عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

ما پیشنهادات عطر بهاری خود را با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانیم شور و شوق ماه های بهاری را تجربه کنیم. با گرم شدن هوا ابتدا با برداشتن لباس های زمستانی و عطرهای زمستانی از قفسه ها، فرا رسیدن بهار را جشن می گیریم.

در فصل بهار دوست داریم از عطرهای طبیعی ملنند عطر گل ها استفاده کنیم. عطر گل هایی را که با فصل بهار مطابقت دارند را برای شما فهرست کردیم. در بانوزی با ما همراه باشید.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

1. عطر Yves Saint Laurent Libre

Libre که به عطر آزادی معروف است، از نظر ما زیباترین عطر با رایحه گل ماندگار است! عطر YSL Libre ترکیبی از بوی شکوفه پرتقال از مراکش و اسطوخودوس از فرانسه است. این رایحه ها که برای فصل بهار بسیار مناسب هستند، شما را به یکباره جسورتر و زنانه تر می کند. این عطر روی هر پوستی بوی فوق العاده ای دارد، حتما در ماه های بهار امتحان کنید.

نوشته های مشابه
عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

2. عطر Lancome Idole

وقتی صحبت از ماندگارترین عطرهای زنانه می شود، ابتدا عطر لانکوم ایدول به ذهن می رسد . گل رز زیباترین رایحه های بهاری را در این عطر منعکس می کند. عطر ایدول که حاوی 4 رایحه گل رز مختلف است برای فصل بهار بسیار مناسب است. ایدول که یکی از عطرهای مورد علاقه ما در میان عطرهای گل رز است، به دلیل ماندگاری طولانی خود نیازی به طراوت ندارد و در تمام طول روز شما را با رایحه های گلی خود مسحور می کند.

همچنین بخوانید:

چه عطر زنانه ای مناسب فصل گرماست؟؟

چگونه صبح ها ظاهری سرحال داشته باشیم

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

3. عطر Lancome La Vie Est Belle

Lancome La Vie Est Belle یکی از زیباترین عطر گل ها است که به عطر خوشبختی معروف است. عطر لانکوم با الهام از لبخند جولیا رابرتز از گل زنبق، رایحه میانی گل یاس و شکوفه پرتقال، رایحه پایه دانه تونکا، وانیل و پرالین تشکیل شده است. این عطر با رایحه گلی ملایم که برای ماه های بهاری بسیار مناسب است، شما را به رمانتیک ترین دختر فصل بهار تبدیل می کند.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

4. عطر Giorgio Armani Si

عطر آرمانی سی که با هر پوستی سازگار است. یکی از عطرهای مورد علاقه ما با رایحه میوه و گل، که میتواند اطرافیان شما را با رایحه نمادین خود مجذوب خود کند. این عطر را که دارای رایحه ای تند و در عین حال ملایم است، نباید از کیف خود خارج کنید.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

5. عطر Yves Saint Laurent Black Opium

عطر بلک اوپیوم تعبیری مدرن، جوانی و سرزندگی است. به خصوص کسانی که رایحه های زنانه و غالب را دوست دارند، این رایحه هیجان را دوست خواهند داشت.

عطر YSL متشکل از نت های اولیه گلابی و وانیل، روغن اسطوخودوس و قهوه تلخ، شما را با رایحه ای از اسانس سدر و نعنا هندی در نت های پایه خود شگفت زده خواهد کرد. کسانی که می خواهند در ماه های بهار احساس زنانگی و جذابیت بیشتری داشته باشند، عطر مورد نظر خود را پیدا کرده اند.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید
عطر های مخصوص بهار 1401

6. عطر Giorgio Armani My Way

My Way ، عطر زنانه نمادین جورجیو آرمانی ، بویی شبیه یک دسته گل سفید یاس دارد. اگر می خواهید در فصل بهار دوستان خود را با رایحه گل های سفید مسحور کنید، باید عطر مای وی را به خریدهای بهاری خود اضافه کنید.

عطر My Way که مورد علاقه خانم‌هایی است که ذهن باز دارند و عاشق کاوش در جهان هستند و به طبیعت احترام می‌گذارند، فضای فکری تری به شما می‌بخشد.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید
عطر های مخصوص بهار 1401

7. عطر Valentino Born in Roma Donna

عطر Born In Roma Donna به عنوان یک شاهکار فلورینتال با امضای مد لباس مدرن خلق شد! این عطر با الهام از قدرت دانه‌های فلفل صورتی سرد و رایحه چوبی با دوز بالا، حسی زنانه و مدرن را به عطر اضافه می‌کند.

عطر والنتیونو که ترکیبی از وانیل بوربون، یکی از گران ترین مواد موجود در دنیای عطر مدرن و 3 گل یاس مختلف است، حال و هوای پیچیده ای را به شما می بخشد.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید
عطر های مخصوص بهار 1401

8. عطر بهاری Viktor & Rolf Flowebomb

Flowerbomb عطری خیره کننده است که همه چیزهایی را که می دانید به دام می اندازد و باعث می شود که مچ دست خود را بارها و بارها بو کنید! عطر جوان و زنانه Flowerbomb از نظر ما یکی از مناسب ترین رایحه ها برای فصل بهار است. این عطر که یکی از رایحه های گل است، با رایحه های وانیل، ترنج و چای سبز جذابیت بیشتری پیدا کرده است. کسانی که ترجیح می دهند در فصل بهار از رایحه های خیره کننده استفاده کنند و می خواهند بوسه بهار را شکار کنند، رایحه پیچیده Flowebomb امتحان می کنند.

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید
عطر های مخصوص بهار 1401

9. عطر بهاری والنتینو Voce Viva

عطر Voce Viva که از پیوند خاص والنتینو با رم تشکیل شده است، یکی از صمیمانه ترین رایحه های عطری است. این عطر که از نت های ابتدایی ترنج ایتالیایی و عصاره آبدار نارنگی تشکیل شده است، ما را با رایحه وانیل در پایه خود شگفت زده می کند. ما مطمئن هستیم که با بطری نمادین Voce Viva احساس زنانگی و جذابیت بیشتری خواهید داشت. اگر به دنبال عطری هستید که بتوانید هنگام بیرون رفتن در ماه های بهاری از آن استفاده کنید، Voce Viva انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

10. عطر بهاری Cacharel Noa

اگر به عطرهای با بوی میوه و گل علاقه دارید، عطر کاچارل نوآ را به شما پیشنهاد می کنیم . عطر نوآ، یکی از عطر گل های مورد علاقه ما، رایحه ای مقاومت ناپذیر با رایحه های یاس سفید، گل رز سفید و قهوه دارد!

عطر نوآ که دارای رایحه های پایه مشخصی مانند گشنیز و رایحه های علفی است، کاندیدای رایحه مشخص بهار است.

همچنین بخوانید:

چگونه صبح ها ظاهری سرحال داشته باشیم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *