کانتور بینی چیست و چگونه انجام می شود؟

کوچک کردن بینی با استفاده از کانتور + آموزش کامل

بهترین بخش آرایش این است که هر زمان که بخواهیم می توانیم صورت و چشم های خود را فرم دهیم. به لطف آرایش، می‌توانیم عیوبی را که آزارمان می‌دهند، بپوشانیم، بینی بزرگ‌مان را کوچک‌تر، چشم‌های کوچکمان را بزرگ‌تر کنیم و گونه‌های پرشده‌مان را برجسته‌تر کنیم. صرف نظر از هدفمان، وقتی مراحل درست را دنبال می کنیم، در پایان گریم به تصویر رویاهایمان می رسیم. عالی نیست؟

همچنین می‌توانیم از این امتیاز آرایش استفاده کنیم تا بینی را بلندتر نشان دهیم یا شکلی کوچک‌تر و رو به بالا به آن بدهیم. اگرچه ممکن است از بیرون دشوار به نظر برسد، اما می توان به راحتی با خطوط شکل بینی را تغییر داد. اگر از موقعیت بینی خود ناراحت هستید و به این فکر می کنید که چگونه بینی خود را کانتور کنید، می توانید مراحلی را که به زودی در مورد آن صحبت خواهیم کرد را دنبال کنید. بدین ترتیب می توانید بدون نیاز به عمل زیبایی به خط بینی مورد نظر خود برسید!در بانو زی با ما همراه باشید.

کوچک کردن بینی با استفاده از کانتور + آموزش کامل

کانتور بینی چیست؟

Contour یک نرم افزار آرایشی است که به شما امکان می دهد صورت را به اندازه ای که می خواهید اندازه کنید. با استفاده از کانتور، می توانید نقاطی را که می خواهید روی صورت خود تأکید کنید، به فرم روشن تری درآورید و آنها را برجسته کنید. همچنین می توانید قسمت هایی را که فکر می کنید ناقص هستند و می خواهید در پس زمینه بمانند سایه بزنید. در اینجا کانتور بینی این فرصت را به شما می دهد تا به این اثر در ناحیه بینی برسید. به لطف کاربرد کانتور، می‌توان بینی را کوچک‌تر، نازک‌تر کرد و حالتی رو به بالا را با آرایش ایجاد کرد.

آنچه باید قبل از شروع آرایش کانتور بینی بدانید

کاری که باید برای کوچک کردن، نازک کردن یا بزرگ کردن بینی خود با شارژ کردن انجام دهید در واقع بسیار ساده است. نکته مهم در اینجا درک منطق تجارت و استفاده از محصولات مناسب است. پس از آن می توانید در مدت زمان کوتاهی به شکل بینی که می خواهید برسید.

اولین کاری که برای موفقیت در مرحله کانتور باید انجام دهید، تشخیص شکل بینی است. برای این منظور توصیه می کنیم ابتدا بینی خود را با ایستادن در مقابل آینه معاینه کنید. چه چیزی شما را آزار می دهد، کدام مناطق بهتر است در پس زمینه باقی بمانند. شما باید در مورد آنها تصمیم بگیرید.

ما در یک لحظه در مورد مراحل کانتور برای انواع مختلف بینی صحبت خواهیم کرد. اما ابتدا اجازه دهید به طور کلی توضیح دهیم. یعنی در کانتور بینی همیشه با همین منطق پیش می رویم. برای قسمت انتهایی که شبیه کمربند، استخوان یا توپ است، سایه می زنیم. بنابراین به این ترتیب ما عیوب را پنهان می کنیم. نور را به جاهایی که می خواهیم نگاه را جمع کنیم اعمال می کنیم.

موادی که برای آرایش کانتور بینی

موادی که برای آرایش کانتور بینی نیاز دارید چیست؟

برای اینکه آرایش کانتور را بدون عیب و نقص انجام دهید، به محصولات کانتور نیاز دارید که بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

ابتدا توصیه میکنیم از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید.

اگر در کانتورینگ موفق هستید، می توانید محصولاتی را به صورت پودر انتخاب کنید. در این مرحله، NYX Cosmetics Highlight & Contour Pro Palette به شما کمک خواهد کرد. هنگام استفاده از این محصول می توانید از برس آرایشی NYX Cosmetics Holographic Halo Precision Highlighting Brush استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد که به لطف مقیاس رنگ آن از روشن به تیره، اندازه صورت خود را به دلخواه تغییر دهید . اگر به دنبال محصولی کرمی تر هستید، پالت NYX Cosmetics Highlight & Contour Cream Pro برای شما مناسب است.

اگر از اشتباه کردن در مرحله کانتور می ترسید، می توانید کانتور مداد NYX Cosmetics Wonder Stick را انتخاب کنید که تجربه کاربردی و بسیار آسانی را در اختیار شما قرار می دهد . به لطف این محصول که یک طرف آن دارای کانتور مات و در طرف دیگر یک روشن کننده درخشان است، می توانید در مدت زمان کوتاهی به یک حالت عالی برسید.

اگر متوجه شدید که در کیف آرایش خود محصولی برای کانتور ندارید، می توانید با یک کانسیلر روز را نجات دهید. برای راهنمایی در مورد برنامه کانسیلر، می توانید راهنمای ویژه ما را بررسی کنید.

چگونه بینی را کانتور کنیم؟

اگر فرم بینی خود را مشخص کرده اید و در مورد نتیجه ای که می خواهید به دست آورید تصمیم گرفته اید، می توانید مراحل زیر را در این مسیر دنبال کنید.

کانتور بینی قوس دار ایجاد کنیم
کوچک کردن بینی با استفاده از کانتور

چگونه کانتور بینی قوس دار ایجاد کنیم؟

اگر بینی استخوانی و قوس دار دارید، باید ناحیه استخوانی را با خطوطی پنهان کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

باید قوس بینی را سایه بزنید. برای این کار باید از رنگ های تیره پالت کانتور استفاده کنید. شما می توانید 2 تن بالاتر از پوست خود بروید. به این ترتیب می توانید تصویر استخوانی را بپوشانید و توجه را از آن نقطه منحرف کنید.

شما باید روشن کننده را تا جایی که قوس شروع می شود اعمال کنید. اما باید مطمئن شوید که هیچ هایلایتری روی استخوان وجود ندارد. اگر این کار را انجام دهید، به نظر می رسد که بینی شما اصلاً کمربند ندارد.

اگر نوک بینی شما به دلیل کمربند کمی به سمت جلو خم شده است، می توانید از قسمت پایین به سمت بالا، از تیره به روشن آرایش کانتور بزنید. این باعث می شود که بینی بیشتر به سمت بالا به نظر برسد.

برای کوچک کردن بینی با استفاده از کانتور چه باید کرد؟

آرایش کوچک کننده بینی موضوعی است که همه در مورد آن کنجکاو هستند. خوشبختانه با مواد و تکنیک مناسب آرایش کوچک کننده بینی می توان بینی ریز داشت!

اولین قدم برای کوچک کردن بینی، سایز کردن استخوان بینی است. برای این کار ابتدا باید یک کانتور روی استخوان بینی و نوک بینی با رنگی 2 درجه روشن تر از پوست خود بزنید.

کافی است از رنگ تیره برای کادربندی کناره های بینی و ناحیه مثلثی شکل در نوک آن استفاده کنید. در این مرحله از آنجایی که باید در یک خط نازک حرکت کنید، استفاده از یک محصول مدادی شکل می تواند کار شما را آسان کند.

در مرحله آخر می توانید با زدن هایلایتر به نوک بینی به بینی کوچک خود حالتی رو به بالا بدهید.

برای بزرگ جلوه دادن بینی چه باید کرد؟

شاید عجیب به نظر برسد، اما بله، کسانی هستند که می خواهند با کانتور بینی خود را بزرگتر نشان دهند!

اگر می خواهید توجه را به بینی خود جلب کنید و آن را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید، باید خط بینی خود را با یک محصول شفاف و درخشان مشخص کنید.

هنگامی که توجه خود را روی این نقاطی که بینی با صورت تلاقی می کند متمرکز می کنید، می توانید بینی بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد.

برای نازک نشان دادن بینی چه باید کرد؟

اگر بال های بینی شما پهن است، می توانید با آرایش نازک کننده بینی، بینی ظریف تری داشته باشید.

برای این کار ابتدا باید بال های بینی را با رنگ های تیره سایه بزنید.

اگر نقاطی روی بینی شما وجود دارد که شبیه یک خط ضخیم به نظر می رسد، می توانید یک خط نازک روی آن قسمت هایی با خطوط تیره اعمال کنید. پس از آن، می توانید با پراکندگی کمی خط به اثر دلخواه برسید.

بلندتر نشان دادن ، می‌توانید از نقطه‌ای که استخوان بینی با چشم‌ها می‌آید، یک خط رو به پایین اعمال کنید.

 نمایان شدن دماغ با آرایش
کوچک کردن بینی با استفاده از کانتور

برای نمایان شدن بینی چه باید کرد؟

  • اینکه بینی را به سمت بالا نشان دهید، باید در یک ناحیه کوچک با پشتکار کار کنید.
  • ابتدا باید قسمت پایینی نوک بینی را با رنگ های تیره سایه بزنید.
  • سپس، همانطور که به سمت بالا حرکت می کنید، باید یک انتقال صاف به رنگ های روشن انجام دهید.
  • در مرحله آخر، می توانید با استفاده از یک روشن کننده درخشان روی نوک بینی، بینی رو به بالا داشته باشید.

نکات مهم دیگری که در آرایش کانتور بینی باید در نظر گرفت

هنگام اعمال کانتور دو چیز وجود دارد که نباید فراموش کنید. ابتدا، حتما هایلایتر را روی نقاطی که می خواهید دور از دید قرار دهید بزنید. دومی؛ چنان آرایش کن که هیچکس نفهمد که این آرایش است و این حالت طبیعی بینی شماست.

اگر می خواهید آرایش کانتور شما بی عیب و نقص به نظر برسد، باید مراحل آرایش پوست را با دقت کامل انجام دهید. شما باید پوست خود را با فونداسیون ، کانسیلر و پودر مناسب صاف کنید. برای حمایت در این مرحله، می‌توانید راهنمای انتخاب فونداسیون ما را بخوانید که  چهره‌ای جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قبل از شروع آرایش، حتما باید از مقداری آرایش استفاده کنید. مرحله آخر باید از محصولات فیکس کننده آرایش کمک بگیرید . در غیر این صورت ممکن است آرایش کانتور شما در طول روز جاری شود. در این صورت، بینی شما می تواند شکلی به خود بگیرد که هرگز نمی خواستید.

پس از استفاده از محصولات کانتور روی پوست خود، باید آن را به خوبی پخش کنید. کانتور باقی مانده به عنوان یک خط منجر به یک ظاهر مصنوعی می شود.

استفاده از برس نازک

می توانید از یک برس نازک در مناطقی که با خطوط ریز جلو می روید استفاده کنید. در این مرحله، اگر با حرکات بافر نور تمرین کنید، می توانید به حالت طبیعی تری برسید.

می توانید از یک برس ترکیبی در نقطه ای که کانتورها و محصولات نورپردازی به هم می رسند کمک بگیرید. هایلایتر و خطوطی که کمی با یکدیگر مخلوط می شوند بسیار طبیعی تر به نظر می رسند.

آرایش یک مراسم بسیار خاص است که می تواند حالت رویاهایتان را برای شما به ارمغان بیاورد. وقتی تکنیک های درست را به کار می گیرید، اختراع مجدد خود آسان است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه می خواهید. پس از آن، می توانید آزادانه پوست خود را شکل دهید و روحیه هنری خود را آشکار کنید.

امروز در بانو زی به کوچک کردن بینی با استفاده از کانتور اشاره کردیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *