روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو

روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو

همه ما قبول داریم که ابروها تاثیر زیادی بر وضعیت صورت دارند. از آنجایی که این وضعیت درک شد، ابرو های بیش از حد شکل و نازک به تاریخ پیوست. از آنجایی که کانتور ابروی طبیعی، پرپشت و پر از عواملی است که زیبایی طبیعی را آشکار می کند، ترجیح داده شده است.

اگر شما زنی آراسته هستید که به زیبایی علاقه دارید، ممکن است از خود بپرسید که برای پرپشت شدن ابروها چه کاری انجام دهید، چگونه یک خط ابرو کامل ایجاد کنید. در این مرحله، اگر در اسرع وقت به دنبال راهنمایی دقیق در مورد تکنیک های تقویت ابرو و روش های مراقبت هستید، می توانید این مقاله جامع را که برای شما آماده کرده ایم مرور کنید. بنابراین، شما می توانید ایده ای در مورد دستور العمل های طبیعی تقویت کننده ابرو، برنامه های میکروبلیدینگ ابرو و مراحل آرایش داشته باشید که ساده ترین راه برای دستیابی به یک کانتور ابرو عالی هستند.در بانو زی با ما باشید.

چگونه از ابروها برای حالت چاق مراقبت کنیم؟

مراقبت از ابرو دو مرحله اساسی دارد.

اولین مورد برای تغذیه و پرپشت شدن ابروها است. به این ترتیب ابروهای موجود بلند و تقویت می شوند. به لطف ریشه های تغذیه شده مو، ابروها ضخیم تر می شوند و ظاهر پوچی به حداقل می رسد.

مرحله دوم این است که اطمینان حاصل کنید که ابروها همیشه مرتب به نظر می رسند. برای ایجاد یک کانتور شاداب با پر کردن شکاف بین ابروهای شکل که قابل بسته شدن نیستند.

وقتی مراحل اولیه این دو مرحله را انجام دادید، می توانید ابروهایی داشته باشید که همیشه عالی به نظر می رسند و حالت چهره شما را تقویت می کنند. حالا بیایید ببینیم با هم در این نقاط چه کاری می توانید انجام دهید.

روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو
روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو

چگونه از ابروها در خانه مراقبت کنیم؟

مراقبت از ابرو و تقویت ابرو را می توان به راحتی در خانه با روش های طبیعی انجام داد. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

اول از همه، باید ابروهای خود را مرتباً کوتاه کنید. پس از تعیین فرم مناسب ابرو، می توانید با استفاده از موچین یا تیغ ابرو با کیفیت، ابروهای خود را فرم دهید. وقتی موهایی را که در فواصل زمانی معین رشد می کنند را بردارید، خواهید دید که حالت ابرو دائما حفظ می شود.

شما باید هر روز ابروهای خود را شانه کنید. در حالی که ابروها را شانه می کنید، فولیکول های مو را ماساژ می دهید، حتی اگر متوجه نباشید. به این ترتیب جریان خون تسریع می شود و ریشه ها بهتر تغذیه می شوند.

اگر به این فکر می کنید که چگونه ابروها را در خانه پرپشت تر کنید، می توانید پاسخ را در روغن های طبیعی و محصولات ارگانیک مختلف بیابید.

روغن های تقویت کننده ابرو چیست؟

خوشبختانه، بسیاری از مواد طبیعی مختلف وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان روغن ابرو استفاده کنید!

روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو
روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو

روغن بادام

روغن بادام شیرین در صدر فهرست روغن های رشد ابرو قرار دارد. این روغن را که به لطف محتوای مغذی آن فولیکول‌های مو را فعال می‌کند، می‌توانید هر شب قبل از رفتن به رختخواب روی خط ابرو بمالید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل محصولی است که اثرات معجزه آسایی هم در مراقبت از ابرو و هم برای مو دارد. می توانید مشاهده کنید که ابروهایتان که به طور منظم روی آن روغن نارگیل می زنید، به مرور زمان به فرمی بسیار روشن تر و پرتر می رسند.

روغن جورجیا

روغن جوجوبا باعث رشد سریع ابروها و جلوگیری از ریزش آنها می شود. به لطف روغن جوجوبا که هر روز به آرامی روی ابروهای خود ماساژ می دهید، می توانید در مدت زمان کوتاهی ابروهای کاملی داشته باشید.

روغن زیتون

روغن زیتون برای تقویت ابروهایی که به دلیل ضعف ریشه افتاده اند ایده آل است. می توانید صبح و عصر روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید.

روغن کرچک

روغن کرچک که به طور مرتب استفاده می شود ابروها را درخشان و تقویت می کند.

روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو
روش های مراقبت و بزرگ کردن ابرو

دستور العمل های درمانی متفاوتی که می توان در خانه برای بلند شدن و پرپشت شدن سریع ابروها درست کرد

علاوه بر مولکول های طبیعی که می توانید از آنها به عنوان روغن ابرو استفاده کنید، می توانید با موادی که همیشه در خانه هستند نیز از ابروهای خود مراقبت کنید.

می توانید از زرده تخم مرغ برای حمایت از ساختار کراتینه ابروها استفاده کنید. می‌توانید با زرده تخم‌مرغی که هم می‌زنید، ماسکی روی ابروهایتان درست کنید تا به حالت خامه‌ای درآید. پس از 15 دقیقه انتظار می توانید ابروهای خود را آبکشی کنید.

درمانی که از مخلوط سیر و عسل به دست می آورید نیز مراقبت های شدیدی از ابروهای شما می کند. یک حبه سیر را له کنید و با 1 قاشق چایخوری عسل و 1 قاشق چایخوری روغن بادام مخلوط کنید و بگذارید یک شب بماند. روز بعد، مخلوط را با یک سواب پنبه تمیز به ابروهای خود بمالید. بعد از مدتی می توانید آن را بشویید.

تکنیک استفاده از مو در ابروها چیست؟

هنگامی که فکر می کنید دستور العمل های سرم و ماسک طبیعی ابرو کافی نیست، می توانید به دنبال روش های مختلفی برای پرکردن ابروهای خود باشید. یکی از فرآیندهایی که در این مرحله با آن مواجه خواهید شد، تکنیک موی ابرو است. این روش که میکروبلیدینگ نیز نامیده می شود، یک کاربرد زیبایی شناختی است.

با استفاده از میکروبلیدینگ ابروها برای مدتی پرتر می شوند. در این اپلیکیشن تاتو مانند، شکاف های ابرو با خطوطی که شبیه موهای ظریف به نظر می رسد پر می شود. پس از مدتی، برنامه باید تکرار شود.

اما برای تاثیر تکنیک مو فرآیند پرکردن ابرو نیازی به مراجعه به سالن های زیبایی ندارید. با محصولات ابرو و تکنیک های آرایشی NYX Cosmetics که به زودی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، می توانید جلوه میکروبلیدینگ را به زندگی روزمره خود بیاورید !

همچنین بخوانید:

لمینت ابرو چیست؟

چگونه با آرایش ابرو را بزرگ کنیم؟

ممکن است برای شما تعجب آور باشد، اما محصولاتی که می توانید برای فرم دادن به ابروها با آرایش استفاده کنید، بسیار متنوع هستند. به این ترتیب می توانید در عرض چند دقیقه یک خط ابروی پرپشت، پرپشت و چشمگیر داشته باشید.

در اینجا راهی است که باید دنبال کنید:

ابتدا ابروهای خود را به درستی شانه کنید. سپس شروع به ایجاد شکل کنید.

به راحتی می توانید خطوط ابرو را با مداد ابرو ایجاد کنید. در این مرحله باید محصولی با نوک نرم انتخاب کنید تا ابروهایتان نشکند. شما می توانید جلوه ابریشمی مورد نظر خود را در سری مداد ابرو پودری NYX Cosmetics بیابید . برای شانه زدن ابروها می توانید از شانه پشت این محصول نیز استفاده کنید که در میان پالت رنگی پهن آن، شانه مناسب را پیدا کنید.

پس از تصمیم گیری در مورد شکل ابرو، در واقع بسیار آسان است. اما اگر در این مرحله برایتان سخت است و فکر می کنید در ایجاد کانتور با مشکل مواجه خواهید شد، می توانید از شابلون ابرو استفاده کنید.

پر کردن ابرو
مراقبت و بزرگ کردن ابرو

پرکردن ابرو

پس از تعیین کانتور، می توانید به مرحله پر کردن بروید. در این مرحله، استفاده از مداد، سایه چشم یا پوماد مفید است که حالت طبیعی به شما بدهد. برای پر کردن جای خالی، می‌توانید مداد ابرو NYX Cosmetics Micro Brow Pencil را امتحان کنید که کاربرد تکنیک مو را به محیط خانه می‌آورد. پس از پر کردن، می توانید قلم را با قلم مو در پشت محصول پخش کنید. بنابراین، شما موضع طبیعی تری دریافت می کنید.

آرایشی که در مرحله آخر درست کردید را می توانید با ژل ابرو درست کنید. به این ترتیب می توانید از ریزش ابروها و از بین رفتن آرایش خود جلوگیری کنید. برای ایجاد خطوط ابرو در تمام طول روز می‌توانید روی NYX Cosmetics Bare With Me Brow Setter حساب کنید. در مقاله ما می توانید اطلاعاتی را در مورد استفاده از ژل ابرو شفاف بیابید .

نکات مهمی که باید هنگام افزایش ابرو با آرایش در نظر بگیرید

مراحل آرایش را یاد گرفتیم. حالا بیایید در مورد چند ترفند صحبت کنیم که کمال را به سبک زندگی تبدیل می کند:

قبل از آرایش ابرو، فراموش نکنید که موهای پراکنده اطراف ابرو را بردارید.

بسیار مهم است که محصولاتی که استفاده می کنید در طول روز جریان نداشته باشند و خراب نشوند. در غیر این صورت، ممکن است با تصویری روبرو شوید که هرگز نمی خواستید.

قبل از آرایش نباید از شانه زدن ابروها غافل شوید. این مرحله برای حالت ابروهای صاف و برآمده بسیار مهم است.

اگر هنگام استفاده با مداد، محصول را کمی افقی نگه دارید، می توانید موهای ابروهای طبیعی تری ایجاد کنید.

همچنین می توانید به جای استفاده از مداد برای ابروهای چند شکاف، پوماد ابرو را انتخاب کنید. NYX Cosmetics Dip, Shape, Go! با Pomade ابرو Longwear می‌توانید تمام مراحل آرایش ابرو را به سرعت انجام دهید.

ممکن است همیشه نخواهید کانتور ابرو کامل داشته باشید. می توانید از ریمل ابروهای رنگی NYX Cosmetics استفاده کنید تا حالتی کمی کم داشته باشید که رشته ای به نظر می رسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *