هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود + عکس و آموزش

هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود + عکس و آموزش

ما به این سوال که هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود را با تمام جزئیات پاسخ می دهیم!

ما همه چیزهایی را که باید در مورد هایلایت بدانید گرد هم آورده ایم، که یکی از روش های ترجیحی برای کسانی است که می خواهند رنگ موهای خود را روشن کنند! اگر در آینه نگاه می کنید و می گویید: “کاش رنگ موهایم کمی روشن تر بود”، هایلایت کردن موها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رله چیست و چگونه ساخته می شود؟ در این مقاله به تمام سوالات شما در مورد سوال و هایلایت پاسخ می دهیم.با ما همراه باشید در بانو زی .

هایلایت چیست؟

هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود
هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود + عکس و آموزش

هایلایت فرآیند روشن کردن چند تن بدون کاهش طبیعی بودن رنگ مو است. به لطف انتقال صاف بین رنگ خود مو و رنگ جدید، مو طبیعی به نظر می رسد. اگرچه از هایلایت برای زرد و براق کردن موهای قهوه ای استفاده می شود، اما در واقع برای هر رنگ مویی مناسب است. موها از 1 تن به 5-6 تن از رنگ خود روشن می شود و به طور طبیعی رنگ موی روشن تری به دست می آید.

انواع برجسته چیست؟

هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود

حال بیایید نگاهی دقیق تر به انواع برجسته ها بیندازیم…

هایلایت کلاسیک: در هایلایت کلاسیک ، موها تا چند درجه از رنگ خودش روشن می شود. به طور کلی، رنگ پایین لمس نمی شود و یک انتقال طبیعی بین آنها فراهم می شود.

رنگ موی کلزای: رنگ موی کلزای نیز نوعی هایلایت است. رنگ با انتخاب تافت های نازک از نقاط خاصی از مو روشن می شود. بنابراین، هنگامی که این تن های روشن تر با رنگ طبیعی مو مخلوط می شوند، رنگ روشن و روشن تری به دست می آید.

هایلایت بالیاژ: در واقع نوعی برجسته سازی است. به انتهای موها اعمال می شود.

امبره: مدل موی آمبره، از طرف دیگر، رنگ زدایی موها است که از قسمت انتهایی آن شروع می شود و به صورت شیب دار شروع می شود.

همچنین بخوانید:

معرفی شامپو ضد ریزش مو

کیف آرایش شما سلامت شما را تهدید میکند

آرایش نامزدی در خانه به سادگی آب خوردن + آموزش

راهکارهایی برای جلوگیری از مالیده نشدن رژلب به ماسک

چگونه با توجه به فرم صورت آرایش کنیم؟

آرایش مخصوص ولنتاین 2023

نکات مهم آرایشی برای چشم های فندقی + آموزش

هایلایت پایین مو چیست؟

اگر رنگ بسیار روشن‌تری نسبت به رنگ موی موجود در نظر گرفته شود، می‌توان از هایلایت عمیق استفاده کرد. در حالی که ریشه مو در هایلایت کلاسیک رنگ نمی شود، می توان ریشه ها را با رنگ روشن تری رنگ کرد تا به طور کلی ظاهری طبیعی داشته باشد. با این روش که به آن شکستن ریشه مو نیز می گویند، طبیعی بودن را هدف قرار می دهند که ریشه ها را به نحوی که مناسب آنها رنگ می کنند، حتی اگر رنگ مو بسیار روشن باشد.

چگونه نکات برجسته ایجاد کنیم؟

هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود

اول از همه، پس از تصمیم گیری در مورد تن که مو روشن می شود، مو به قطعات نازک تقسیم می شود. کرپ معمولاً در قسمت پایینی مو اعمال می شود تا به یک انتقال طبیعی در ریشه ها برسد.

سپس بر روی موهای باقیمانده از یک بازکن مو استفاده می شود و این فرایند به نام دستبندی روی تمام موها اعمال می گردد.

پس از چند دقیقه انتظار ، و باز شدن مو ها باید ان ها را شست.

معمولاً در این مرحله، برای رسیدن به رنگ خاکستری، می توان تونر را روی موها نیز اعمال کرد.

هایلایت برای کدام نوع مو مناسب است؟

اگر می‌پرسید چه کسی برای رنگ موی هایلایت مناسب است، پاسخ این است: به همه می‌آید! هایلایت در واقع یک فرآیند حذف موهای زائد طبیعی است. موها به طور ناگهانی زرد نمی شوند، فقط کمی از تن رنگی قبلی خود روشن تر خواهند شد. به همین دلیل است که می توانید هایلایت داشته باشید، چه موهایتان سبزه یا بلوند باشد.

تفاوت بین هایلایت و بالایاژ چیست؟

یکی از کنجکاوترین موضوعات این است که ” تفاوت هایلایت و بالیاژ چیست؟ برای پاسخ اجمالی به این سوال، در حالی که هایلایت یک فرآیند روشن کننده است که برای کل مو اعمال می شود، بالیاژ به میزان کمتری روی طول و انتهای مو اعمال می شود.

مراقبت از هایلایت مو :

هایلایت مو چیست؟ چگونه انجام می شود

مراقبت از موهای برجسته در واقع یک موضوع بسیار مهم است. ممکن است مقداری ساییدگی وجود داشته باشد زیرا موها با بازکن مو درمان می شوند. برای این منظور باید از شامپو، نرم کننده و ماسک مو برای موهای بلند استفاده کنید. به این ترتیب می توانید از ساییدگی موهای خود جلوگیری کنید و موهای خود را درخشان، درخشان و سالم نشان دهید.

جدای از این، می توانید با استفاده از شامپوی بنفش 1 تا 2 بار در هفته از رنگ های گرم ناخواسته در موهای خود جلوگیری کنید.

رنگ پس زمینه هایلایت چگونه باید باشد؟

رنگ پس زمینه هایلایت ممکن است بسته به تنی که مو به آن روشن می شود متفاوت باشد. اگر قرار است مو تا 1 تا 6 تن روشن شود، می توان رنگ پس زمینه طبیعی مو را حفظ کرد. با این حال، اگر هدف زرد شدن بیشتر مو در فرآیند هایلایت است، می توان یک رنگ پایه را برای رسیدن به هارمونی طبیعی انتخاب کرد و می توان هایلایت عمیق انجام داد.

آیا هایلایت موهای سفید را می پوشاند؟

هایلایت برای کسانی که نمی خواهند کل موهای خود را برای پوشاندن موهای سفید رنگ کنند گزینه بسیار خوبی است. از آنجایی که موها با رنگ طبیعی روشن می شوند، در این بین موهای سفید می توانند از بین بروند و ظاهر طبیعی تری داشته باشند.

مدل های هایلایت مو

هایلایت مو

هایلایت مو

هایلایت مو

هایلایت مو
هایلایت مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *