چه عطر زنانه ای مناسب فصل گرماست؟؟

عطر یکی از پر مصرف ترین لوازم ارایشی بهداشتی است یکسری از افراد متناسب با فصل عطر و ادکلن خود را انتخاب میکنند، عطری که مناسب فصل بهار و تابستان است معمولا سبک هستند و نقش مکملی در کنار گرمای هوا دارند عطر گل های سفید و مرکبات از جمله بهترین رایحه های این فصل هستند، در ادامه بهترین عطر های بهاری به شما معرفی میکنیم. با ما باشید در بانو زی .

عطر کالوین کلین:

این عطر ترکیبی از وقار و زیبایی  زنانست، رایحه آن رایحه گل هاست این عطر پیشنهاد ما به خانم هایی است که در دهه ۴۰ سالگی خود به سر میبرند و به دنبال نمایش قدرت وزیبایی درونی خود هستند.

عطر فلورا گوچی:

اولین چیزی که در این عطر توجه به خودش جلب میکنه شیشه ی زیبای اون هست، بسته بندی منحصر بفرد در کنار ظرافت رایحه گل ها مثل یک تابلوی نقاشی ایتالیایی است این عطر یکی از پرفروش ترین های برند گوچی است.

اکلت لانوین:

عطر خنک آن مناسب فصل گرماست در کنار رایحه گلی گیاهی و میوه ها حس زنانگی شمارو به رخ میکشد به کمک این شما میتوانید با خیال راحت در بهار و تابستان به سفر بروید.

فوراورماریا کری:

شیشه کریستالی ترکیب اسانس گل ها این عطر را جادویی کرده است ماندگاری و پخش بوی بالای آن مختص خانم های شیک و خوش سیلقه است.

عطر وان شات کالوین کلین:

رایحه معتدل و ترکیب ادویه های خوش عطر شرقی باعث ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر شده و به شدت برای فصل گرما توصیه می شود.

همچنین بخوانید:

عطر های مخصوص بهار 1401 را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *