شیک ترین مدل های طراحی شلف توکار حمام مدرن

شلف توکار حمام: این شلف‌ها یکی از اجزای اصلی و ضروری در هر حمام مدرن هستند. آن‌ها نه تنها به شما امکان می‌دهند تا انواع محصولات بهداشتی و لوازم آرایشی خود را به راحتی دسترسی داشته باشید، بلکه به تزئین و زیباسازی حمام شما نیز کمک می‌کنند. با ما در بانو زی همراه باشید و از این مقاله برای انتخاب بهترین شلف حمام برای خانه‌تان بهره‌برداری کنید.

شلف توکار حمام مدرن

شلف توکار حمام زیبا

انواع شلف های توکار حمام

شلف توکار حمام‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند. از شلف‌های دیواری تا شلف‌های زیر سینک و شلف‌های زاویه‌ای، هر کدام با نیازها و سلیقه‌های مختلفی سازگار هستند. همچنین، شلف‌های توکار حمام معمولاً از مواد با کیفیت و مقاوم طراحی می‌شوند تا بتوانند با شرایط مرطوب حمام سازگاری داشته باشند.

شلف توکار حمام شیک

شلف توکار حمام خاص

مزایای شلف های توکار حمام

این شلف ها به طور معمول از چوب ساخته شده و به دیوار حمام نصب می شوند. طراحی شلف ها به گونه ای است که به شما امکان می دهد تا لوازم بهداشتی خود را به راحتی دسترسی داشته باشید و در عین حال به دکوراسیون حمام شما زیبایی و استحکام ببخشد.

شلف توکار حمام مینیمال

شلف توکار حمام لوکس

کاربرد شلف های حمام

شلف توکار حمام می تواند به شکل های مختلفی طراحی شود. برخی از آنها دارای قفسه های بزرگی هستند که به شما امکان می دهد تا لوازم بهداشتی خود را به صورت منظم و مرتب در آن قرار دهید. در حالی که برخی دیگر دارای قفسه های کوچکتری هستند که برای قرار دادن لوازم کوچکتر مانند صابون، شانه و محصولات آرایشی استفاده می شوند.

شلف توکار حمام سنتی

شلف توکار حمام فانتزی

شلف توکار حمام جذاب

طراحی شلف توکار حمام  

7 دیدگاه

  1. این طاقچه ها بسیار کاربردی و جدید و خاصه و براحتی لوازم حمام رو میشه داخلش گذاشت از سوراخ کردن و آویزون کردن شلف و نگهدارنده بهتره، شیر و دوش های توکار هم که واقعا شیک و جذابه

  2. واقع بین گفت:

    برق و اب کنار هم ان هم تو حمام و دقیقا در محوطه دوش بسیار خطرناکه ..زیر تمام شلف های جنب دوش چراغ داره و تازه چوب اون کمد ها هم در اثر رطوبت بتدریج خراب میشه
    خواهشا این اموزش های خطرنا‌ رو بمردم ندین

  3. اینکه همون طاقچه خودمونه اسمشو عوض کرده خودشو ب شناختی نمیزنه????????

    1. خخخخ آفرین درست گفتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *