کیوت ترین و خاص ترین مدل های پله فانتزی و بامزه

پله فانتزی و بامزه: این پله ها معمولاً به عنوان شیوه‌ای از هنر دکوراسیونی برای تزئین خانه‌ها، اتاق کودکان، و حتی فضاهای کاری استفاده می‌شوند. این مدل‌ها با طراحی‌ها و رنگ‌های مختلف، برای هر سلیقه‌ای چیزی دارند.

برخی از مدل‌های پله فانتزی و بامزه:

۱. پله‌های رنگارنگ الهام گرفته از دنیای انیمیشن: این پله‌ها با الهام از کارتون‌ها و انیمیشن‌های محبوب، با تصاویری از شخصیت‌های معروف و صحنه‌های جذاب تزئین می‌شوند. مثلاً، پله‌هایی با موضوع دنیای دزدان دریایی، هری پاتر، یا دیزنی.

۲. پله‌های مدل حیوانات و پرندگان: این نوع پله‌ها با طراحی‌هایی از حیوانات مختلف مانند خرس، گربه، پنگوئن، یا حتی دایناسورها تزئین می‌شوند که می‌تواند برای کودکان و حتی بزرگسالان جالب باشد.

۳. پله‌های ابریشم و رنگارنگ: این پله‌ها با استفاده از رنگ‌های روشن و شاد، همراه با الگوها و طرح‌های گل و بلور، یک احساس زندگی و شادابی به فضای مورد نظر می‌بخشند.

۴. پله‌های رویایی با الماسه‌ها و برلیان‌ها: این نوع پله‌ها با استفاده از جواهرات مصنوعی یا سنگ‌های زینتی مختلف مانند الماسها و برلیان‌ها تزئین می‌شوند که به آن‌ها زیبایی و درخشندگی خاصی می‌بخشد.

۵. پله‌های با طراحی‌های خلاقانه و جالب: این نوع پله‌ها ممکن است با طراحی‌های خاص و جذابی طراحی شوند. مثلاً پله‌هایی با طرح لگو، موزاییک‌های هنری، یا حتی پله‌هایی با شکل‌ها و الگوهای هنری فراوان.

به علاوه، شما می‌توانید با ترکیب این ایده‌ها یا ابتکار خود، پله های فانتزی و بامزه‌ای را طراحی کنید که به سلیقه بیشتر می‌پردازد. پس برای دیدن این مدل های زیبا با ما در بانو زی همراه باشید.

پله فانتزی و بامزه طرحح توت فرنگی

پله فانتزی و بامزه طرح لیمو

پله فانتزی و بامزه با طرح هندوانه

پله فانتزی و بامزه باطرح زیبا

پله فانتزی و بامزه با طرح گل افتاب گردان

پله فانتزی و بامزه با طرح زیبا

پله فانتزی و بامزه با طرح و رنگ سبز

پله فانتزی و بامزه با طرح آناناس

پله فانتزی و بامزه با طرح شگفت انگیز

پله فانتزی و بامزه با طرح گل

15 دیدگاه

  1. زیباست
    اما اصراف شده
    پولشو بدین من دندونامو درست کنم

    1. زینب جعفریان 😍 گفت:

      مگه تو پول دادی؟؟

  2. با تفسير خود از كتاب ديوان قصايد تمامي عكس خلاقيت نامناسب سن بلوغ آدم است

  3. مهوش حبیبی دبیر باز نشسته گفت:

    بسیار زیبا وهنرمندانه بود خداوند پولش را برسونه ما هم دبیران بازنشسته بتوانیم زندگیمان را زیبا کنیم امین

    1. اين دنیا مسافرخانه است و مقصد انسان رسیدن به سعادت ابدی است هیچ کس، مسافرخانه را زیبا سازی نمی کند دکور نمی چیند فقط در حد چند روز زندگی از آنجا استفاده می کند تا به مقصد سفر کند

      1. در چند روز دنیوی شاید بشه هزاران روز ، خداوند خودش این دنیا رو با دریا گل شکوفه کوه رنگین کمان و…آراسته اون وقت شما اینطور میگی لطفا تفسیر اشتباه از احادیث یا روایات نفرمایید

        1. خیلی کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
          هست

      2. سلام درست دنیا مسافر خونه است ولی زندگی اوهان با دنیا مافرق میکند زندگی اونها ۱۰۰ روزهاش میارزه به به یکسال ما گربه دست به گوشت نمیرسه عه عه بو میده

      3. عالی بود فرمایشات شما

        1. خیلی خوشگل از کجا بخرم

    2. فقط اون پله ای که میری بالا میرسه به پنچره 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *