آموزش برجسته کردن لب ها در خانه

بسیاری از بانوان ترجیح می‌ دهند در کنار خرید رژ برای زیبا کردن لب ها با استفاده از روش های طبیعی بتوانند این بخش از صورت خود را برجسته و زیبا نشان دهند. همانگونه که می دانید یکی از جذاب ترین قسمت های بدن، لب ها به شمار می روند. بسیاری از بانوان تمایل دارند که این بخش از صورت خود را برجسته تر نشان داده تا بتواند زیبایی های آن را دو چندان کنند. خوشبختانه در کنار این که می توانید با خرید رژ و سایر لوازم آرایشی، زیبایی خاصی به لب های خود بخشید، امروزه ترفند های زیبایی نیز در دسترس شما قرار دارند تا بدون مراجعه به یک مرکز زیبایی و صرف هزینه این بخش از صورت خود را برجسته تر نشان دهید.

با توجه به اینکه برجسته کردن لب ها یکی از مهمترین راهکارها برای زیباتر نشان دادن صورت است، درصد بسیار زیادی از بانوان به دنبال بازسازی لب و تقویت آن ها با روش های ساده و ایمن هستند. با ما همراه باشید تا به شما چند روش برای برجسته کردن لب ها در خانه ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
برجسته کردن لب ها با دارچین

برجسته کردن لب ها با دارچین

شاید برای شما جالب باشد که دارچین علاوه بر خواص خوراکی که دارد، می تواند یک عامل تحریک کننده نیز باشد. فرمولاسیون ترکیبات دارچین به شکلی است که می تواند لب های شما را نرم تر کرده و با افزایش جریان خون به این عمل کمک فراوان کند. همانگونه که می دانید هر اندازه که بتوانید جریان خون را با سرعت بیشتری در بخش های مختلف بدن داشته باشید، می ‌توانید آنجا را برجسته ‌تر نشان دهید. به همین علت استفاده از دارچین در این شرایط می تواند اثرگذاری ایده آلی داشته باشد. اگر دارای لب های نازک هستید و قصد خرید رژ را ندارید، می توانید از دارچین استفاده کرده و بدون انجام عمل های زیبایی و پرداخت هزینه های زیاد به خواسته خود دست پیدا کنید.

مخلوط دارچین و وازلین

علاوه بر این که به تنهایی از طریق دارچین می توانید لب های خود را برجسته تر نشان دهید، مخلوط کردن آن با مقداری وازلین نیز به بهترین شکل می تواند لب های شما را برجسته تر نشان دهد. وازلین به عنوان یک ماده که دارای خواص تسکین دهنده و مرطوب کننده است در این زمینه به خوبی می‌تواند با دارچین واکنش نشان داده و تحریک پذیری و سوزشی که ممکن است از دارچین برای شما ایجاد شود را از بین می برد. برای انجام دادن این روش می‌توانید یک قاشق دارچین را با مقداری وازلین مخلوط کرده و پس از قرار دادن بر روی لب ها به صورت دورانی ماساژ دهید.

برجسته کردن لب ها با عسل

جالب است بدانید که افراد بسیار زیادی در هالیوود برای برجسته سازی لب های خود از موم عسل استفاده می‌ کنند. این روش بسیار طبیعی و ارزان قیمت به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک لایه نازک به خوبی بتوانید لب های خود را زیباتر نشان داده و آن ها را برجسته تر از قبل کنید. بدون تردید عسل با توجه به خواص بسیار زیادی که برای پوست دارد می‌تواند به عنوان یک گزینه ایده‌آل جهت برجسته کردن لب های شما انتخاب شود.

برجسته کردن دائمی لب با لیوان

بسیاری از افراد علاوه بر خرید رژ برای زیباتر کردن لب ها به دنبال روش های خانگی و طبیعی هستند. یکی از بهترین روش ها برای اینکه بتوانید به صورت دائمی لب های خود را برجسته کنید استفاده از لیوان است. به سادگی می توانید از این روش استفاده کرده و لب های خود را به زیباترین شکل ممکن درآورید. فراموش نکنید که اگر راهکار موجود را به صورت اصولی طی نکنید ممکن است به لب های خود آسیب وارد کنید. برای انجام این کار بهتر است در چند هفته متوالی این عمل را انجام داده تا بتوانید نتیجه بهتری به دست آورید.

برای طی کردن مراحل این کار با استفاده از یک لیوان شیشه ای کوچک و خرید رژ لب به خوبی می توانید به خواسته خود دست پیدا کنید. بر روی لیوان تعبیه شده مقداری مرطوب کننده، رژ لب یا بوم لب قرار داده و آن را بر روی لب های خود قرار دهید. دهانه لیوان را روی لب های خود گذاشته و سپس هوا را از لیوان مکش کنید.

در این هنگام با بستن لب ها به گونه ای که بتوانید روی دهان خود لیوان شیشه ای را محکم نگه دارید، مکش نمایید.

لیوان را به مدت ۲ ثانیه نگه داشته و سپس آن را رها کنید. برای هفته اول این عمل را به صورت روزانه انجام دهید.

اگر دارای لب های خشک یا ترک خورده هستید این روش نمی تواند برای شما موثر باشد. علاوه بر این که چنانچه در حین انجام این عمل احساس درد شدید دارید یا دچار کبودی شدید، بهتر است که این فرآیند را متوقف کنید.

برجسته کردن لب با ویتامین E

یکی دیگر از روش هایی که می توانید در خانه اقدام به برجسته کردن لب ها از طریق آن کنید، مصرف ویتامین E خواهد بود. برای حجم دادن به لب های خود می توانید ویتامین e را خریداری کرده و به لب های خود مایع درون آن را بمالید. با وجود اینکه این روش نمی تواند در مقایسه با روش ‌های دیگر تضمینی باشد، ولی برای بسیاری از بانوان اثرگذاری خاصی خواهد داشت.

برجسته کردن لب ها با رژ لب

راهنمای خرید رژ لب

بدون تردید در کنار تمام راهکارهایی که شما با استفاده از آن ها در خانه می توانید لب های خود را زیباتر و برجسته تر نشان دهید، خرید رژ نیز در این زمینه به شما کمک فراوان خواهد نمود. با این حال امروزه طیف گسترده ‌ای از رژ لب ها در بازار ارائه شده و شما باید برای خرید این محصول نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. با ما همراه باشید تا نکات مهم را در مورد خرید رژ لب به شما ارائه دهیم.

توجه به رنگ پوست

بدون تردید یکی از مهمترین نکات، هنگام خرید رژ لب با توجه به رنگ پوست خواهد بود. اگر دارای پوستی روشن و سفید هستید یا در گروه افراد سبزه و برنزه قرار دارید باید ترکیب مناسبی را انتخاب کرده تا بتوانید زیبایی خاصی به صورت خود بخشید.

اگر دارای پوست تیره و سبزه هستید، خرید رژ لب قهوه ای، طلایی، نارنجی، زرشکی و مشکی برای شما مناسب خواهد بود. افرادی که دارای پوست روشن یا سفید هستند، می ‌توانند از رژ لب کالباسی، بنفش کم رنگ، آلبالویی و صورتی استفاده کنند. علاوه بر این، خرید رژ لب هلویی برای این افراد می تواند زیبایی خاصی به همراه داشته باشد.

استفاده از رژ لب بر روی دستان

برای تست کردن رژ لب، مقداری از آن را بر روی پوست دست خود امتحان کنید. توصیه ما به شما این است که جهت خرید رژ لب، این روش را امتحان کرده تا از رنگ محصول خریداری شده اطمینان حاصل کرده تا متناسب با رنگ پوست شما باشد.

خرید با توجه به اندازه لب ها

با وجود اینکه این مسئله برای بسیاری از بانوان اهمیت ندارد، ولی هنگام خرید رژ لب باید به اندازه لب های خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. بدون تردید هر اندازه که لب های برجسته تر داشته باشید، رژ لب استفاده شده توسط شما نمایان تر خواهد بود. اگر دارای لب های نازک هستید، توصیه ما به شما خرید رژ لب مایع یا رژ لب براق است. با این وجود افرادی که دارای لب های برجسته هستند گزینه مورد نیاز آن ها را رژ لب با رنگ روشن خواهد بود.

رژ لب برای برجسته کردن لب ها

توجه به برند رژ لب

متاسفانه امروزه حتی در مترو و بسیاری از خیابان ها نیز افراد اقدام به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می کنند. همانگونه که می دانید خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید با حساسیت بسیار بالایی انجام پذیرد. با توجه به اینکه محصولات فیک و بی کیفیت ممکن است با ایجاد حساسیت، خارش، عفونت پوست و چشم و التهاب پوستی مشکلات فراوانی ایجاد کنند، سعی کنید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. به مانند سایر محصولات، برای خرید رژ لب نیز دقت کنید، که محصول خریداری شده توسط شما از یک برند معتبر بوده و فروشگاهی که قصد خرید آن را دارید باید یک فروشگاه شناخته شده باشد.

با توجه به نوع پوست

یکی از مواردی که متخصصین و فعالان در حوزه آرایش و بهداشت همواره به آن تاکید می کنند که نکته مهم، خرید لوازم آرایشی متناسب با نوع پوست خواهد بود. برای خرید رژ لب نیز این نکته را در نظر گرفته و محصول خریداری شده توسط شما متناسب با نوع پوستتان باشد.

اگر دارای لب های خشک هستید، می توانید روی به خرید رژ لب مایع یا رژ لب شاین بیاورید. این نوع رژ لب ها با رفع خشکی لب به خوبی می ‌توانند برای زیباسازی این بخش از صورت کمک حال شما باشند. با این حال اگر از افرادی به شمار می ‌روید که دارای پوست معمولی هستید، می توانید روی به خرید رژ لب جامد و رژ لب مایع بیاورید.

سخن پایانی

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم و می توانید با استفاده از آن ها جهت برجسته کردن لب ها در خانه اقدام کنید، نکات گفته شده برای خرید رژ لب را نیز به خوبی بررسی کنید و سعی کنید از یک برند معروف و یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی نیز با کیفیت بسیار بالا در دسترس شما قرار دارند. به مانند خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، در خرید رژ لب نیز حساسیت بالایی به خرج داده تا این بخش از صورت خود را با مشکلاتی عدیده مواجه نکنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *