401
مدل آرایش چشم شب یلدا 1401

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *