زیباترین و جذاب ترین مدل های گوشواره دخترانه طرح خورشید

گوشواره دخترانه طرح خورشید: مدل‌های گوشواره خورشید می‌توانند ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند و به دوام و شیوهٔ طراحی آنها بستگی دارد.

ما در مجله بانو زی زیباترین و جذاب ترین مدل های گوشواره دخترانه طرح خورشید را برای شما آوردیم.

گوشواره دخترانه طرح خورشید:

گوشواره با دایره متمایل شد به شکل خورشید: این نوع گوشواره دارای یک دایره که به صورت متمایل به نظر می‌آید. و در وسط آن یک مرکز با نقاط شعاعی می‌باشد که به صورت خورشید تزئین شد است.

مدل های گوشواره با چهارپر شکل خورشید: این مدل گوشواره دارای یک مرکز مشخص است .که شعاع‌هایی به چهار سمت مختلف دارد، شبیه خورشید. این مدل معمولاً با الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر زیبا شد است.

گوشواره خورشید در اندازه‌ها و شکل‌های متنوع: برخی از مدل‌های گوشواره با طرح خورشید به شکل گل‌هایی می‌باشند. که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف موجودند، بسته به سلیقهٔ شما می‌توانید بین آنها انتخاب کنید.

گوشواره با حلقه و خورشید در وسط: در این مدل، یک حلقه گرد با خورشید در وسط طراحی شد است. که به شکلی بسیار زیبا و شیک به نظر می‌آید.

گوشواره با طرح خورشید و زنجیره‌های متصل به آن: این نوع گوشواره دارای طرحی با زنجیره‌هایی می‌باشد. که به خورشید متصل هستند، این طرح به گوشواره شما جلوه ویژه‌ای می‌بخشد.

گوشواره با طرح خورشید و استفاده از سنگ‌های رنگی: در این مدل گوشواره، خورشید با استفاده از سنگ‌های رنگی مختلف زیبا و جذاب شد است که به آن زیبایی و شکوه بیشتری می‌بخشد.

 گوشواره دخترانه طرح خورشید

 گوشواره دخترانه طرح خورشید زیبا

 گوشواره دخترانه طرح خورشید خاص

 گوشواره دخترانه طرح خورشید کیوت

 گوشواره دخترانه طرح خورشید فانتزی

 گوشواره دخترانه طرح خورشید مدرن

 گوشواره دخترانه طرح خورشید حلقه ای

 گوشواره دخترانه طرح خورشید بزرگ

 گوشواره دخترانه طرح خورشید ترند

 گوشواره دخترانه طرح خورشید مینیمال

 گوشواره دخترانه طرح خورشید بلند

 گوشواره دخترانه طرح خورشید مینیمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *